Boeiend wat anderen denken. Ze betalen toch ook je rekeningen niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat sowiesoOverigens maakt het me niet uit of er grappen over mijn naam worden gemaakt, dat zie ik niet als pestgedrag. Waar ik me vooral aan erger is de genoemde nonsense welke daar absoluut niets mee te maken heeft.
Niks van aantrekken johquote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat sowiesoOverigens maakt het me niet uit of er grappen over mijn naam worden gemaakt, dat zie ik niet als pestgedrag. Waar ik me vooral aan erger is de genoemde nonsense welke daar absoluut niets mee te maken heeft.
Ik kan dit wel beamenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:38 schreef bondage het volgende:
dan ben ik werkloos, heb ik het syndroom van down, ben ik pervers en rook ik iedere dag tonnen wiet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Klopt, het is echter wel vervelend om te lezen. Ik heb alles goed voor elkaar en dan zijn er van die simpele zielen die maar wat gaan roepen, als dat vervolgens weer door anderen die me niet kennen wordt overgenomen hebben ze hun zin.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:55 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Boeiend wat anderen denken. Ze betalen toch ook je rekeningen niet?
Trollen is iets anders dan iemand pesten.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:06 schreef Moira. het volgende:
Ik weet trouwens niet of dat hele internetpesten en hier op FOK! ook nu erger is dan een paar jaar geleden.
Zelf denk ik dat dat niet het geval is (even erg of zelfs minder) omdat er de laatste jaren meer bewustwording heeft plaatsgevonden met betrekking tot cyberpesten.
Een aantal jaar geleden kon je nog alles maken zonder dat iemand ernaar omkeek, omdat niemand wist dat het 'een ding' was waar mensen zich echt ellendig om kunnen gaan voelen en zelfs de trigger kan zijn voor zelfmoord. Men weet daar nu een stuk meer vanaf en er worden nu ook vaker maatregelen tegen genomen dan een paar jaar geleden. Alleen de trolls die geen neuk geven om dergelijke feiten blijven gewoon bestaan (helaas).
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan dit wel beamenDankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals aangegeven zijn er genoeg die me wel waarderen, dat maakt heel veel goed
Komen jullie nog een keer mijn huisje bekijken?
Maakt de lekkerste wraps :9
Dat is een dunne lijn. Wat jij als trollen bedoelt kan voor iemand anders als pesten voelen (en als die persoon bijv. al depressief was kan dat 'trollen' alsnog de trigger zijn voor zelfmoord).quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trollen is iets anders dan iemand pesten.
Zeker! Moeten we nog steeds een keer doen. Rust begint hier aardig weder te keren dus deze zomer maar even kijken, komt vast goed!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:09 schreef bondage het volgende:
[..]
DankjeZoals aangegeven zijn er genoeg die me wel waarderen, dat maakt heel veel goed
Komen jullie nog een keer mijn huisje bekijken?
Ja, dan kan ook elke negatieve mening een trigger zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:10 schreef Moira. het volgende:
Dat is een dunne lijn. Wat jij als trollen bedoelt kan voor iemand anders als pesten voelen (en als die persoon bijv. al depressief was kan dat 'trollen' alsnog de trigger zijn voor zelfmoord).
Ongetwijfeld, maar bij pesten heb ik toch het idee dat het iets structureels is.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:10 schreef Moira. het volgende:
Wat als 'gepest' gezien wordt voelt voor de pester zelf vaak sowieso niet als zodanig. Op de basisschool zitten altijd wel kindjes die steevaste keiharde pesters zijn, maar als je 't ze zelf zou vragen (vooral als ze wat ouder zijn) blijkt dat ze geen enkel besef hebben gehad van wat ze aanrichtten, omdat ze het zelf niet als pesten hebben gezien.
Klopt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dan kan ook elke negatieve mening een trigger zijn.
Dat is ook wel zo ja, maar dat is met trollen vaak net zo. Daarom, 't is een dunne lijn.quote:[..]
Ongetwijfeld, maar bij pesten heb ik toch het idee dat het iets structureels is.
In de VS is dit al het geval.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je zodanig instabiel bent moeten die mensen maar eens overwegen het internet er maar uit te gooien.
Mijn god, zeg.
En wat nou als je structureel trollt?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ongetwijfeld, maar bij pesten heb ik toch het idee dat het iets structureels is.
Dan niks, ik bedoelde structureel tegen de persoon die zich gepest voelt, als je structureel in z'n algemeenheid trolt, tegen iedereen dan ben je niet aan het pesten, dan ben je gewoon irritant.quote:
precies en dat heeft dus niks te maken met pesten. sterker nog de kans word dan juist groot dat je zelf gepest gaat worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan niks, ik bedoelde structureel tegen de persoon die zich gepest voelt, als je structureel in z'n algemeenheid trolt, tegen iedereen dan ben je niet aan het pesten, dan ben je gewoon irritant.
Okay, autisten waar hij iets aan geeft, daar steekt hij wel moeite in. Diegenen die het meest hulp kunnen gebruiken, zoals D en S, daar voelt hij zich echter te goed voor.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hij heeft geen hekel aan autisme, hoe je daarbij komt is me een raadsel. En ik heb een hekel aan mensen zoals jij, maar ik volg je niet rond op Fok zodat ik bij elke post van je een steek kan geven.
En ik was nooit zn verzorgsterJe kan zelfs niet normaal vragen of ik zn ex ben zonder een lullige opmerking te maken. Wat een treurig gebrek aan sociale vaardigheden.
Dan is het misschien een goed idee om je gedrag aan te passenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:52 schreef matthias24 het volgende:
[..]
precies en dat heeft dus niks te maken met pesten. sterker nog de kans word dan juist groot dat je zelf gepest gaat worden.daar weet ik alles van.
ja dat weet ik. maar het is alleen wel een beetje lastig soms.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan is het misschien een goed idee om je gedrag aan te passen
Of misschien wordt er gewoon een forumbreed probleem aangekaartquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:11 schreef Ouder1 het volgende:
Hee.. hebben we hier dan het topic waarin duidelijk wordt waarom de mods gezamenlijk opstapten? Het heeft er wel de schijn van.
je schijnt zelfquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:11 schreef Ouder1 het volgende:
Hee.. hebben we hier dan het topic waarin duidelijk wordt waarom de mods gezamenlijk opstapten? Het heeft er wel de schijn van.
Looool hijs gewoon zelfverzekerd, en jij kan dat niet hebben. HIE-LAAR-IESJ!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:54 schreef Kamina het volgende:
[..]
Nou zou ik dat allemaal prima kunnen verkroppen, ware het niet dat hij zó onterecht overtuigd is van zijn kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |