Ze snapt mij totaal niet, als we het er over hebben lijd het heel snel tot een ruzie, omdat ze mijn wanhoop niet begrijpt.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat zegt je moeder ervan als je heel de dag in bed ligt te huilen omdat je geen dinnetje hebt?
Ik heb geen psycholoog omdat ik niet geloof dat ik dan wel opeens een vriendin kan krijgenquote:Op donderdag 7 juli 2016 21:27 schreef schrijfveer het volgende:
Dit klinkt niet echt gezond. Ik zou dit toch maar eens met een psycholoog gaan bespreken.
Je zit nu met jezelf in de knoop en bent ongelukkigquote:Op donderdag 7 juli 2016 21:30 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik heb geen psycholoog omdat ik niet geloof dat ik dan wel opeens een vriendin kan krijgen
Een psycholoog gaat je niet aan een vriendin helpen, maar kan je wel helpen om zaken te verbeteren wat de kans om te slagen in het leven vergroot.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:30 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik heb geen psycholoog omdat ik niet geloof dat ik dan wel opeens een vriendin kan krijgen
Die gaat je zeker niet helpen om een vriendin te krijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:30 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ze wordt er toch voor betaald?quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:33 schreef Droopie het volgende:
Gambia, dat wil je toch ook niet.
Dat is geen liefde, dat is misbruik maken van de trieste omstandigheden van zo'n meisje en dat is sowieso niet lief van jou.
Dit dus.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:29 schreef Droopie het volgende:
Heb je dit wel eens met een psycholoog besproken en zijn er geen bemiddelingsbureaus die gelijkgestemden zoals jou matchen?
Betaal dan een meid ergens in Amsterdam ofzo die er heel bewust zelf voor kiest en niet eentje die anders niets te eten heeft.quote:
Ik vind dat je moeder gelijk heeft. Je doet net alsof iedereen recht heeft op een vriendin maar zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:29 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ze snapt mij totaal niet, als we het er over hebben lijd het heel snel tot een ruzie, omdat ze mijn wanhoop niet begrijpt.
Ze zegt steeds ''je hebt zoveel'' maar.. alles kan mij gestolen worden, ik hoef niet perse een auto, of wat dan ook , ik wil een leuk lief meisje.. Waarmee ik op vakantie kan gaan, en mooie herinneringen maken en foto's, zodat ik later terug kan kijken op een onvergetelijke tijd.
Kinderen krijgen lijkt mij ook geweldig, gewoon een flatje, met een meisje, en misschien 1 kindje, meer wens ik niet in dit leven
De psycholoog is ook meer om ervoor te zorgen dat je lekker in je vel zit, met of zonder vriendin. Sowieso trek je meer meisjes aan als je beter in je vel zit, dus de psycholoog zou wel indirect tot voordeel kunnen zijn voor je datepogingen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:30 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Als je echt doet en voelt zoals je het opschreef hierboven is mijn advies om zsm professionele hulp te zoeken.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:30 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
dit dus!!quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:42 schreef Sara87 het volgende:
In je bed ga je die vriendin ook niet vinden. Zoek een hobby/sport/activeit/club weet ik veel wat. Je zult daar vast iemand tegenkomen.
En aub doe niet zo zielig. Geloof me na 3 maanden ga je huilen omdat je een vriendin hebt.
Zou wel gemakkelijk zijnquote:Op donderdag 7 juli 2016 21:42 schreef Sara87 het volgende:
In je bed ga je die vriendin ook niet vinden.
quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:18 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik ben nu 23... en tot de dag van vandaag heeft het nooit geleid tot een relatie.
Nog nooit heeft een meisje me aangeraakt op seksueel gebied zonder te hoeven betalen.
Dan heb je dus een weer betaald voor een "vriendin" dat wilde je toch niet? Probeer is 's avonds een bar ofzoiets, daar vind je vast wel iets.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:18 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ben nu aan het kijken of ik een meisje kan krijgen uit het buitenland, maar volgens mij kan dat niet als je onder het minimumloon verdiend, en heb geen idee hoe je zo'n traject moet aanpakken.
Ook wou ik een week naar Gambia op vakantie (alleen), want daar schijn je dus voor een week een soort ''vriendin'' te kunnen krijgen, je trakteert zo'n vrouw op wat eten, je koopt leuke spulletjes, en je geeft ze een klein geldbedrag, en ze blijven een weekje bij je..
In je huidige staat ben je natuurlijk geen geweldig relatiemateriaal. Zorg er met de hulp van een psycholoog voor dat je alles weer op een rijtje krijgt.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:30 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Hallo Sara, hoezo zou ik gaan huilen als ik een vriendin heb? Het lijkt mij geweldig.. Knuffelen met elkaar, samen leuke dingen ondernemen na het werk, even het centrum in, naar een concert gaan, vakanties plannen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:42 schreef Sara87 het volgende:
In je bed ga je die vriendin ook niet vinden. Zoek een hobby/sport/activeit/club weet ik veel wat. Je zult daar vast iemand tegenkomen.
En aub doe niet zo zielig. Geloof me na 3 maanden ga je huilen omdat je een vriendin hebt.
Ik heb wel eens meisjes in een kroeg proberen aan te spreken, en dat was elke keer letterlijk een nachtmerrie, ik trilde zo erg dat ik maar op een been ging leunen, in de hoop dat ik minder zou trillen, m'n stem deed het haast niet meer, en ze keken mij geërgerd aan.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:46 schreef Harvest89 het volgende:
Ga naar een psycholoog TS, je komt waarschijnlijk wanhopig over, of te onzeker, dat zijn mega afknappers bij vrouwen.
Dit.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:41 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
De psycholoog is ook meer om ervoor te zorgen dat je lekker in je vel zit, met of zonder vriendin. Sowieso trek je meer meisjes aan als je beter in je vel zit, dus de psycholoog zou wel indirect tot voordeel kunnen zijn voor je datepogingen.
Een inspirerend verhaal voor mij, bedankt voor het delen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:27 schreef Maharajah het volgende:
Beste kerel. Dit gaat ZO stom klinken, maar neem het alsjeblieft van me aan: stop met zoeken. Dat is het. Geloof me je kan nog de grootste sukkel zijn (zoals ik) en dan alsnog kom je echt iemand tegen, maar wamhopigheid *ruiken* dames, echt waar. En dat is een enorme turnoff van wat ik hoor.
Ik ben 26, nog student, op zoek naar een bijbaan en woon bij m'n ouders... Oh en ik ben absoluut geen model. Nadat het uit ging met mn ex 3 jaar geleden heb ik echt totaal geen interesse meer gehad in een partner, dat gevoel begint nu pas een beetje terug te komen. Ik ben al die tijd dus ook als behalve wanhopig geweest en heb totaal geen stappen ondernomen en toch heb ik zelfs een paar meisjes afgewezen omdat ik er nog geen zin in had. Waar ik vroeger als het uit ging altijd meteen weer opzoek ging, met vaak minder succes totdat ik het wel weer welletjes vond en vanzelf weer iemand tegen kwam.
Neem wat rust en richt je op je vrienden, hobbies en opleiding of werk. Komt echt vanzelf wel.
Ik heb geen idee, ik sla mezelf zelfs in m'n gezicht als ik mij rot voel uit boosheid, op dit moment ben ik misschien inderdaad nog niet klaar voor een meisje.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:36 schreef Droopie het volgende:
Vraagje, hoe ga jij een vrouw beschermen?
Als je al niet voor jezelf wilt vechten, hoe ga je dat dan doen voor je gezin.
Hoe kan je van iemand houden, als je niet van jezelf houd.
en samen tandenpoetsen??
verliefd zijn is prachtig, maar er zijn grenzen
ik heb er net 30 maanden therapie opzitten en behalve dat ik lekker in mijn vel zit momenteel is het een lange weg geweest.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:37 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik sla mezelf zelfs in m'n gezicht als ik mij rot voel uit boosheid, op dit moment ben ik misschien inderdaad nog niet klaar voor een meisje.
Zulke vrouwen moet je gewoon niet willen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:50 schreef LXIV het volgende:
Zijn er geen vrouwen met beperkingen die ook niet veel keus hebben?
Pillen niet.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:28 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Hallo Sara, hoezo zou ik gaan huilen als ik een vriendin heb? Het lijkt mij geweldig.. Knuffelen met elkaar, samen leuke dingen ondernemen na het werk, even het centrum in, naar een concert gaan, vakanties plannen.
Maar ook de normale dingen, samen tandenpoetsen, wakker worden samen.. Iemand die echt bezorgd is als er iets met je is..
Zou jij zonder vriend kunnen jaren lang Zoals ik al jaren zonder vriendin zit?
[..]
Ik heb wel eens meisjes in een kroeg proberen aan te spreken, en dat was elke keer letterlijk een nachtmerrie, ik trilde zo erg dat ik maar op een been ging leunen, in de hoop dat ik minder zou trillen, m'n stem deed het haast niet meer, en ze keken mij geërgerd aan.
Sinds dien probeer ik het alleen nog maar via internet.
Ik ben inderdaad heel onzeker over mezelf, als je op internet al zo vaak bent afgewezen, dan kan ik gewoon geen stukje zelfvertrouwen vinden als je dan echt tegenover een meid staat.
Ze kijkt je aan met een verwachting, want jij stapt op haar af.. en die spanning loopt hierdoor zo erg op bij mij omdat je dan indruk moet maken, dat het geen leuk moment voor beide personen dan is.
Zijn er misschien pillen op de markt die deze angst wegnemen? Want het is letterlijk pure angst wat ik voel als ik op een meisje afstap..
Je hebt wel gelijk, heb de vakantie van m'n familie verpest, ik huil elke dag, ben echt depressief, misschien heb ik iemand nodig die alles in perspectief zet, en leert dat het leven niet alleen bestaat uit een vriendin..quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik heb er net 30 maanden therapie opzitten en behalve dat ik lekker in mijn vel zit momenteel is het een lange weg geweest.
maar ik straal het nu ook wel uit dat ik blij ben met mijzelf.
dus als je echt wanhopig bent, wat let je om morgen een belletje te doen naar een dokter en niet in bed te blijven.
kansen komen niet, die creeer je
Die woedeaanvallen slaan nergens op.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:37 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik sla mezelf zelfs in m'n gezicht als ik mij rot voel uit boosheid, op dit moment ben ik misschien inderdaad nog niet klaar voor een meisje.
Dus een jongen met autisme, moet een meisje met autisme negeren ??quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zulke vrouwen moet je gewoon niet willen.
Niet per sé negeren, maar beter iets dan niets gaat bij een vrouw niet op vind ik.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dus een jongen met autisme, moet een meisje met autisme negeren ??
1 metrohalte naar het westen zit een goede instantir die je misschien kan helpen, dus de afstand kan het ook niet zijn. Je hebt zo te horen weinig te verliezen. Succes en gewoon doenquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:44 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, heb de vakantie van m'n familie verpest, ik huil elke dag, ben echt depressief, misschien heb ik iemand nodig die alles in perspectief zet, en leert dat het leven niet alleen bestaat uit een vriendin..
Toen ik nog niet zo gefrustreerd was (zeg maar een jaar geleden) toen lukte het ook al niet met positiviteit.. Maar je hebt gelijk, een relatie heeft ook mindere kanten, nu kan ik mezelf afzonderen van alles zo vaak ik wil, als ik een vriendin heb kan ik niet meer naar buiten lopen, zonder dat er gevolgen aan zitten (bijvoorbeeld dat ze je niet meer wilt omdat de relatie zo slecht loopt)quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die woedeaanvallen slaan nergens op.
Een vriendin hebben is niet alleen maar leuk. Vooral niet als de verliefdheid afneemt. Dan ga je elkaars mindere kanten zien. Denk maar aan je ouders, die hebben het vast ook niet altijd alleen maar leuk.
Zodra je normaler gedrag gaat vertonen, niet meer gefrustreerd bent. Zijn er echt meisjes die wel interesse in je hebben. Geen fotomodellen maar wel iemand waar je het leuk mee kan hebben.
Meisjes met autisme zijn er wel maar heel weinig, ik heb op een school gezeten voor mensen met PDD NOS en Asperger en de meiden op de gehele school waren op 2 handen te tellen helaas.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dus een jongen met autisme, moet een meisje met autisme negeren ??
Er zullen ook best vrouwen zijn met autisme die nu ook somber thuis zitten te wachten op een jongen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niet per sé negeren, maar beter iets dan niets gaat bij een vrouw niet op vind ik.
Dat zeggen vrouwen omgekeerd ook van TS. Dat is nu net het probleem.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zulke vrouwen moet je gewoon niet willen.
Dus autisten moeten dan maar single blijven? Wat een onzin.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niet per sé negeren, maar beter iets dan niets gaat bij een vrouw niet op vind ik.
Eerder Das Beste oder Nichts.
Gemaakt aardig doen werkt ook niet. Dat is geforceerd.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:47 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Toen ik nog niet zo gefrustreerd was (zeg maar een jaar geleden) toen lukte het ook al niet met positiviteit.. Maar je hebt gelijk, een relatie heeft ook mindere kanten, nu kan ik mezelf afzonderen van alles zo vaak ik wil, als ik een vriendin heb kan ik niet meer naar buiten lopen, zonder dat er gevolgen aan zitten (bijvoorbeeld dat ze je niet meer wilt omdat de relatie zo slecht loopt)
Laatst kreeg ik op KNUZ (een gratis relatie site) een bericht van een meid van 30 die in een rolstoel zat, d'r haar stond recht overeind, en redelijk dik, ja dan heb ik liever geen vriendin..quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus autisten moeten dan maar single blijven? Wat een onzin.
en als ze jou zou afwijzen zou je verdrietig zijn dat zelfs zo iemand jou niet zou willen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:52 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Laatst kreeg ik op KNUZ (een gratis relatie site) een bericht van een meid van 30 die in een rolstoel zat, d'r haar stond recht overeind, en redelijk dik, ja dan heb ik liever geen vriendin..
Het gaat om haar innerlijk, maar zoiets zie ik toch niet zitten
Dat is het waarschijnlijk. ik deed het heel gemaakt, continu een grote lach, deuren openhouden voor collega's e.d maar ook in die periode geen aansluiting met vrouwelijke collega's.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gemaakt aardig doen werkt ook niet. Dat is geforceerd.
Normaal en zelfverzekerd gedrag, dat is goed. Daarbij mag je best aardig zijn.
Nee zeg ik niet, maar ik zelf zou ervoor passen in die situatie. Soberso zal ik waarschijnlijk ook single blijven omdat ik Das Beste nog niet gevonden heb helaas, maar wil (nog) geen concessies doen. Bovendien worden heel veel meiden heel snel lelijk, types als Salma Hayek zijn schaars.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk minder wanhopig als in je OPquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:52 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Laatst kreeg ik op KNUZ (een gratis relatie site) een bericht van een meid van 30 die in een rolstoel zat, d'r haar stond recht overeind, en redelijk dik, ja dan heb ik liever geen vriendin..
Het gaat om haar innerlijk, maar zoiets zie ik toch niet zitten
Ik ben zelf half egyptisch (vader) en val ook op arabische vrouwen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee zeg ik niet, maar ik zelf zou ervoor passen in die situatie. Soberso zal ik waarschijnlijk ook single blijven omdat ik Das Beste nog niet gevonden heb helaas, maar wil (nog) geen concessies doen. Bovendien worden heel veel meiden heel snel lelijk, types als Salma Hayek zijn schaars.
Vind ik wel eigenlijk, lijkt me geen succes bij het opvoeden van een kind.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Arabische vrouwen klinkt goor, maar dat plaatje ziet er verdomd appetijtelijk uit.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:56 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik ben zelf half egyptisch (vader) en val ook op arabische vrouwen.
[ afbeelding ]
Maar daar begin ik maar helemaal niet aan, ik ben volledig door mijn NL moeder opgevoed, en die meiden zijn nog moeilijker te krijgen
Maar Salma is idd een geweldig mooie vrouw!
Harigquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Arabische vrouwen klinkt goor, maar dat plaatje ziet er verdomd appetijtelijk uit.
Je hebt gelijk, Dankjewel de OP schreef ik ook tijdens het huilen, ik ben op een dag een hele grafiek met up en downs, ben vooral depressief nadat ik uit de stad kom (was toevallig vandaag koopavond en zag allemaal stelletjes lopen).quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk minder wanhopig als in je OP![]()
Ik bedoel ook niet dat je koste van kost aan een relatie moet beginnen, maar dat op ieder potje wel een dekseltje past.
Je chick alleen de deur uit laten gaanquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:58 schreef Droopie het volgende:
Nou succes TS, daar willen we allemaal wel aan beginnen he.
Benieuwd hoe jij thuis zit als zo'n vrouw gaat stappen in haar eentje haha
Ja dacht ik ook aan, maar bij dat meidje in witte bikini kijk ik niet op een kuthaar meer of minder.quote:
Denken dat fokkers zo'n chick onder de duim houdenquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je chick alleen de deur uit laten gaan
Ik hoop altijd nog dat er een robot word uitgevonden die sprekend op een echte vrouw lijkt, daar zou ik best een hypotheek voor willen afsluiten (300 euro per maand ofzoietsquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Zou je zulke meidjes niet kunnen klonen en dusdanig hersenspoelen dat ze verliefd op je worden?
Dat zou een geweldige oplossing zijn.
Nou die japanners hebben beste mooie exemplaren gemaakt.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:00 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik hoop altijd nog dat er een robot word uitgevonden die sprekend op een echte vrouw lijkt, daar zou ik best een hypotheek voor willen afsluiten (300 euro per maand ofzoiets)
Ik wel.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook aan, maar bij dat meidje in witte bikini kijk ik niet op een kuthaar meer of minder.
quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denken dat fokkers zo'n chick onder de duim houden
Creep, waarschijnlijk ben je daarom single.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:00 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik hoop altijd nog dat er een robot word uitgevonden die sprekend op een echte vrouw lijkt, daar zou ik best een hypotheek voor willen afsluiten (300 euro per maand ofzoiets)
In die categorie (Salma Hayek) moet je het vast zoeken.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee zeg ik niet, maar ik zelf zou ervoor passen in die situatie. Soberso zal ik waarschijnlijk ook single blijven omdat ik Das Beste nog niet gevonden heb helaas, maar wil (nog) geen concessies doen. Bovendien worden heel veel meiden heel snel lelijk, types als Salma Hayek zijn schaars.
Wel een lage hypotheek ook.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Creep, waarschijnlijk ben je daarom single.
Ik stap af op 8-10, meestal heb ik pech, soms niet.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:03 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik las op internet dat je het beste op iemand af kan stappen die qua uiterlijk ongeveer gelijk is.
Dus ben je een 6 stap dan op een 6 af. Geen idee of dit echt leid tot meer resultaat.
Ja doe ik inderdaad ook. Maar valt verdomd tegen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In die categorie (Salma Hayek) moet je het vast zoeken.
Zelfoverschattingquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja doe ik inderdaad ook. Maar valt verdomd tegen.
Qua zessen zit jij in jouw buurt wel goedquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:03 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik las op internet dat je het beste op iemand af kan stappen die qua uiterlijk ongeveer gelijk is.
Dus ben je een 6 stap dan op een 6 af. Geen idee of dit echt leid tot meer resultaat.
Ik had eens zo'n klik met een meisje dat als ze er Sylvana Simons uitgezien had het mij niet eens uitgemaakt had.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:08 schreef schrijfveer het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik meisjes/vrouwen als cijfers beoordelen nogal sneu. Je hebt met iemand een klik qua uiterlijk en innerlijk of niet.
Dit vind ik altijd zo cliché en onzin. Wat nou stop met zoeken? Wat bedoel je met "zoeken"?quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:27 schreef Maharajah het volgende:
Beste kerel. Dit gaat ZO stom klinken, maar neem het alsjeblieft van me aan: stop met zoeken. Dat is het. Geloof me je kan nog de grootste sukkel zijn (zoals ik) en dan alsnog kom je echt iemand tegen
Stop eerst eens met dat negatieve zelfbeeld en je te vergelijken met anderen, want dat gaat je aardig in de weg zitten als je op iemand af wil stappen. Als je je constant bezig houdt met je eigen "gebreken" dan zal het moeilijk zijn om sympathiek over te komen.quote:Door mijn autisme, vind ik het heel moeilijk om vrouwen in het echt aan te spreken, ik zeg namelijk vaak rare dingen die niet passen in een situatie (door mijn autisme), zeker als ik ook nog eens gespannen ben. Verder is mijn uiterlijk ook niet meer als een 6, (probeer mij wel zo goed mogelijk te kleden).
En heb ik gesubsidieerde baan.. (geen hoge baan, verdien 70% van het minimum inkomen).
Al met al snap ik dat ik niet de eerste zou zijn, waarmee een leuke meid een relatie zou willen, zowel op badoo als tijdens uitgaan zijn er altijd jongens die knapper zijn, een veel en veel vlottere babbel hebben, zelfverzekerder zijn, meer ervaring hebben met vrouwen etc...
Jij bent zeker <6quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:08 schreef schrijfveer het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik meisjes/vrouwen als cijfers beoordelen nogal sneu. Je hebt met iemand een klik qua uiterlijk en innerlijk of niet.
Cijfers, engelse termen en leages zijn natuurlijk ook slap mannengelul. Het gaat er om dat er een klik is. Schrijfveer heeft eigenlijk wel een punt.quote:
Meh, ik kan soms heel leuk met chicks omgaan die ik never zou geven.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:23 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Cijfers, engelse termen en leages zijn natuurlijk ook slap mannengelul. Het gaat er om dat er een klik is. Schrijfveer heeft eigenlijk wel een punt.
Daar heb ik ook al over nagedacht,quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:24 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al over nagedacht,
Hier heb je 100% gelijk in.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Stop eerst eens met dat negatieve zelfbeeld en je te vergelijken met anderen, want dat gaat je aardig in de weg zitten als je op iemand af wil stappen. Als je je constant bezig houdt met je eigen "gebreken" dan zal het moeilijk zijn om sympathiek over te komen.
Je hebt een wingman nodigquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:28 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Hier heb je 100% gelijk in.
Ik kijk tegen de bar aan, en aan de zijkanten van de bar zie ik een spiegel, ik zie mezelf zitten, en de jongens naast mij (die ik niet ken gewoon willekeurige jongens) en dan valt het mij altijd op dat ik de lelijkste van de rij ben....
Ik kijk in elke spiegel, en steeds baal ik dan weer, dus inderdaad, op dit moment een meisje aanspreken gaat niet helpen, want het zou inderdaad geen leuk gesprek worden. Zou ook totaal niet weten wat ik tegen een wild vreemde zou moeten zeggen...
''Waar woon je''
''Pijnacker'' ( ik noem maar wat )..
''Oke leuk ik in Rotterdam'' meer zou ik echt niet weten
Voor versier tips enzo zou ik eerder willen verwijzen naar het PUA topic.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:28 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Hier heb je 100% gelijk in.
Ik kijk tegen de bar aan, en aan de zijkanten van de bar zie ik een spiegel, ik zie mezelf zitten, en de jongens naast mij (die ik niet ken gewoon willekeurige jongens) en dan valt het mij altijd op dat ik de lelijkste van de rij ben....
Ik kijk in elke spiegel, en steeds baal ik dan weer, dus inderdaad, op dit moment een meisje aanspreken gaat niet helpen, want het zou inderdaad geen leuk gesprek worden. Zou ook totaal niet weten wat ik tegen een wild vreemde zou moeten zeggen...
''Waar woon je''
''Pijnacker'' ( ik noem maar wat )..
''Oke leuk ik in Rotterdam'' meer zou ik echt niet weten
Een maat die met je mee gaat en je voorstelt aan chicks zodat je niet in je eentje op iemand af stapt.quote:
Joh, ik hoef mezelf echt niet te bewijzen door foto's te sturen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben toch maar een botte holbewoner, ofniedan.
Tietenpics mogen in dm
Geen idee hoe je eruit zietquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:32 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Joh, ik hoef mezelf echt niet te bewijzen door foto's te sturen.Al vind je me de allerlelijkste troll van heel Fok dan lig ik daar nog niet wakker van.
Iemand die naast je staat en als een soort wandelende referentie je aanprijst bij vrouwen.quote:
Bedankt voor je uitgebreide reactie, super.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:31 schreef dick_laurent het volgende:
Heb niet elke reply in dit topic doorgelezen, dus excuus als dit al eens gevraagd is door iemand anders.... Maar:
Wat is precies wat je zo graag wilt in een 'vriendin hebben' ?
Is het het fysieke contact... dus zoenen/sex? Of is het het gevoel hebben van compleet verliefd zijn, soulmate, elkaar precies aanvullen etc etc?
Want het fysieke is in principe wel te realiseren denk ik... ook voor een gozer die niet super knap is. Want dat is een vrij oppervlakkige zaak. Zowel mannen als vrouwen duiken in sommige gevallen al vrij gemakkelijk en snel het bed in met iemand..
Maar dat hele -head over heels in love- zoals je het in smeuïge Hollywood films ziet. Mjjjaa, dat vind je niet snel. Ergens ook denk ik omdat het moeilijk is iemand te vinden die precies zo matched met jou als persoon en dan òòk nog eens helemaal hoteldebotel is van je.
Ik ben bijv. al bijna 6 jaar samen met mijn (inmiddels) vrouw.... maar ik heb genoeg twijfelmomenten gehad. En er zijn genoeg dingen aan haar waarvan ik denk, tja... niet ideaal. Net zoals zij ook die punten bij mij heeft.
Toch zijn we over t algemeen wel gelukkig met elkaar hoor haha... Moraal van mijn verhaal is gewoon, hemel het niet tè zeer op. Ik was in de tijd dat ik single was ook een beetje zo van, ohhhhww wat wil ik graag weer een vriendin! Ik mis het zo!!
Je gaat vast wel een keer een vriendinnetje krijgen, maar als het dan eenmaal zo ver is... en je bent een tijdje met haar samen, zal je zien dan ook zij haar minpuntjes heeft, en haar eigenschappen die je soms zullen irriteren.
Of dat ze opeens in bed voor de eerste keer een dikke scheet laat, en je denkt... Oh my god nee.... waar ben ik aan begonnen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |