Dat mag toch gewoon?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal geen 2 kanten op. Je hebt gewoon een hekel aan mensen met autisme.
kijk!! deze gast is dus een typisch voorbeeld van een grote pestkop hier op FOK!quote:
Ik ben het grotendeels eens met deze post.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:09 schreef avotar het volgende:
Op flink wat subfora heb je gewoon een eng in-crowd groepje waar je niet tussenkomt. En vul dat aan met wat zwakke mods (bv iemand als Motorbloempje) en je bent er.
Het is net als in het echte leven eigenlijk.
Alleen kun je je user hier gewoon verwijderen en een verse aanmaken.
Maar het is nu erger dan een paar jaar geleden.
Veel mensen zijn gewoon onfatsoenlijk en denken niet na bij hoe iets overkomt.
En hebben ook minder zelfkennis. Soms moet je gewoon eens iets lezen voordat je het post.
Of jezelf bedenken of je het op dezelfde manier zou verwoorden tegenover je moeder/oma/buurvrouw/dominee/slager.
[..]
Ik kan nu bijvoorbeeld zeggen: ... het is rechtvaardigt en voortdurend a&^%&%#^(^#$ool .....
Maar ik laat het gewoon.
Een stukje fatsoen.
Het gaat wel degelijk twee kanten op. Hij heeft zelf een hekel aan autisme. Ik heb gewoon een hekel aan mensen als hij.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal geen 2 kanten op. Je hebt gewoon een hekel aan mensen met autisme.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:40 schreef Kamina het volgende:
[..]
Het gaat wel degelijk twee kanten op. Hij heeft zelf een hekel aan autisme. Ik heb gewoon een hekel aan mensen als hij.
Waarom voer ik deze discussie met jou? Je bent z'n verzorgster toch niet meer?
pestkop gespot.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:40 schreef Kamina het volgende:
[..]
Het gaat wel degelijk twee kanten op. Hij heeft zelf een hekel aan autisme. Ik heb gewoon een hekel aan mensen als hij.
Waarom voer ik deze discussie met jou? Je bent z'n verzorgster toch niet meer?
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem bij jou is?
Dat je zegt permanent weg te gaan van FOK! (door (jank)topics erover te openen en dus de aandacht er zelf op te vestigen), om vervolgens doodleuk weer terug te komen. Meerdere keren. Men neemt je dan niet meer serieus.
Dat je zoveel prijsgeeft over je zwakke kanten, zoals het behalen van je rijbewijs. Niet alleen op FOK!, maar ook op andere websites. Je had er enorm moeite mee, kan gebeuren. Maar stel je niet zwak op als je niet tegen kritiek kan. Stel je niet zwak op, als de reacties je niet goed zijn voor je zelfbeeld. Is het fijn om zo voorzichtig te zijn? Vast niet, maar zo geef je anderen geen stok zodat ze jou ermee kunnen slaan.
Wat betreft autorijden maak je het allemaal nog erger. Auto van 1000 euro willen kopen, terwijl je een uitkering hebt. Auto willen kopen nog lang voordat je je praktijk hebt behaald. Anderen (kennissen/vrienden) belachelijk maken over hoelang zij hebben gedaan over hun rijbewijs, terwijl jijzelf op dat moment je rijbewijs niet hebt. (En achteraf heeft dat dus tegen je gekeerd, want bij jou ging het ook niet echt smooth, hm?) Hetzelfde geldt voor de theorie-examen, lekker hoogmoedig doen en dan keihard op je bek gaan. Je hebt te veel praatjes.
En dan heb je het eeuwige gezeik over je 'vrienden'. Man man man, je gooit zelf al het vuile was naar buiten, zonder na te denken over eventuele gevolgen, om vervolgens erachter te komen dat het misschien niet zo handig was. Keer op keer.
Oh, en dan heb je natuurlijk nog dat jij andere FOK!kers net zo hard pest. Of onbekenden die jij tijdens hun werk fotografeert om ze vervolgens op het forum belachelijk te maken (kassameisje AH met - ik citeer - "een rot kop" inclusief haar foto).
Gozer, ik 'ken' je al een tijdje, en bij mij ben je alle sympathie kwijt. Je lokt het zelf uit, je jankt, je maakt keer op keer dezelfde fouten, je bent enorm hypocriet, je hebt enorm last van hoogmoed, je geeft te veel informatie over jezelf en je trashtalkt te veel over anderen.
Samengevat:
[..]
ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:14 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een superieure enttilegentie, dus ik zit hier uit verveling een beetje kennis opdoen van wat er in het hoofd van jullie onderbegaafden afspeelt. Daarnaast ik heb niemand gepest, je kan veel van me zeggen maar pesten doe ik niet.
tja...het is dan ook wel een aparte naam...en die UI help ook niet erg mee he?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:24 schreef bondage het volgende:
Genoeg debielen die mij ook voor alles uitmaken, al is het maar om mijn gebruikersnaam. Vaak zijn het zelf simpele figuren en daar hecht ik 0,0 waarde aan. Ooit heb ik me er druk om gemaakt, tegenwoordig boeit het me niet meer. Lekker laten, zijn gelukkig genoeg die me wel mogen en waar ik leuke discussies mee kan voeren.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:39 schreef matthias24 het volgende:
[..]
kijk!! deze gast is dus een typisch voorbeeld van een grote pestkop hier op FOK!
door HulkHeld word ik dus vaak gepest. en vaak gewoon zonder reden.
je bent erbij vriend haaaaaaaaaaa!
Het is inderdaad een aparte naam maar boeit dat? Ik zie geen reden om iemand volledig de grond in te trappen vanwege een naam of usericon. Daarbij worden gewoon onwaarheden verspreid die vervolgens voor waarheid aan worden genomen. Als ik een aantal hier op FOK! mag geloven dan ben ik werkloos, heb ik het syndroom van down, ben ik pervers en rook ik iedere dag tonnen wiet. Knap dat ze dat op basis van mijn naam kunnen bepalen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:28 schreef matthias24 het volgende:
[..]
tja...het is dan ook wel een aparte naam...en die UI help ook niet erg mee he?
Mag hopen dat je je in het begin toch ook weinig heb aangetrokken van de kritieken die je toen hebt ontvangen? Alles wat hier wordt gezegd moet je met een heel vat zout nemen en vooral niet van wakker liggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is inderdaad een aparte naam maar boeit dat? Ik zie geen reden om iemand volledig de grond in te trappen vanwege een naam of usericon. Daarbij worden gewoon onwaarheden verspreid die vervolgens voor waarheid aan worden genomen. Als ik een aantal hier op FOK! mag geloven dan ben ik werkloos, heb ik het syndroom van down, ben ik pervers en rook ik iedere dag tonnen wiet. Knap dat ze dat op basis van mijn naam kunnen bepalen.
ga ff iemand anders pesten johquote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Mag hopen dat je je in het begin toch ook weinig heb aangetrokken van de kritieken die je toen hebt ontvangen? Alles wat hier wordt gezegd moet je met een heel vat zout nemen en vooral niet van wakker liggen.
Bondage heeft zelf ook vingers om te typen je bent ze moeder toch niet of wel soms?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:43 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik neem het hier op voor Bondage. Weet niet wat jij aan het doen ben, liggie te tukken?
Wat zit jij nou weer handy te doenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:44 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Bondage heeft zelf ook vingers om te typen je bent ze moeder toch niet of wel soms?
Voor die dame in je UI wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is inderdaad een aparte naam maar boeit dat? Ik zie geen reden om iemand volledig de grond in te trappen vanwege een naam of usericon. Daarbij worden gewoon onwaarheden verspreid die vervolgens voor waarheid aan worden genomen. Als ik een aantal hier op FOK! mag geloven dan ben ik werkloos, heb ik het syndroom van down, ben ik pervers en rook ik iedere dag tonnen wiet. Knap dat ze dat op basis van mijn naam kunnen bepalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |