abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:12:52 #201
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_163597692
Ach ja mensen zetten mij ook graag neer als forum idioot.
Vaak zijn dit wel mensen die in het echte leven zelf ook niet bijster succesvol zijn dus meestal sta ik daar wel boven. De enige keren wanneer het echt irritant is wanneer ik in mijn ogen iets geniaals gepost heb en users zo iets hebben van '' Och daar heb je mikey'' Met zijn geblaat.

Moderators doen er weinig aan of doen zelfs mee.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dr.Mikey op 08-07-2016 11:40:35 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_163597760
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 10:59 schreef Koral het volgende:

[..]

Goed dat creepy voorbeeld in relatie brengen met daten was niet zo goed gekozen.

Wilde meer illustreren dat men makkelijk iemand (die vaak niet zo goed voor zichzelf kan opkomen) in een hoekje duwt, maar wanneer het een pester betreft die net zo goed creepy bezig is informatie te verzamelen dan hult men (voel je je aub niet persoonlijk aangesproken) zich in stilzwijgen.
Heb je gelijk in. Ik vind het in beide gevallen creepy/sneu.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:43:57 #203
268260 Dr.Mikey
pi_163598218
Wat ze ook wel eens mogen aanpakken is het hoge incrowd gehalte in sommige slowchats.
Als je dan tegen user A wat naars heb gezegd behandelen vervolgens al zijn user vriendjes en vriendinnetjes je als stront of ze negeren je gewoon in het geheel in de hoop dat je weggaat.

GRTD is hier en goed voorbeeld van allemaal incrowd enge mensen waar als user Y wat zegt die ze kennen van meetings etc dan krijgt hij of zij gelijk allemaal replays als ik dan vervolgens wat zeg dan negeren ze het.

Vroeger was dit geen probleem omdat er in de nacht nog 5 andere slowchats actief waren en dan ging je gewoon naar een andere tegenwoordig is de spoeling dunner.
R.I.P DTS.
pi_163598352
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ze ook wel eens mogen aanpakken is het hoge incrowd gehalte in sommige slowchats.
Als je dan tegen user A wat naars heb gezegd behandelen vervolgens al zijn user vriendjes en vriendinnetjes je als stront of ze negeren je gewoon in het geheel in de hoop dat je weggaat.

GRTD is hier en goed voorbeeld van allemaal incrowd enge mensen waar als user Y wat zegt die ze kennen van meetings etc dan krijgt hij of zij gelijk allemaal replays als ik dan vervolgens wat zeg dan negeren ze het.

Vroeger was dit geen probleem omdat er in de nacht nog 5 andere slowchats actief waren en dan ging je gewoon naar een andere tegenwoordig is de spoeling dunner.
Het is allemaal wat..
pi_163598371
quote:

Gewoon niet slowchatten :P
pi_163598391
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:51 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Gewoon niet slowchatten :P
Of je gewoon normaal gedragen.
Dhr Mikey heeft er nog wel eens een handje van mensen medeschuldig aan verkrachting te stellen.

Ik mag hem wel.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_163598412
Kijk, alle incrowd vriendjes komen invliegen om DrMikey even op zijn plek te zetten.
pi_163598431
Ik zou mijn vriend Mikey NOOIT negeren.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_163598435
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:52 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dhr Mikey heeft er nog wel eens een handje van mensen medeschuldig aan verkrachting te stellen.

Ik mag hem wel.
Wat?
pi_163598457
quote:
FOK! lijkt af en toe ook net het dagelijks leven
  vrijdag 8 juli 2016 @ 12:01:04 #211
268260 Dr.Mikey
pi_163598564
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:52 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik mag hem wel.
Die user in kwestie ging vervolgens huilie huilie bij een mod doen om een dag later een andere user voor mongool uit te maken omdat hij een andere mening had.
R.I.P DTS.
pi_163598786
quote:
Wat zou je daar in vredesnaam aan moeten doen? Je kunt mensen niet verplichten om je aardig te vinden.
pi_163598999
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:50 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Het is allemaal wat..
pestkop gespot.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 12:29:29 #214
268260 Dr.Mikey
pi_163599070
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat zou je daar in vredesnaam aan moeten doen? Je kunt mensen niet verplichten om je aardig te vinden.
Iedereen gelijkwaardig behandelen en beoordelen op de post inhoud en niet op reputatie zou al een goeie zijn.
R.I.P DTS.
pi_163599089
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gek dat niemand mij als voorbeeld heeft genomen...
Het zal wel niet zo erg zijn zeker
jij bent tof
Alleen ga je netzoals Braddie veel te vaak op in :')
pi_163599295
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:55 schreef RonnieJamesDio het volgende:

[..]

FOK! lijkt af en toe ook net het dagelijks leven
weetje waar het op lijkt? op een amerikaanse real life show. :Y
pi_163599485
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Iedereen gelijkwaardig behandelen en beoordelen op de post inhoud en niet op reputatie zou al een goeie zijn.
Je post hier met mensen niet met robots.
pi_163599572
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

daar gaat het niet om. maar het rechtvaardigd niet om met zn alle iemand voorduurend te pesten.
pi_163599663
ik word zelf trouwens ook wel eens gepest hier. ;(
  vrijdag 8 juli 2016 @ 13:09:33 #220
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_163599738
Op flink wat subfora heb je gewoon een eng in-crowd groepje waar je niet tussenkomt. En vul dat aan met wat zwakke mods (bv iemand als Motorbloempje) en je bent er.

Het is net als in het echte leven eigenlijk.
Alleen kun je je user hier gewoon verwijderen en een verse aanmaken.

Maar het is nu erger dan een paar jaar geleden.
Veel mensen zijn gewoon onfatsoenlijk en denken niet na bij hoe iets overkomt.
En hebben ook minder zelfkennis. Soms moet je gewoon eens iets lezen voordat je het post.
Of jezelf bedenken of je het op dezelfde manier zou verwoorden tegenover je moeder/oma/buurvrouw/dominee/slager.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:58 schreef matthias24 het volgende:

[..]

daar gaat het niet om. maar het rechtvaardigd niet om met zn alle iemand voorduurend te pesten.
Ik kan nu bijvoorbeeld zeggen: ... het is rechtvaardigt en voortdurend a&^%&%#^(^#$ool .....
Maar ik laat het gewoon.
Een stukje fatsoen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_163599831
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 13:09 schreef avotar het volgende:

[..]

Ik kan nu bijvoorbeeld zeggen: ... het is rechtvaardigt en voortdurend a&^%&%#^(^#$ool .....
Maar ik laat het gewoon.
Een stukje fatsoen.
ik heb dislexy hoor. :') kijk dit is dus waar ik veel mee gepest word. als ik af en toe een spelfoutje maak word ik daar dus zwaar voor gestraft. ;(
  vrijdag 8 juli 2016 @ 13:18:59 #222
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_163599877
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 13:16 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ik heb dislexy hoor. :') kijk dit is dus waar ik veel mee gepest word. als ik af en toe een spelfoutje maak word ik daar dus zwaar voor gestraft. ;(
Daarom zeg ik er ook verder niets van.
Ik heb dat op Facebook ook vaak en ik probeer niet te oordelen.
Maar toch, is iemand gewoon dom of dyslectisch?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 8 juli 2016 @ 13:20:29 #223
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163599898
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 23:02 schreef schrijfveer het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik dit mag typen, maar ik vind de interactie van Kamina naar Magnetronkoffie toe nogal naar treiteren neigen.
Ja, hoor. Dat mag. Treiteren kan je denken, maar geen zorgen: het gaat twee kanten op.
1 + 1 = blauw
pi_163599941
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 13:18 schreef avotar het volgende:

[..]

Daarom zeg ik er ook verder niets van.
Ik heb dat op Facebook ook vaak en ik probeer niet te oordelen.
Maar toch, is iemand gewoon dom of dyslectisch?
Misschien wel allebei.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 13:26:12 #225
47102 Elvi
miemkwien
pi_163599988
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 13:20 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ja, hoor. Dat mag. Treiteren kan je denken, maar geen zorgen: het gaat twee kanten op.
Dat gaat helemaal geen 2 kanten op. Je hebt gewoon een hekel aan mensen met autisme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')