Dat is het waarschijnlijk. ik deed het heel gemaakt, continu een grote lach, deuren openhouden voor collega's e.d maar ook in die periode geen aansluiting met vrouwelijke collega's.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gemaakt aardig doen werkt ook niet. Dat is geforceerd.
Normaal en zelfverzekerd gedrag, dat is goed. Daarbij mag je best aardig zijn.
Nee zeg ik niet, maar ik zelf zou ervoor passen in die situatie. Soberso zal ik waarschijnlijk ook single blijven omdat ik Das Beste nog niet gevonden heb helaas, maar wil (nog) geen concessies doen. Bovendien worden heel veel meiden heel snel lelijk, types als Salma Hayek zijn schaars.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus autisten moeten dan maar single blijven? Wat een onzin.
Dat klinkt al een stuk minder wanhopig als in je OPquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:52 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Laatst kreeg ik op KNUZ (een gratis relatie site) een bericht van een meid van 30 die in een rolstoel zat, d'r haar stond recht overeind, en redelijk dik, ja dan heb ik liever geen vriendin..
Het gaat om haar innerlijk, maar zoiets zie ik toch niet zitten
Ik ben zelf half egyptisch (vader) en val ook op arabische vrouwen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee zeg ik niet, maar ik zelf zou ervoor passen in die situatie. Soberso zal ik waarschijnlijk ook single blijven omdat ik Das Beste nog niet gevonden heb helaas, maar wil (nog) geen concessies doen. Bovendien worden heel veel meiden heel snel lelijk, types als Salma Hayek zijn schaars.
Vind ik wel eigenlijk, lijkt me geen succes bij het opvoeden van een kind.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus autisten moeten dan maar single blijven? Wat een onzin.
Arabische vrouwen klinkt goor, maar dat plaatje ziet er verdomd appetijtelijk uit.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:56 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik ben zelf half egyptisch (vader) en val ook op arabische vrouwen.
[ afbeelding ]
Maar daar begin ik maar helemaal niet aan, ik ben volledig door mijn NL moeder opgevoed, en die meiden zijn nog moeilijker te krijgen
Maar Salma is idd een geweldig mooie vrouw!
Harigquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Arabische vrouwen klinkt goor, maar dat plaatje ziet er verdomd appetijtelijk uit.
Je hebt gelijk, Dankjewel de OP schreef ik ook tijdens het huilen, ik ben op een dag een hele grafiek met up en downs, ben vooral depressief nadat ik uit de stad kom (was toevallig vandaag koopavond en zag allemaal stelletjes lopen).quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk minder wanhopig als in je OP![]()
Ik bedoel ook niet dat je koste van kost aan een relatie moet beginnen, maar dat op ieder potje wel een dekseltje past.
Je chick alleen de deur uit laten gaanquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:58 schreef Droopie het volgende:
Nou succes TS, daar willen we allemaal wel aan beginnen he.
Benieuwd hoe jij thuis zit als zo'n vrouw gaat stappen in haar eentje haha
Ja dacht ik ook aan, maar bij dat meidje in witte bikini kijk ik niet op een kuthaar meer of minder.quote:
Denken dat fokkers zo'n chick onder de duim houdenquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je chick alleen de deur uit laten gaan
Ik hoop altijd nog dat er een robot word uitgevonden die sprekend op een echte vrouw lijkt, daar zou ik best een hypotheek voor willen afsluiten (300 euro per maand ofzoietsquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Zou je zulke meidjes niet kunnen klonen en dusdanig hersenspoelen dat ze verliefd op je worden?
Dat zou een geweldige oplossing zijn.
Nou die japanners hebben beste mooie exemplaren gemaakt.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:00 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik hoop altijd nog dat er een robot word uitgevonden die sprekend op een echte vrouw lijkt, daar zou ik best een hypotheek voor willen afsluiten (300 euro per maand ofzoiets)
Ik wel.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook aan, maar bij dat meidje in witte bikini kijk ik niet op een kuthaar meer of minder.
quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denken dat fokkers zo'n chick onder de duim houden
Creep, waarschijnlijk ben je daarom single.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:00 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Ik hoop altijd nog dat er een robot word uitgevonden die sprekend op een echte vrouw lijkt, daar zou ik best een hypotheek voor willen afsluiten (300 euro per maand ofzoiets)
In die categorie (Salma Hayek) moet je het vast zoeken.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee zeg ik niet, maar ik zelf zou ervoor passen in die situatie. Soberso zal ik waarschijnlijk ook single blijven omdat ik Das Beste nog niet gevonden heb helaas, maar wil (nog) geen concessies doen. Bovendien worden heel veel meiden heel snel lelijk, types als Salma Hayek zijn schaars.
Wel een lage hypotheek ook.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Creep, waarschijnlijk ben je daarom single.
Ik stap af op 8-10, meestal heb ik pech, soms niet.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:03 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Ik las op internet dat je het beste op iemand af kan stappen die qua uiterlijk ongeveer gelijk is.
Dus ben je een 6 stap dan op een 6 af. Geen idee of dit echt leid tot meer resultaat.
Ja doe ik inderdaad ook. Maar valt verdomd tegen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In die categorie (Salma Hayek) moet je het vast zoeken.
Zelfoverschattingquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja doe ik inderdaad ook. Maar valt verdomd tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |