Gelukkig, dan ga ik er gewoon mee door.quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik voel me wel vaker gepest hier. Maar op de een of andere manier kan ik er wel tegen want anders zou ik niet meer online komen....
quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:11 schreef Bananenpap het volgende:
Kan iemand misschien met voorbeelden komen van leden die hier gepest worden?
ik krijg constant dit soort dingen naar m`n hoofd, of ze halen er foto's bij van mij van een aantal jaar geleden met teksten van mij...quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb het idee, als we het toch over FOK! en pesten gaan hebben dat ik tot op zekere hoogte wel getreiterd word.
Steeds terugvallen op opmerkingen over mijn gewicht.
Over m`n uiterlijk.
Dat ik een uitkering heb.
Dat ik niks kan.
Dat ik niks bereikt hebt etc.
En dat heeft mij echt best onzeker gemaakt in 't verleden.
Welk subforum?quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
ik krijg constant dit soort dingen naar m`n hoofd, of ze halen er foto's bij van mij van een aantal jaar geleden met teksten van mij...
Jammer genoeg is dat nou met mij een beetje aan de hand, hoewel ik aan de ene kant vroeger zelf op FOK! m`n naam gooide (M`n eerste account van 8-9 jaar geleden was ik behoorlijk naïef)quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:42 schreef DemonRage het volgende:
Pesten op internet begint pas serieuze vormen aan te nemen als men telkens jouw foto's en identiteit erbij slepen. Zolang je anoniem blijft kun je er nog aan ontkomen door gewoon een nieuw gebruikersaccount te maken.
Zo krijgen anonieme pestkoppen het op hun beurt ook heet onder de voeten als hun identiteit boven komt drijven.
Tja. En toch blijf je.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jammer genoeg is dat nou met mij een beetje aan de hand, hoewel ik aan de ene kant vroeger zelf op FOK! m`n naam gooide (M`n eerste account van 8-9 jaar geleden was ik behoorlijk naïef)
Nu post ik heel sporadisch een foto in US, maar door wat ik op m`n eerste account online gooide word ik nu nog gepakt.
Sterker nog, er is een jaar of 3 terug een gast geweest hier die een topic naar m`n oude band stuurde omdat ik iets vroeg over portretrecht. Bijna voor de rechter kunnen verschijnen
En een jaar of 5 geleden heb ik zware ruzie gehad met m`n moeder omdat ze het leuk vonden foto's van haar via Hyves op te zoeken en hier op te gooien...
En ik ben door dat mensen blijkbaar graag op onderzoek uitgaan bijna m`n uitkering kwijt geraakt omdat ze dachten dat ik alles bij elkaar loog...
Klopt, omdat FOK! voor mij de enige plek is waar ik soms leuke/gezellig gesprekken kan hebben met mensen, ik ben behoorlijk eenzaam, dus waar ga je dan op zoek naar contact? Internet.quote:
Jij bent mijn knuffel mongool bradsterquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, omdat FOK! voor mij de enige plek is waar ik soms leuke/gezellig gesprekken kan hebben met mensen, ik ben behoorlijk eenzaam, dus waar ga je dan op zoek naar contact? Internet.
En ondanks dat ik door een aantal users hier behoorlijk gepest en getreiterd word zitten er ook een aantal users die mij niet zien als een mongool en als iemand die niks kan en die mij niet alleen maar hoeven af te zeiken. En daar is het wel gezellig mee.
Je kan ook professionele hulp zoeken. Is je volgens mij ook al 100x geadviseerd in je R&Ptopicsquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, omdat FOK! voor mij de enige plek is waar ik soms leuke/gezellig gesprekken kan hebben met mensen, ik ben behoorlijk eenzaam, dus waar ga je dan op zoek naar contact? Internet.
En ondanks dat ik door een aantal users hier behoorlijk gepest en getreiterd word zitten er ook een aantal users die mij niet zien als een mongool en als iemand die niks kan en die mij niet alleen maar hoeven af te zeiken. En daar is het wel gezellig mee.
Ja maar dat hoeft voor mij niet. Ik voel niks voor professionele hulpquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan ook professionele hulp zoeken. Is je volgens mij ook al 100x geadviseerd in je R&Ptopics
Ik weet niet of ik dit mag typen, maar ik vind de interactie van Kamina naar Magnetronkoffie toe nogal naar treiteren neigen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:11 schreef Bananenpap het volgende:
Kan iemand misschien met voorbeelden komen van leden die hier gepest worden?
Dit hoor je van de meeste mensen aan wie het voorgesteld wordt. Velen denken er achteraf toch anders over als ze die hulp gehad hebben en niet na de eerste paar sessies afgehaakt zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja maar dat hoeft voor mij niet. Ik voel niks voor professionele hulp
Niet zo janken danquote:Op donderdag 7 juli 2016 22:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Van mij krijg je een compliment dat je het gepest naar jou toe ter sprake brengt, en niet in een spreekwoordelijk hoekje gaat zitten!quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bij jou is het voornamelijk oppervlakkig, niemand weet jouw naam, ze weten alleen dat je in Belgie woont en wat te zwaar bent.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gek dat niemand mij als voorbeeld heeft genomen...
Het zal wel niet zo erg zijn zeker
Thanks! Ik ben niet iemand die in het hoekje zit, soms krop ik wel dingen op maar goed.. Dat hoort erbijquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:06 schreef Koral het volgende:
[..]
Van mij krijg je een compliment dat je het gepest naar jou toe ter sprake brengt, en niet in een spreekwoordelijk hoekje gaat zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |