abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163588588
Ik neem vandaag even als voorbeeld, heb vandaag een vrije dag, maar heb bijna de hele dag in bed gelegen, en gehuild. Ik kan bijna niet meer buiten lopen op een vrije dag zonder mezelf niet depressief te voelen of te moeten huilen.

Vanaf mijn 16'e ben ik opzoek naar een vriendin, sommige periodes was ik 24/7 bezig met relatie sites, meisjes aanspreken op internet, en de anderen periodes iets minder intensief.

Ik ben nu 23... en tot de dag van vandaag heeft het nooit geleid tot een relatie.
Nog nooit heeft een meisje me aangeraakt op seksueel gebied zonder te hoeven betalen.

Je leeft maar 1 keer... En de tijd tikt steeds harder, ik heb in mijn leven misschien wel 4000 duizend meisjes aangesproken op tinder/badoo/datingssites, en nog nooit heeft het geleid tot een relatie en slechts 1 keer een date....

Ik was op vakantie, (met familie uiteraard want ik heb geen vriendin). En daar zag ik allemaal verliefde stelletjes lopen, zoenen, hand in hand... Ik raakte hier zo van in ''paniek'' dat ik de hele vakantie heb verpest, vind het heel erg voor familie, maar ik functioneer niet meer goed door al die frustraties/ jaloezie.

Ik zag een stelletje diep in elkaars ogen kijken dol waren ze op elkaar..... Terwijl ik dit nu type schieten de tranen weer over m'n wangen,

Ik zat er nog aan te denken, ik zit liever in Syrië in een oorlogsgebied, met een vrouw, die naast mijn zijde zou staan, dan dat ik geïsoleerd leef zonder vriendin in het veilige en welvarende Nederland.... Een vriendin is gewoon voor mij echt een levensbehoefte..

Ik wil het zo verschrikkelijk graag, en ik wil niet langer wachten want straks ben ik oud.. Zijn mijn leeftijdsgenoten oud, en heb ik het mooiste gemist...

Door mijn autisme, vind ik het heel moeilijk om vrouwen in het echt aan te spreken, ik zeg namelijk vaak rare dingen die niet passen in een situatie (door mijn autisme), zeker als ik ook nog eens gespannen ben. Verder is mijn uiterlijk ook niet meer als een 6, (probeer mij wel zo goed mogelijk te kleden).

En heb ik gesubsidieerde baan.. (geen hoge baan, verdien 70% van het minimum inkomen).

Al met al snap ik dat ik niet de eerste zou zijn, waarmee een leuke meid een relatie zou willen, zowel op badoo als tijdens uitgaan zijn er altijd jongens die knapper zijn, een veel en veel vlottere babbel hebben, zelfverzekerder zijn, meer ervaring hebben met vrouwen etc...

De concurrentie is gewoon ook heel hoog.
De laatste maanden krijg ik steeds meer het idee dat vrouwen mij echt verschrikkelijk stom vinden, hierdoor begin ik ook steeds bozer gedrag te vertonen, bijvoorbeeld expres een groepje meisjes afsnijden op de fiets, en als ze dan wat zeggen dat ik ga schreeuwen boos.... Een soort afreageren van mijn frustraties naar vrouwen, enkele secondes na zo'n voorval barst ik in tranen uit, omdat de enige aandacht wat ik van meisjes krijg negatieve aandacht is, en dat het niet aan de meisjes ligt, maar aan MEZELF.. want anderen krijgen wel relaties.

Wat moet iemand op deze wereld die geen vriendin kan krijgen? Het leven is gemaakt om verkering te krijgen, voortplanten, voor kinderen zorgen en doodgaan....

Er zijn niet voor niets gevoelens die je verliefd maken.. Die zijn allemaal ontwikkeld voor de voortplanting van de mens..

Maar het enige waar het leven voor dient, daar faal ik in... Ik voel me steeds wanhopiger, en hoe ouder ik word, en hoe langer ik geen vriendin heb, hoe erger en wilder mijn gevoelens worden vrees ik.

Ik ben niet altijd zo geweest, ik ook maanden gehad, dat ik overdreven aardig was naar meisjes, maar ook dat heeft niet geholpen.

Ben nu aan het kijken of ik een meisje kan krijgen uit het buitenland, maar volgens mij kan dat niet als je onder het minimumloon verdiend, en heb geen idee hoe je zo'n traject moet aanpakken.
Ook wou ik een week naar Gambia op vakantie (alleen), want daar schijn je dus voor een week een soort ''vriendin'' te kunnen krijgen, je trakteert zo'n vrouw op wat eten, je koopt leuke spulletjes, en je geeft ze een klein geldbedrag, en ze blijven een weekje bij je..

Het zou wel wat ervaring kunnen geven, hoe het is om wat uurtjes/dagen met een vrouw te zijn van je eigen leeftijd... Maarja.. Het voelt zo sneu zo'n plan, en ik zou van mijn familie nooit toestemming krijgen om naar een Afrikaans land af te reizen in m'n eentje, zoiets kan ik nooit uitleggen hier...

Ik ben echt radeloos, zijn er nog meer wegen om aan een vriendin te komen? Iemand tips? Alles is welkom, alles echt... Want na zoveel jaar weet ik het echt niet meer.

Het lijkt wel alsof het iedereen lukt op de wereld, zelfs in hele arme landen hebben ze relaties, maar mij lukt het maar niet. :{
pi_163588779
Wat zegt je moeder ervan als je heel de dag in bed ligt te huilen omdat je geen dinnetje hebt?
pindazakje
  donderdag 7 juli 2016 @ 21:27:19 #3
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_163588820
Dit klinkt niet echt gezond. Ik zou dit toch maar eens met een psycholoog gaan bespreken.
pi_163588862
Heb je dit wel eens met een psycholoog besproken en zijn er geen bemiddelingsbureaus die gelijkgestemden zoals jou matchen?
Hell To The Liars
pi_163588878
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat zegt je moeder ervan als je heel de dag in bed ligt te huilen omdat je geen dinnetje hebt?
Ze snapt mij totaal niet, als we het er over hebben lijd het heel snel tot een ruzie, omdat ze mijn wanhoop niet begrijpt.
Ze zegt steeds ''je hebt zoveel'' maar.. alles kan mij gestolen worden, ik hoef niet perse een auto, of wat dan ook , ik wil een leuk lief meisje.. Waarmee ik op vakantie kan gaan, en mooie herinneringen maken en foto's, zodat ik later terug kan kijken op een onvergetelijke tijd.

Kinderen krijgen lijkt mij ook geweldig, gewoon een flatje, met een meisje, en misschien 1 kindje, meer wens ik niet in dit leven
pi_163588901
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 21:27 schreef schrijfveer het volgende:
Dit klinkt niet echt gezond. Ik zou dit toch maar eens met een psycholoog gaan bespreken.
Ik heb geen psycholoog omdat ik niet geloof dat ik dan wel opeens een vriendin kan krijgen
pi_163588918
Zoek professionele hulp
pi_163588936
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 21:30 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Ik heb geen psycholoog omdat ik niet geloof dat ik dan wel opeens een vriendin kan krijgen
Je zit nu met jezelf in de knoop en bent ongelukkig
pi_163588966
quote:

[..]

Een psycholoog gaat je niet aan een vriendin helpen, maar kan je wel helpen om zaken te verbeteren wat de kans om te slagen in het leven vergroot.

Gambia, dat wil je toch ook niet.
Dat is geen liefde, dat is misbruik maken van de trieste omstandigheden van zo'n meisje en dat is sowieso niet lief van jou.
Hell To The Liars
  Milf donderdag 7 juli 2016 @ 21:34:09 #10
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_163588991
quote:

[..]

Die gaat je zeker niet helpen om een vriendin te krijgen.

Hij gaat je wel helpen om op een normale manier te functioneren en (hopelijk) dat idiote jaloerse gedrag af te leren tegenover vrouwen die je niet kent.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_163589013
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 21:33 schreef Droopie het volgende:
Gambia, dat wil je toch ook niet.
Dat is geen liefde, dat is misbruik maken van de trieste omstandigheden van zo'n meisje en dat is sowieso niet lief van jou.
Ze wordt er toch voor betaald?
pindazakje
  donderdag 7 juli 2016 @ 21:36:26 #12
434262 Pixxie.
Embrace messy hair
pi_163589055
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 21:29 schreef Droopie het volgende:
Heb je dit wel eens met een psycholoog besproken en zijn er geen bemiddelingsbureaus die gelijkgestemden zoals jou matchen?
Dit dus.
“She’s got the whole dark forest living inside of her.” - Tom Waits
pi_163589058
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 21:34 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ze wordt er toch voor betaald?
Betaal dan een meid ergens in Amsterdam ofzo die er heel bewust zelf voor kiest en niet eentje die anders niets te eten heeft.
Hell To The Liars
pi_163589167
Welkom bij de club
pi_163589201
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 21:29 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Ze snapt mij totaal niet, als we het er over hebben lijd het heel snel tot een ruzie, omdat ze mijn wanhoop niet begrijpt.
Ze zegt steeds ''je hebt zoveel'' maar.. alles kan mij gestolen worden, ik hoef niet perse een auto, of wat dan ook , ik wil een leuk lief meisje.. Waarmee ik op vakantie kan gaan, en mooie herinneringen maken en foto's, zodat ik later terug kan kijken op een onvergetelijke tijd.

Kinderen krijgen lijkt mij ook geweldig, gewoon een flatje, met een meisje, en misschien 1 kindje, meer wens ik niet in dit leven
Ik vind dat je moeder gelijk heeft. Je doet net alsof iedereen recht heeft op een vriendin maar zo werkt het natuurlijk niet.
Ik heb ook zo mijn wensen waarvan ik weet dat die nooit uit zullen komen, ik heb geleerd om daar vrede mee te hebben en ga daar niet om janken.
pindazakje
  donderdag 7 juli 2016 @ 21:41:44 #16
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_163589205
quote:

[..]

De psycholoog is ook meer om ervoor te zorgen dat je lekker in je vel zit, met of zonder vriendin. Sowieso trek je meer meisjes aan als je beter in je vel zit, dus de psycholoog zou wel indirect tot voordeel kunnen zijn voor je datepogingen.
pi_163589235
In je bed ga je die vriendin ook niet vinden. Zoek een hobby/sport/activeit/club weet ik veel wat. Je zult daar vast iemand tegenkomen.
En aub doe niet zo zielig. Geloof me na 3 maanden ga je huilen omdat je een vriendin hebt.
  donderdag 7 juli 2016 @ 21:43:47 #18
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_163589271
M.i. kan je moeilijk een gelukkige relatie hebben/starten zonder allereerst zelf lekker in je vel te zitten. Ik zou eerst aan je zelf werken qua innerlijk geluk, door middel van geloof, meditatie, sport, etc.

Ook zou ik met meerdere mensen praten over wat je echt dwars zit.
Naast je moeder, wie vertel je dit nog meer?

En heb je eigenlijk mannelijke vrienden?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  donderdag 7 juli 2016 @ 21:46:13 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_163589341
Ga naar een psycholoog TS, je komt waarschijnlijk wanhopig over, of te onzeker, dat zijn mega afknappers bij vrouwen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Samzz op 07-07-2016 22:47:10 ]
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_163589396
quote:

[..]

Als je echt doet en voelt zoals je het opschreef hierboven is mijn advies om zsm professionele hulp te zoeken.

Hoe kom je aan autisme zonder psychologisch onderzoek trouwens?
Whatever...
  donderdag 7 juli 2016 @ 21:47:58 #21
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_163589452
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 21:42 schreef Sara87 het volgende:
In je bed ga je die vriendin ook niet vinden. Zoek een hobby/sport/activeit/club weet ik veel wat. Je zult daar vast iemand tegenkomen.
En aub doe niet zo zielig. Geloof me na 3 maanden ga je huilen omdat je een vriendin hebt.
dit dus!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_163589457
Don't be the man who needs a girl, be the guy a girl needs.

En verschuil je niet teveel achter je autisme, denk in mogelijkheden en niet in beperkingen.
Hell To The Liars
  donderdag 7 juli 2016 @ 21:49:10 #23
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_163589516
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 21:42 schreef Sara87 het volgende:
In je bed ga je die vriendin ook niet vinden.
Zou wel gemakkelijk zijn
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  donderdag 7 juli 2016 @ 21:50:49 #24
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_163589570
Zijn er geen vrouwen met beperkingen die ook niet veel keus hebben?
The End Times are wild
pi_163589667
Heb je een standaard? Zo nee, dan moet het easy zijn, er zijn zat wanhopige chicks. Alleen dat zijn niet de chicks die je op vakantie met hun vriend ziet lopen, want zij zitten ook in hun eentje thuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')