Heb je gelijk in. Ik vind het in beide gevallen creepy/sneu.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:59 schreef Koral het volgende:
[..]
Goed dat creepy voorbeeld in relatie brengen met daten was niet zo goed gekozen.
Wilde meer illustreren dat men makkelijk iemand (die vaak niet zo goed voor zichzelf kan opkomen) in een hoekje duwt, maar wanneer het een pester betreft die net zo goed creepy bezig is informatie te verzamelen dan hult men (voel je je aub niet persoonlijk aangesproken) zich in stilzwijgen.
Het is allemaal wat..quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ze ook wel eens mogen aanpakken is het hoge incrowd gehalte in sommige slowchats.
Als je dan tegen user A wat naars heb gezegd behandelen vervolgens al zijn user vriendjes en vriendinnetjes je als stront of ze negeren je gewoon in het geheel in de hoop dat je weggaat.
GRTD is hier en goed voorbeeld van allemaal incrowd enge mensen waar als user Y wat zegt die ze kennen van meetings etc dan krijgt hij of zij gelijk allemaal replays als ik dan vervolgens wat zeg dan negeren ze het.
Vroeger was dit geen probleem omdat er in de nacht nog 5 andere slowchats actief waren en dan ging je gewoon naar een andere tegenwoordig is de spoeling dunner.
Gewoon niet slowchattenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ze ook wel eens mogen aanpakken is het hoge incrowd gehalte in sommige slowchats.
Als je dan tegen user A wat naars heb gezegd behandelen vervolgens al zijn user vriendjes en vriendinnetjes je als stront of ze negeren je gewoon in het geheel in de hoop dat je weggaat.
GRTD is hier en goed voorbeeld van allemaal incrowd enge mensen waar als user Y wat zegt die ze kennen van meetings etc dan krijgt hij of zij gelijk allemaal replays als ik dan vervolgens wat zeg dan negeren ze het.
Vroeger was dit geen probleem omdat er in de nacht nog 5 andere slowchats actief waren en dan ging je gewoon naar een andere tegenwoordig is de spoeling dunner.
Of je gewoon normaal gedragen.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of je gewoon normaal gedragen.
Dhr Mikey heeft er nog wel eens een handje van mensen medeschuldig aan verkrachting te stellen.
Ik mag hem wel.
FOK! lijkt af en toe ook net het dagelijks levenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die user in kwestie ging vervolgens huilie huilie bij een mod doen om een dag later een andere user voor mongool uit te maken omdat hij een andere mening had.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Of je gewoon normaal gedragen.
Dhr Mikey heeft er nog wel eens een handje van mensen medeschuldig aan verkrachting te stellen.
Ik mag hem wel.
Wat zou je daar in vredesnaam aan moeten doen? Je kunt mensen niet verplichten om je aardig te vinden.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iedereen gelijkwaardig behandelen en beoordelen op de post inhoud en niet op reputatie zou al een goeie zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat zou je daar in vredesnaam aan moeten doen? Je kunt mensen niet verplichten om je aardig te vinden.
jij bent tofquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gek dat niemand mij als voorbeeld heeft genomen...
Het zal wel niet zo erg zijn zeker
weetje waar het op lijkt? op een amerikaanse real life show.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:55 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
FOK! lijkt af en toe ook net het dagelijks leven
Je post hier met mensen niet met robots.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iedereen gelijkwaardig behandelen en beoordelen op de post inhoud en niet op reputatie zou al een goeie zijn.
daar gaat het niet om. maar het rechtvaardigd niet om met zn alle iemand voorduurend te pesten.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat zou je daar in vredesnaam aan moeten doen? Je kunt mensen niet verplichten om je aardig te vinden.
Ik kan nu bijvoorbeeld zeggen: ... het is rechtvaardigt en voortdurend a&^%&%#^(^#$ool .....quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:58 schreef matthias24 het volgende:
[..]
daar gaat het niet om. maar het rechtvaardigd niet om met zn alle iemand voorduurend te pesten.
ik heb dislexy hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:09 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik kan nu bijvoorbeeld zeggen: ... het is rechtvaardigt en voortdurend a&^%&%#^(^#$ool .....
Maar ik laat het gewoon.
Een stukje fatsoen.
Daarom zeg ik er ook verder niets van.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:16 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik heb dislexy hoor.kijk dit is dus waar ik veel mee gepest word. als ik af en toe een spelfoutje maak word ik daar dus zwaar voor gestraft.
Ja, hoor. Dat mag. Treiteren kan je denken, maar geen zorgen: het gaat twee kanten op.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:02 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit mag typen, maar ik vind de interactie van Kamina naar Magnetronkoffie toe nogal naar treiteren neigen.
Misschien wel allebei.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:18 schreef avotar het volgende:
[..]
Daarom zeg ik er ook verder niets van.
Ik heb dat op Facebook ook vaak en ik probeer niet te oordelen.
Maar toch, is iemand gewoon dom of dyslectisch?
Dat gaat helemaal geen 2 kanten op. Je hebt gewoon een hekel aan mensen met autisme.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:20 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ja, hoor. Dat mag. Treiteren kan je denken, maar geen zorgen: het gaat twee kanten op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |