abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163616827
Er komt helemaal geen Brexit

Er wordt nu een grote show opgevoerd door de britten omdat ze zwaar voor lul staan in heel de wereld.

Over een jaar maken ze bekend dat het niet doorgaat.

Deze poll had niet gehouden mogen worden zal de uitleg zijn. Juridische niet goed gedicht..enzovoorts je kent het wel.

Waarom ik dit weet? Ik heb wat Britse ministers gesproken de afgelopen week.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_163616832
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:33 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Mazzelaar, jij hebt al 5 keer bingo gehad met je dagelijkse portie nietszeggende posts.
Bingo spelen met je eigen posts is valsspelen. Je snapt dus ook niks van het spelletje. Wel aandoenlijk dat je de moeite hebt genomen.
pi_163616846
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:30 schreef agter het volgende:

[..]

Klein obstakel voor je: er is voorlopig nog even geen Brexit.

Eens kijken of je nu ook weer zo gefrustreerd reageert.
Ik twijfel toch echt aan het verstandelijke vermogen van een pro-Europeaan. Ze zitten zo opgesloten in hun beperkte denkhokje dat ze nieuwe informatie die niet in de lijn van hun beperkte denken ligt kunnen of willen opnemen.

May die Cameron waarschijnlijk zal opvolgen heeft aangegeven hard te zullen gaan onderhandelen als ze gekozen wordt. Daarmee geeft ze specifiek aan dat Brexit doorgang zal vinden. Geen enkele Britse politieke politici (voor- of tegenstander) heeft aangegeven dat er een nieuw referendum wordt gehouden. Dat lijkt me toch veelzeggend.

Het zijn gefrustreerde pro-Europeanen die hun verlies blijkbaar niet kunnen verwerken en elkaar op social media de meest onzinnige leugens omtrent het blijven van de Britten in de EU blijven wijsmaken. Dan verkoop je valse hoop die niet recht doet aan de waarheid, namelijk dat Brexit definitief is.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 08:38:46 #179
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163616858
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:29 schreef Elzies het volgende:

[..]

Je kunt niet zomaar de stem van een meerderheid van kiezers terug draaien en zeggen foutje bedankt. Dan krijg je volksopstanden en staat GB internationaal in zijn hemd. Nee, daar zijn de Britten te trots voor.

May die Cameron waarschijnlijk zal opvolgen (en tegenstander was van Brexit) heeft al gezegd hard te zullen gaan onderhandelen, waarmee ze specifiek aangeeft dat Brexit toch echt definitief is.
En ze doen net alsof die Remain-politici en -stemmers idolaat zijn van de EU. In zowel Labour als The Conservative Party is nauwelijks een eurofiel te vinden maar toch om de een of andere reden denken ze dat er een kans is dat die partijen het referendum negeren. :?
pi_163616867
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:37 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik twijfel toch echt aan het verstandelijke vermogen van een pro-Europeaan. Ze zitten zo opgesloten in hun beperkte denkhokje dat ze nieuwe informatie die niet in de lijn van hun beperkte denken ligt kunnen of willen opnemen.

May die Cameron waarschijnlijk zal opvolgen heeft aangegeven hard te zullen gaan onderhandelen als ze gekozen wordt. Daarmee geeft ze specifiek aan dat Brexit doorgang zal vinden. Geen enkele Britse politieke politici (voor- of tegenstander) heeft aangegeven dat er een nieuw referendum wordt gehouden. Dat lijkt me toch veelzeggend.

Het zijn gefrustreerde pro-Europeanen die hun verlies blijkbaar niet kunnen verwerken en elkaar op social media de meest onzinnige leugens omtrent het blijven van de Britten in de EU blijven wijsmaken. Dan verkoop je valse hoop die niet recht doet aan de waarheid, namelijk dat Brexit definitief is.
Je lult maar wat in de categorie geert wilders

Brexit is niet definitief dat weet iedere idioot. Alle andere Britse landen willen niet eens meewerken aan dit nationalistische populistische extreem rechtse tering rotzooi.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  zaterdag 9 juli 2016 @ 08:42:56 #181
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_163616884
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Brexit is niet definitief dat weet iedere idioot. Alle andere Britse landen willen niet eens meewerken aan dit nationalistische populistische extreem rechtse tering rotzooi.
Wales wil heel graag een Brexit. Zijn die ministers toch niet zo goed geinformeerd geweest.
Laffe huichelaar
  zaterdag 9 juli 2016 @ 08:43:10 #182
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_163616887
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:38 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

En ze doen net alsof die Remain-politici en -stemmers idolaat zijn van de EU. In zowel Labour als The Conservative Party is nauwelijks een eurofiel te vinden maar toch om de een of andere reden denken ze dat er een kans is dat die partijen het referendum negeren. :?
Is het dan nodig om 'eurofiel' te zijn om in de EU te willen blijven? Ik ben Eurosceptisch maar ben wel voor het in de EU blijven. 'enthousiast zijn voor iets' is niet hetzelfde als 'het nut inzien van iets'. Hetzelfde is van toepassing op Labour en de conservatieven.

Eurofiel is trouwens een typische Brexiteer-term. Die mag ook op de bingokaart. :Y
pi_163616891
quote:

[..]

Elzies opent altijd met een zin waarin pro-Europeaan voorkomt. Daarna 1 of meerdere zinnen waarin hij zegt dat de Brexit definitief is en niet meer omkeerbaar is. Als je er aan gewend bent wordt het slaapverwekkend en lees je de posts niet meer.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 08:44:16 #184
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163616900
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Er komt helemaal geen Brexit

Er wordt nu een grote show opgevoerd door de britten omdat ze zwaar voor lul staan in heel de wereld.

Over een jaar maken ze bekend dat het niet doorgaat.

Deze poll had niet gehouden mogen worden zal de uitleg zijn. Juridische niet goed gedicht..enzovoorts je kent het wel.

Waarom ik dit weet? Ik heb wat Britse ministers gesproken de afgelopen week.
De EU staat voor de duizendste keer voor lul. Het VK verlaat het zinkende schip. Ik hoop dat Nederland snel tot bezinning komt en het VK volgt voordat het te laat is.
pi_163616904
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wales wil heel graag een Brexit. Zijn die ministers toch niet zo goed geinformeerd geweest.
ja rara waarom willen die gasten uit Wales dat niet...omdat hun economie grote troep is. De schotten, Ieren willen dat absoluut niet.
pi_163616914
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:37 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het moet heel moeilijk voor je zijn, dat er nog geen Brexit is. Je blijft het maar ontkennen en roepen dat de Brexit een feit is.
Maar dat is nu nog geen feit.
Make my day!
pi_163616921
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:46 schreef agter het volgende:

[..]

Het moet heel moeilijk voor je zijn, dat er nog geen Brexit is. Je blijft het maar ontkennen en roepen dat de Brexit een feit is.
Maar dat is nu nog geen feit.
Ik overweeg toe te geven dat het een feit is, om van het gezeur af te zijn.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 08:47:24 #188
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163616925
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:43 schreef beantherio het volgende:

[..]

Is het dan nodig om 'eurofiel' te zijn om in de EU te willen blijven? Ik ben Eurosceptisch maar ben wel voor het in de EU blijven. 'enthousiast zijn voor iets' is niet hetzelfde als 'het nut inzien van iets'. Hetzelfde is van toepassing op Labour en de conservatieven.

Eurofiel is trouwens een typische Brexiteer-term. Die mag ook op de bingokaart. :Y
Als 52% van je land uit de EU wil en ongeveer de helft van de overige 48% euro-sceptisch is ligt het dan voor de hand dat de conservatieven nieuwe verkiezingen uitschrijven en samen met Labour een pro-EU-campagne gaat voeren?
pi_163616952
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:44 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De EU staat voor de duizendste keer voor lul. Het VK verlaat het zinkende schip. Ik hoop dat Nederland snel tot bezinning komt en het VK volgt voordat het te laat is.
Effe serieus.....

Moet europa hun economiien laten bepalen door boeren en laagopgeleiden?
Want daar praten we over. De brexit is voornamelijk gekomen omdat de laagopgeleiden en boeren massaal op een brexit gestemd hebben omdat ze denken dat het zogenaamd beter zou zijn voor hen.

IK BEN TEGEN REFERENDUMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WAAROM?

iK wil niet dat onze economie bepaald door mensen die er geen verstand van hebben. De beste economen moet bepalen wat economische goed is voor een land, niet een stel boeren of extreem rechtse pvv volk.

De beste economen zeggen dat een exit slecht zou zijn voor Nederland
. En ik geloof ze meer dan geert wilders en zijn tuig.

KORTOM IK GELOOF ONZE BESTE EXPERTS DIE OVER ONZE ECONOMIE GAAN!
DUS GEEN REFERENDUM OVER DEZE BULLSHIT.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 08:52:42 #190
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163616963
quote:

[..]

Wat voor mensen zijn degenen die voor een onafhankelijk Schotland en Noord-Ierland zijn denk je? Zou het kunnen zijn dat dat ook die "nationalistische populistische extreem rechtse tering rotzooi" is waarover je het hebt? Het lijkt erop dat je wel sympathie hebt voor die "nationalistische populistische extreem rechtse tering rotzooi" in Schotland en Noord-Ierland. Hoe rijm je dat?
pi_163616987
quote:

[..]

Pro-Europeanen blijven hetzelfde geïndoctrineerde riedeltje herhalen zonder inhoudelijk op de kwestie in te gaan. Hebben de Conservatieven en Labour ergens gesuggereerd dat er een nieuw referendum zou komen? Nee, allemaal hebben ze gezegd de uitkomst van dit referendum te respecteren en dat dit doorgang zal vinden.

Artikel 50 zal in het najaar worden ingediend als de nieuwe politieke leider is gekozen en er tijd is vrijgemaakt om te kunnen gaan onderhandelen. Ook dat is vanaf dag één na het referendum toegezegd.

Dan begrijp ik niet dat pro-Europeanen dit verifieerbare gegeven blijven ontkennen en elkaar blijven wijsmaken dat Brexit geen doorgang zal vinden. Dan sta je niet met beide benen op de grond.
pi_163617002
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Effe serieus.....

Want daar praten we over. De brexit is voornamelijk gekomen omdat de laagopgeleiden en boeren massaal op een brexit gestemd hebben omdat ze denken dat het zogenaamd beter zou zijn voor hen.

WAAROM?

iK wil niet dat onze economie bepaald door mensen die er geen verstand van hebben. De beste economen moet bepalen wat economische goed is voor een land, niet een stel boeren of extreem rechtse pvv volk.

Gewoon stemmen op een partij die tegen referenda en tegen een Nexit is. de PVV staat op 30 zetels in de peiling en hoe slechter het gaat in GB hoe lager dat aantal wordt. Geen reden voor paniek of woede.

Het referendum is inderdaad een farce. Ik was altijd pro referenda, maar de Oekraïne campagne heeft me doen inzien dat het een naargeestig instrument is. Mensen die collectief in de knel komen omdat ze hun eigen hypotheek en huishoudboekje niet eens snappen gaan over ingewikkelde verdragen een mening geven. Roekeloos gedrag.
pi_163617023
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:56 schreef Elzies het volgende:

[..]

Artikel 50 zal in het najaar worden ingediend als de nieuwe politieke leider is gekozen
Dat zei Cameron, maar aangezien hij is opgestapt, kan hij daar weinig meer over beslissen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2016 08:59:55 ]
  zaterdag 9 juli 2016 @ 08:59:43 #194
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163617027
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Effe serieus.....

WAAROM?

Zet 3 economen bij elkaar en ze hebben 4 meningen. Je plaatst die mensen teveel op een voetstuk. Geen enkele crisis zagen ze aankomen. Ze kunnen nog geeneens 2 dagen vooruit voorspellen.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 09:00:43 #195
8369 speknek
Another day another slay
pi_163617031
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:59 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Zet 3 economen bij elkaar en ze hebben 4 meningen. Je plaatst die mensen teveel op een voetstuk. Geen enkele crisis zagen ze aankomen. Ze kunnen nog geeneens 2 dagen vooruit voorspellen.
Precies, mensen hebben genoeg van experts. De onderbuik zou leidend moeten zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_163617039
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:59 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De crisis op de woningmarkt heeft men bijv. van heinde en ver aan zien komen.
pi_163617070
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:59 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat zei Cameron, maar aangezien hij is opgestapt, kan hij daar weinig meer over beslissen.
Ook andere politici hebben dit aangegeven. Ontken je dat May (de waarschijnlijke opvolger van Cameron) heeft gezegd dat wanneer ze gekozen wordt hard zal onderhandelen voor de voorwaarden voor Brexit? Dat klinkt toch niet als een oproep om Brexit terug te draaien.

Zelfs pro-Europeaan van het eerste uur Tony Blair heeft aangegeven de uitkomst van Brexit te erkennen en dat dit doorgang moet vinden omdat een meerderheid van Britten hiervoor heeft gekozen.
pi_163617087
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 09:04 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ook andere politici hebben dit aangegeven. Ontken je dat May (de waarschijnlijke opvolger van Cameron) heeft gezegd dat wanneer ze gekozen wordt hard zal onderhandelen voor de voorwaarden voor Brexit? Dat klinkt toch niet als een oproep om Brexit terug te draaien.
In een verkiezingscampagne wordt wel meer geroepen.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 09:07:19 #199
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163617094
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:57 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gewoon stemmen op een partij die tegen referenda en tegen een Nexit is. de PVV staat op 30 zetels in de peiling en hoe slechter het gaat in GB hoe lager dat aantal wordt. Geen reden voor paniek of woede.

Het referendum is inderdaad een farce. Ik was altijd pro referenda, maar de Oekraïne campagne heeft me doen inzien dat het een naargeestig instrument is. Mensen die collectief in de knel komen omdat ze hun eigen hypotheek en huishoudboekje niet eens snappen gaan over ingewikkelde verdragen een mening geven. Roekeloos gedrag.
Hoe kan je zo blind zijn? Niet alleen in Nederland maar in heel Europa gaat het de verkeerde kant op. 50% jeugdwerkeloosheid in Spanje. Een hele generatie naar de gallemiezen. Alles moet opgeofferd worden voor je Groot-Europese droomrijk.
pi_163617130
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 09:04 schreef Elzies het volgende:

[..]

Zelfs pro-Europeaan van het eerste uur Tony Blair heeft aangegeven de uitkomst van Brexit te erkennen en dat dit doorgang moet vinden omdat een meerderheid van Britten hiervoor heeft gekozen.
Maar wat gaat ze doen als die onderhandelingen tegenvallen en het in de praktijk toch wel erg aantrekkelijk blijkt om in de EU te blijven?
Men gaat nog jaren doorhannessen en als het allemaal meezit is tegen 2020 die Brexit misschien een keer echt een feit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')