abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163609663
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 20:47 schreef agter het volgende:
Sommige woningen zijn in een week tijd 40% minder waard geworden.
Pff.
Een artikeltje van ongeveer een jaar geleden. What goes up must come down. Misschien begint het gezonde verstand te werken. Maar of dat door Brexit komt...

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ol-lege-huizen.dhtml
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_163609693
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 20:49 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Anekdotisch "bewijs". Dat valt voor iedere willekeurige boodschap aan te voeren en daarom koopt men daar niets voor.
Er staan ook cijfers in het artikel.
Make my day!
pi_163609742
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 20:56 schreef agter het volgende:

[..]

Er staan ook cijfers in het artikel.
Zit agter een betaalmuur waar zelfs Chrome geen raad mee weet. Maar zie de post hierboven.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 22:29:41 #154
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163611980
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 20:55 schreef govie het volgende:

[..]

Een vent noem ik een vent en een wijf noem ik een wijf. Als je daar zit in dat lagerhuis, dan ben je gewoon een wijf met ballen! Je kan het ook positief oppakken.
En die may is de voornaamste kandidaat ja, die was 100% tegen een brexit. Hoe ga je nu een brexit uitvoeren als je er op tegen bent tot in je diepste overtuigingen, leg het mij maar eens uit! Ik geloof er dus geen hout van dat als zei aan de macht komt, een brexit gaat gebeuren.

http://nos.nl/video/2116217-theresa-may-hard-en-slim.html
Ik vermoed dat ze nieuwe verkiezingen gaat uitschrijven (zeker als Labour gesplitst is) en dat dan de Britten kunnen stemmen of ze echt in de EU willen blijven. Wellicht dat er dan een fractie conservatieven zich afsplitst die voor een Brexit zijn, maar dat is dan collateral damage.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 8 juli 2016 @ 23:03:37 #155
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_163612741
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 22:29 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze nieuwe verkiezingen gaat uitschrijven (zeker als Labour gesplitst is) en dat dan de Britten kunnen stemmen of ze echt in de EU willen blijven. Wellicht dat er dan een fractie conservatieven zich afsplitst die voor een Brexit zijn, maar dat is dan collateral damage.
Het referendum is gewonnen, maar de brexit zeker nog niet. Je kunt best wel eens gelijk krijgen, heeft meer dan half nederland en engeland te vroeg gejuicht. Wel minachting van het volk, dat wel maar ach.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  vrijdag 8 juli 2016 @ 23:20:26 #156
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_163613144
quote:

[..]

En die may is de voornaamste kandidaat ja, die was 100% tegen een brexit. Hoe ga je nu een brexit uitvoeren als je er op tegen bent tot in je diepste overtuigingen, leg het mij maar eens uit!
Maar ze was niet 100% tegen Brexit. Dwz: op een paar fundamentele punten is ze het eigenlijk wel met de Brexiteers eens. Zie http://www.theguardian.co(...)ay-vs-andrea-leadsom

quote:
How liberal? Not very. She has taken a tough line on immigration, and until now wanted to pull the UK out of the European convention on human rights. She is also keen on pushing through the investigatory powers bill, known as the snooper’s charter.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 23:30:02 #157
8369 speknek
Another day another slay
pi_163613405
quote:
The Government has responded to the petition you signed – “EU Referendum Rules triggering a 2nd EU Referendum”.

Government responded:

The European Union Referendum Act received Royal Assent in December 2015, receiving overwhelming support from Parliament. The Act did not set a threshold for the result or for minimum turnout.

The EU Referendum Act received Royal Assent in December 2015. The Act was scrutinised and debated in Parliament during its passage and agreed by both the House of Commons and the House of Lords. The Act set out the terms under which the referendum would take place, including provisions for setting the date, franchise and the question that would appear on the ballot paper. The Act did not set a threshold for the result or for minimum turnout.

As the Prime Minister made clear in his statement to the House of Commons on 27 June, the referendum was one of the biggest democratic exercises in British history with over 33 million people having their say. The Prime Minister and Government have been clear that this was a once in a generation vote and, as the Prime Minister has said, the decision must be respected. We must now prepare for the process to exit the EU and the Government is committed to ensuring the best possible outcome for the British people in the negotiations.

Foreign and Commonwealth Office
Nouja ze lijken vooralsnog naar de buitenwereld ermee door te willen gaan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 23:31:54 #158
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_163613454
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 23:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Inleidende schoten voor de onderhandelingsrondes, alvast.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 8 juli 2016 @ 23:51:55 #159
323401 Kijkertje
met filter
pi_163613919
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 23:31 schreef Perrin het volgende:

[..]

Inleidende schoten voor de onderhandelingsrondes, alvast.
Welnee. Ze hebben eenvoudig geen andere keuze.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_163616472
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 23:03 schreef govie het volgende:

[..]

Het referendum is gewonnen, maar de brexit zeker nog niet. Je kunt best wel eens gelijk krijgen, heeft meer dan half nederland en engeland te vroeg gejuicht. Wel minachting van het volk, dat wel maar ach.
Ik heb na de Brexit nergens in Nederland een hosanna stemming kunnen merken. Al ligt het misschien er aan dat ik nooit op geenstijl kom, daar zal men best een digitale polonaise gelopen hebben.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 07:52:01 #161
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163616621
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 09:59 schreef Oud_student het volgende:
Vanuit de EU hoek worden politici als Wilders, Farage, Le Pen etc met Hitler vergeleken, maar de EU doet precies zoals Hitler dacht.

Drie citaten

1. Het vermogen van de mensen om te onthouden is zeer zwak ontwikkeld; het vermogen om te vergeten is enorm.

2. Hoe groter de leugen, hoe meer kans dat ze geloofd zal worden.

3. Wat een geluk voor de leiders dat de mensen niet nadenken.

Adolf Hitler
Oostenrijks-Duits dictator
bron: http://www.woorden.org/quotes/?auteur=Adolf%20Hitler

ad 1: door nu zo te focussen op de Brexit, vergeet het publiek de echte problemen: Griekenland, bankencrisis, verdeeldheid in de EU en nog 10tallen andere problemen. Alles gesteund door de media

ad 2: dat zou de lijfspreuk van de EU moeten worden :)

ad 3: helaas een waarheid als een koe, waar o.a. Juncker dankbaar gebruik van maakt met zijn uitspraak over democratie (zijn citaat zou ook van AH kunnen zijn)
"Oekraine, de graanschuur van Europa". Letterlijk uitgesproken door zowel aanhangers van het Derde Rijk als het Vierde Rijk en een reden om Oekraine bij hun rijken te voegen.

Net als Hitler willen de Eurofielen het VK kapot maken en genieten ze van elk negatief nieuws over het VK.

Beide willen/wilden samenwerken met Turkije en de Russen zijn de grote vijand.

[ Bericht 2% gewijzigd door Braindead2000 op 09-07-2016 07:57:52 ]
  zaterdag 9 juli 2016 @ 07:56:24 #162
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_163616640
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 06:06 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik heb na de Brexit nergens in Nederland een hosanna stemming kunnen merken. Al ligt het misschien er aan dat ik nooit op geenstijl kom, daar zal men best een digitale polonaise gelopen hebben.
Logisch want nu moeten de lasten over de paar overgebleven "rijke" EU landen verdeeld worden.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 08:02:57 #163
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163616672
quote:

[..]

Ja hoor, de conservatieven, die nu de meerderheid hebben, gaan verkiezingen uitschrijven met het grote risico dat Ukip of Labour de grootste wordt. :D
pi_163616677
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 07:52 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

"Oekraine, de graanschuur van Europa". Letterlijk uitgesproken door zowel aanhangers van het Derde Rijk als het Vierde Rijk en een reden om Oekraine bij hun rijken te voegen.

Net als Hitler willen de Eurofielen het VK kapot maken en genieten ze van elk negatief nieuws over het VK.

Jij draait echt door he? Niet normaal meer wat er voor achterlijke stront uit jouw idiote geest komt.
pi_163616689
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 23:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Tuurlijk gaan ze er mee door. We gaan gewoon netjes onderhandelen over de voorwaarden en beide landen zullen dan water bij de wijn moeten doen. Klaar.

En ja die onderhandelingen zullen soms best hard tegen hard gaan, maar hee tis niet de kleuterschool he.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2016 08:09:09 ]
  zaterdag 9 juli 2016 @ 08:07:01 #166
8369 speknek
Another day another slay
pi_163616691
Interessant, inkomensverschillen blijken lang niet de beste manier om pro-anti Brexit te voorspellen.

quote:
Karen Stenner, author of the Authoritarian Dynamic, argues that people are divided between those who dislike difference – signifying a disordered identity and environment – and those who embrace it. The former abhor both ethnic and moral diversity. Many see the world as a dangerous place and wish to protect themselves from it.

Pat Dade at Cultural Dynamics has produced a heat map of the kinds of values that correspond to strong Euroscepticism, and to each other. This is shown in figure 4. Disciplining children and whipping sex criminals (circled), keeping the nation safe, protecting social order and skepticism (‘few products live up to the claims of their advertisers…products don’t last as long as they used to’) correlate with Brexit sentiment. These attitude dimensions cluster within the third of the map known as the ‘Settlers’, for whom belonging, certainty, roots and safety are paramount. This segment is also disproportionately opposed to immigration in virtually every country Dade has sampled. By contrast, people oriented toward success and display (‘Prospectors’), or who prioritise expressive individualism and cultural equality (‘Pioneers’) voted Remain.
http://blogs.lse.ac.uk/po(...)-values-brexit-vote/

Kunnen we ook alle uitdrukkingen over het vierde rijk en de EUSSR duiden: wensdromen van mensen die het liefst daadwerkelijk onder een autoritair bewind zouden willen leven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_163616695
quote:

[..]

Ze blijven het proberen, die gefrustreerde pro-Europeaantjes. :)

Het referendum omtrent Brexit was eenmalig en definitief. Brexit wordt niet terug gedraaid. Dat is ook door alle politieke leiders (inclusief door de tegenstanders van Brexit) bevestigd.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 08:16:58 #168
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163616732
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het referendum omtrent Brexit was eenmalig en definitief. Brexit wordt niet terug gedraaid. Dat is ook door alle politieke leiders (inclusief door de tegenstanders van Brexit) bevestigd.
Het anti-democratische gevoel zit diep in hun. Ze denken dat elk land hetzelfde is als Nederland waar de politieke elite uitslagen van referenda naast zich neer kan leggen, het volk voor kan blijven liegen, bewindslieden de kamer keer op keer voor kan blijven liegen, bewindslieden de wet overtreden, Nederland in de uitverkoop kan doen zonder consequenties. Gelukkig bestaat er nog een echte democratie in Europa.
pi_163616734
quote:

[..]

Een vent noem ik een vent en een wijf noem ik een wijf. Als je daar zit in dat lagerhuis, dan ben je gewoon een wijf met ballen! Je kan het ook positief oppakken.
En die may is de voornaamste kandidaat ja, die was 100% tegen een brexit. Hoe ga je nu een brexit uitvoeren als je er op tegen bent tot in je diepste overtuigingen, leg het mij maar eens uit! Ik geloof er dus geen hout van dat als zei aan de macht komt, een brexit gaat gebeuren.

http://nos.nl/video/2116217-theresa-may-hard-en-slim.html
Je bent je bewust dat may niet bij Labour hoort?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_163616788
quote:

[..]

Zit deze tekst onder de ctrl + v bij jou?
pi_163616793
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 07:52 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Derde rijk, vierde rijk, Hitler.... Bijna bingo. Svp nog even doorposten.
pi_163616797
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:16 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het anti-democratische gevoel zit diep in hun. Ze denken dat elk land hetzelfde is als Nederland waar de politieke elite uitslagen van referenda naast zich neer kan leggen, het volk voor kan blijven liegen, bewindslieden de kamer keer op keer voor kan blijven liegen, bewindslieden de wet overtreden, Nederland in de uitverkoop kan doen zonder consequenties. Gelukkig bestaat er nog een echte democratie in Europa.
Je kunt niet zomaar de stem van een meerderheid van kiezers terug draaien en zeggen foutje bedankt. Dan krijg je volksopstanden en staat GB internationaal in zijn hemd. Nee, daar zijn de Britten te trots voor.

May die Cameron waarschijnlijk zal opvolgen (en tegenstander was van Brexit) heeft al gezegd hard te zullen gaan onderhandelen, waarmee ze specifiek aangeeft dat Brexit toch echt definitief is.
pi_163616801
quote:

[..]

Klein obstakel voor je: er is voorlopig nog even geen Brexit.

Eens kijken of je nu ook weer zo gefrustreerd reageert.
Make my day!
  zaterdag 9 juli 2016 @ 08:32:50 #174
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_163616812
quote:

[..]

Het referendum omtrent Brexit was eenmalig en definitief.
Alsof dat trouwens zo democratisch is. Degenen die het meest te maken zullen krijgen met de effecten (jongeren, Europeanen in GB en Britten in Europa) mochten er niet eens over stemmen. 'democratie' is in ieder geval geen argument in de onderbouwing van waarom dit referendum 'goed' zou moeten zijn.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 08:33:14 #175
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163616818
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:29 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Derde rijk, vierde rijk, Hitler.... Bijna bingo. Svp nog even doorposten.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 20:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]

.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 20:36 schreef Toefjes het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 20:44 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Doet ie het niet meer?
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:04 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dat ook ga gebruiken met mijn relaties. Stom dat ik daar niet eerder op gekomen ben eigenlijk.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:55 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Kun je de laatste zin nog even vertalen naar het Nederlands?
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 19:26 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hier valt echt geen chocola van te maken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 19:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]

En van dat wijf.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 08:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Zit deze tekst onder de ctrl + v bij jou?
Mazzelaar, jij hebt al 5 keer bingo gehad met je dagelijkse portie nietszeggende posts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')