Mja, die lijken mij hier minder hoog te zijn dan eerder in het weekendquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:28 schreef VacaLoca het volgende:
Onboard overtake Max op Ricciardo.
http://www.formula1.com/e(...)on-from-austria.html
Mag toch echt wel van geluk spreken dat ie niet meteen ophanging afbreekt op de baguettes
Ook Perez uitval heeft daar mee te maken. FI mocht ook niet aan Perez doorgeven dat zijn remmen kritiek waren.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Apart detail dat Toto klaagde over dat de remmen niet meer goed werkten, maar dat ze dat niet door mochten geven. Merken de pamper boys dat zelf niet? (of is dat onmogelijk om te merken?)
Tuurlijk wel. Je gaat toch niet achterhouden dat de remmen op ontploffen staan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ook Perez uitval heeft daar mee te maken. FI mocht ook niet aan Perez doorgeven dat zijn remmen kritiek waren.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je gaat toch niet achterhouden dat de remmen op ontploffen staan?
quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:33 schreef Rossdale het volgende:
Als het een safety-issue betreft mag het team dat wel gewoon doorgeven. Is dus een lulverhaal
http://www.formule1.nl/ni(...)en-over-remprobleem/quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
Precies. In de voorgaande races hoorde je toch ook berichten dat brakes critical waren?
quote:Force India eist dat de internationale autosportbond, de FIA, opnieuw moet kijken naar de restricties aangaande het radioverkeer na de crash van Sergio Pérez in Oostenrijk.
Sergio Pérez schoot rechtdoor in bocht drie door een remprobleem. Force India mocht, door het verbod op het radioverkeer tussen het team en de coureur, niets vertellen aan de Mexicaan. Bob Fernley, de teambaas van Force India, vertelde aan Autosport dat hij te horen had gekregen van de wedstrijdleiding dat hij geen informatie mocht doorspelen over de remmen van zowel Nico Hülkenberg als Sergio Pérez.
"We moeten kijken naar de communicatie via de radio, omdat we niet de remproblemen mochten aankaarten bij onze coureurs. Het komt een beetje knullig over om een halo op de auto te zetten voor de veiligheid, maar dat het verboden is om door te geven dat de remmen het bijna begeven." Overigens denkt Fernley niet dat als het team Pérez een aantal settings had laten veranderen, het voorkomen had kunnen worden.
Ook Nico Rosberg kreeg remproblemen, waardoor de Mercedes in de laatste paar bochten voor de crash met Lewis Hamilton in de zogehete brake-by-wire-modus belandde. Hierover kon niet gecommuniceerd worden met de coureur door het verbod op radioverkeer.
Ook Nico Rosberg kende remproblemen in de slotfase
Net als Fernley, vindt ook Toto Wolff dat er aanpassingen nodig zijn op het verbod. "Mijn mening is dat we te ver zijn gegaan met het verbod. Toch zit de FIA niet een makkelijke positie, want waar ligt de grens? Teams kunnen er makkelijk misbruik van maken als het reglement versoepeld wordt door te communiceren onder het mom van 'de veiligheid van de coureur'.
Dikke middelvinger en gewoon zeggen. De veiligheid is juist het enige wat wel mag.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.formule1.nl/ni(...)en-over-remprobleem/
[..]
quote:I'm an Aussie and support Ricciardo but unfortunately for Daniel, Max is a much better driver by the looks of things. He may be the best ever by the time he finishes up.
quote:I am a huge Ricciardo fan but you're right. Max's tyre management in Spain put more experienced drivers to shame....
2 vd 20 miljoen, tis een begin!quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:48 schreef VacaLoca het volgende:
Aw, er zijn ook Aussie Max gelovers op fb
[..]
[..]
Nogmaals dat verhaal ging over Spanje niet over Oostenrijk. In het spanje was het een race incident in Oostenrijk was het Nico's schuld.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens de stewards was het een 'incident involving car number 6'... Geen race-incident dus want dat betreft een incident tussen twee auto's.
Veel plezier!quote:
Dank dank dank!quote:
Gewoon een objectieve F1 fan (niet gezegd dat hij nu direct gelijk heeft) die verder kijkt dan zijn eigen favorietquote:Op woensdag 6 juli 2016 10:48 schreef VacaLoca het volgende:
Aw, er zijn ook Aussie Max gelovers op fb
[..]
[..]
Ik wil wel verder kijken, maar Max rijdt iedereen om de orenquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Gewoon een objectieve F1 fan (niet gezegd dat hij nu direct gelijk heeft) die verder kijkt dan zijn eigen favoriet
In het laatste filmpje zie je Perez 7-6-5-4-3-2-1 terugschakelen om op de motor te remmen, die daarbij steeds vol in de toeren gaat.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, die lijken mij hier minder hoog te zijn dan eerder in het weekend
Inderdaad alsjeblieft geen downshift protection in f1 ! Het zijn geen amateurs.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In het laatste filmpje zie je Perez 7-6-5-4-3-2-1 terugschakelen om op de motor te remmen, die daarbij steeds vol in de toeren gaat.
Valt me nog mee dat ze dat ook niet er uit beveiligd hebben in de software.
F1 heeft downshift protectionquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Inderdaad alsjeblieft geen downshift protection in f1 ! Het zijn geen amateurs.
Volgens mij alleen als het gas wordt ingetrapt... Als je geen gas geeft kun je gewoon terugschakelen.quote:
Dan moet hij zorgen dat er consequent en voelbaar gestraft wordt. De stewards maken er een potje van, laten de een meer racen dan de ander, vluchten in 'racing incident' en laten kwesties tussen teamgenoten vaak aan het team over.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:07 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.autobahn.eu/1(...)-en-rosberg-vechten/
Ik ben het voor het eerst eens met Ecclestone
twitter:TimCoronel twitterde op woensdag 06-07-2016 om 18:50:17LOL Hot news #F1 Mercedes will introduce a new upgrade to avoid teamorders & incidents between #rosberg & #hamilton https://t.co/B3IyHK4MKV reageer retweet
Plaats het belangrijkste deel van die tweet dan ookquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:14 schreef SnowOokami het volgende:
twitter:TimCoronel twitterde op woensdag 06-07-2016 om 18:50:17LOL Hot news #F1 Mercedes will introduce a new upgrade to avoid teamorders & incidents between #rosberg & #hamilton https://t.co/B3IyHK4MKV reageer retweet
luiquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plaats het belangrijkste deel van die tweet dan ook
[ afbeelding ]
Ik was al te zoeken op autoscout naar Red Bullquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:54 schreef nils7 het volgende:
Mercedes hier Mercedes daar...
Jullie trappen er mooi in
Niet dat ik er nou een Mercedes om zou kopen maar goed..
have fun daar.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ben maar begonnen met m'n ouders te waarschuwen dat ze VROEG op moeten gaan staan de komende dagen. Ze wilden niet kamperen dus we zitten in een huisje op net geen half uurtje rijden, en we gaan er VROEG zijn elke dag. Lekker alles kijken en volgen en rondlopen
Het mag dan wel mijn pa's cadeau zijn voor z'n 60e, maar wij willen óók graag alles zien![]()
Dit gaat over Rosberg? Voor zover ik het begreep is een brake-by-wire probleem niet gevaarlijk want er is dan opzich niks mis met de remmen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:50 schreef Geralt het volgende:
Ik verbaas me erover dat men, de wedstrijdleiding dus, klaarblijkelijk gezegd heeft dat problemen met de remmen niet doorgegeven mochten worden. Dit terwijl zaken omtrent veiligheid wèl doorgegeven zouden mogen worden.
Als er iets niet veilig is dan is het wel een F1 auto met 300km/u waarvan de remmen ineens falen.
Compleet absurd dat men het niet door mocht geven. Volgens de regels die er zijn mag dit imo JUIST wel?! Hoezo vond de wedstrijdleiding dat het niet doorgegeven mocht worden?
http://www.autoblog.nl/ni(...)in-en-red-bull-88781quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik was al te zoeken op autoscout naar Red Bull
Nou ja... BBW bepaalt hoe hard de achterremmen worden gebruikt in combinatie met de ERS. Als de ERS wel helpt met remmen en het BBW ziet dat niet (goed) dan wordt er dus teveel druk op de achterremmen gezet. Aangezien de voorremmen nog steeds via een conventioneel remsysteem werken ben je dus direct alle balans kwijt en heb je 2 mogelijkheden:quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dit gaat over Rosberg? Voor zover ik het begreep is een brake-by-wire probleem niet gevaarlijk want er is dan opzich niks mis met de remmen.
Zeauquote:Op donderdag 7 juli 2016 07:08 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
http://www.autoblog.nl/ni(...)in-en-red-bull-88781
Zoiets?
Dollington?quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
Op weg naar the Home of British Motor Racing
Duurt alleen nog wel evenquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:12 schreef SnowOokami het volgende:
Extra Max Power voor Verstappen:
http://www.msn.com/nl-nl/(...)erstappen/ar-BBu1WLX
![]()
Had niet verwacht dat er nog een motor upgrade zou komen.
Rosberg is zeker voor dan wordt hij wereldkampioenquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plaats het belangrijkste deel van die tweet dan ook
[ afbeelding ]
Toch mooi 30% van het vermogen van mijn auto.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
20pk extra, hoeveel zoden zet dat nou echt aan de dijk.
Weet iemand hier ongeveer het verschil in pc's tussen de top teams?
volgens mij de meeste toch gewoon Apple/IMacquote:Op donderdag 7 juli 2016 11:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
20pk extra, hoeveel zoden zet dat nou echt aan de dijk.
Weet iemand hier ongeveer het verschil in pc's tussen de top teams?
Ferrari zal dat wat betreft motor wel moetenquote:Op donderdag 7 juli 2016 11:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
En andere teams zullen ook niet stil zitten.
quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
volgens mij de meeste toch gewoon Apple/IMac
Hoezo?quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:37 schreef opreis het volgende:
[..]
Ferrari zal dat wat betreft motor wel moeten
Hebben veel minder tokens over dan de andere leveranciers dus kunnen nauwelijks nog wat aan de motor veranderenquote:
Ah ik zie het idd. Renault heeft er nog niet zoveel verbruikt zie ik. Kan iemand mij dat systeem uitleggen?quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:07 schreef opreis het volgende:
[..]
Hebben veel minder tokens over dan de andere leveranciers dus kunnen nauwelijks nog wat aan de motor veranderen
Een motor (ICE, MGU-H, MGU-K en turbo) is opgedeeld in onderdelen die een waarde van 1,2 of 3 tokens hebben. De totale waarde van de aanpasbare onderdelen is 66 tokens. Per seizoen mag een leverancier 32 tokens spenderen om de motor aan te passen ten opzichte van de motor van het jaar ervoor.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ah ik zie het idd. Renault heeft er nog niet zoveel verbruikt zie ik. Kan iemand mij dat systeem uitleggen?
Quote uit het artikel: "De nieuwe krachtbron moet 20 pk extra leveren in vergelijking met de huidige motor. Het zou naar verwachting een tijdswinst opleveren van twee- tot drietienden per seconde. Dat worden nog eens rondetijdenquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:12 schreef SnowOokami het volgende:
Extra Max Power voor Verstappen:
http://www.msn.com/nl-nl/(...)erstappen/ar-BBu1WLX
![]()
Had niet verwacht dat er nog een motor upgrade zou komen.
als een seconde dan nog maar 7 of 8 tienden duurt wordt het nog lastig voor maxquote:Op donderdag 7 juli 2016 13:49 schreef Inbox4me het volgende:
[..]
Quote uit het artikel: "De nieuwe krachtbron moet 20 pk extra leveren in vergelijking met de huidige motor. Het zou naar verwachting een tijdswinst opleveren van twee- tot drietienden per seconde. Dat worden nog eens rondetijden
Met andere woorden, "ik snap er geen kut van waarom dat snotjong sneller is''quote:Daniel Ricciardo is op zoek naar een verklaring waarom hij tot nu toe altijd beter presteert in de kwalificatie dan Red Bull-teamgenoot Max Verstappen, terwijl de jonge Nederlander op zondag in de races doorgaans sterker voor de dag komt.
Sinds Verstappen in mei de overstap maakte van Toro Rosso naar Red Bull, is Ricciardo vijf keer op rij sneller geweest in de kwalificatie dan zijn teamgenoot. In de vijf races behaalde Verstappen 59 punten, tegenover 52 voor Ricciardo.
''We zoeken naar een verklaring'', zegt de Australiër tegen SkySports. ''We proberen uit te vinden of we te veel focussen op de zaterdagen en niet genoeg vooruit kijken naar zondag.''
''Volgens mij is dat niet het geval'', stelt de 27-jarige Ricciardo. ''Maar met de manier waarop de Formule 1 tegenwoordig werkt, vooral met de banden, kan een klein verschil met de afstelling al een flink gevolg hebben tijdens de race op zondag.''
In parc fermé mag niks tenzij veiligheid of betrouwbaarheid, daarna mag alles. Probleem is echter dat parc fermé geldt tot de start.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:48 schreef Bluurgh het volgende:
Was het niet direct in Barcelona al dat Ricciardo een setupwijziging doorvoerde om zo het allerlaatste rondje ineens een supertijd eruit te knallen? En Max wist dat niet, want dat kon niet met de TR, waardoor hij achter z'n teamgenoot begon maar uiteindelijk wel de race won.
Waardoor Max zoiets heeft van 'waarom dat trucje doen als het voor de race niet uitmaakt' en Ricciardo het wel altijd gebruikt, maar dat ervoor zorgt dat tijdens de race de banden er te snel aangaan waardoor hij uiteindelijk te langzaam is.
Wel heel simpel nagedacht, weet ook niet uit m'n hoofd wat je nou wel en niet mag aanpassen na de quali (en of het trucje dus ongedaan gemaakt kan worden) en het lijkt me sterk dat het team daar niet aan zou denken, maar toch..
Ricciardo had net wat meer vleugel gezet voor een snelle kwali ronde. Ja dat zal zeker wat doen met de bandjes als dat niet teruggedraaid wordtquote:Op donderdag 7 juli 2016 14:48 schreef Bluurgh het volgende:
Was het niet direct in Barcelona al dat Ricciardo een setupwijziging doorvoerde om zo het allerlaatste rondje ineens een supertijd eruit te knallen? En Max wist dat niet, want dat kon niet met de TR, waardoor hij achter z'n teamgenoot begon maar uiteindelijk wel de race won.
Waardoor Max zoiets heeft van 'waarom dat trucje doen als het voor de race niet uitmaakt' en Ricciardo het wel altijd gebruikt, maar dat ervoor zorgt dat tijdens de race de banden er te snel aangaan waardoor hij uiteindelijk te langzaam is.
Wel heel simpel nagedacht, weet ook niet uit m'n hoofd wat je nou wel en niet mag aanpassen na de quali (en of het trucje dus ongedaan gemaakt kan worden) en het lijkt me sterk dat het team daar niet aan zou denken, maar toch..
ze sturen hem niet iedere keer fout naar buiten, is gewoon iets waar hij zelf ook aan moet werken, nu is het nog niet zo belangrijk maar als ze de beste auto hebben welquote:Op donderdag 7 juli 2016 15:35 schreef KingRadler het volgende:
Verstappen moet beter werken aan strategie voor Kwalificatie, hij kan zeker een goede ronde rijden. Vind het meer de schuld van zijn team.
Als het komt door dat "trucje" van meer vleugel dan vraag ik me af gezien de race resultaten of je dat wel moet willen, schijnbaar kom je met een betere race afstelling ipv optimale kwalificatie afstelling van de auto tot betere race resultaten waarbij je het verschil in kwalificatie dus tijdens de race kunt compenseren gezien de recente resultaten. (Als het hem daar in zit natuurlijk...)quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze sturen hem niet iedere keer fout naar buiten, is gewoon iets waar hij zelf ook aan moet werken, nu is het nog niet zo belangrijk maar als ze de beste auto hebben wel
kleine voorvleugelwijziging mag je doen in parc fermé dus het kan zijn dat Riccardo die vleugel weer wat terug zet voor de race maar net zoals hij eraan moet werken om sneller en "schoner" te zijn in de race zal Max toch ook wat aan de kwalificatie moeten doen zonder dat andere kwijt te raken.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:24 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Als het komt door dat "trucje" van meer vleugel dan vraag ik me af gezien de race resultaten of je dat wel moet willen, schijnbaar kom je met een betere race afstelling ipv optimale kwalificatie afstelling van de auto tot betere race resultaten waarbij je het verschil in kwalificatie dus tijdens de race kunt compenseren gezien de recente resultaten. (Als het hem daar in zit natuurlijk...)
Die paar plaatsen die hem dat scheelt bij kwalificatie rijdt ie wel weer goed op de zondag, zullen ze bij Max inderdaad waarschijnlijk denken. En kennelijk hebben ze gelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:24 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Als het komt door dat "trucje" van meer vleugel dan vraag ik me af gezien de race resultaten of je dat wel moet willen, schijnbaar kom je met een betere race afstelling ipv optimale kwalificatie afstelling van de auto tot betere race resultaten waarbij je het verschil in kwalificatie dus tijdens de race kunt compenseren gezien de recente resultaten. (Als het hem daar in zit natuurlijk...)
je vergeet een ding: De Coureurquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:24 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Als het komt door dat "trucje" van meer vleugel dan vraag ik me af gezien de race resultaten of je dat wel moet willen, schijnbaar kom je met een betere race afstelling ipv optimale kwalificatie afstelling van de auto tot betere race resultaten waarbij je het verschil in kwalificatie dus tijdens de race kunt compenseren gezien de recente resultaten. (Als het hem daar in zit natuurlijk...)
Jemig, ziet er getraind uit..quote:
Knap dat je dat aan de hand van deze video kan achterhalenquote:
Heb F1 2015 zeker 5x heel seizoen gereden en veel quick races. Physics kunnen mss iets beter maar strategisch is het wel heel prima, idd veel lol en met een niveau hoger altijd weer een nieuwe uitdaging.quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:26 schreef Meike26 het volgende:
Bij dit soort spellen kan je niet anders verwachten. Ze moeten een breed publiek aanspreken anders hadden ze na 2013 al gestopt omdat iedereen afhaakt dat het niveau te hoog is. Het is eerder ter vermaak dan dat je er echt serieus in duikt als geoefend simracer. En ik denk, zeker als je een race op 100% rijdt, er best wel lol mee kan hebben.
er komen er nu genoeg voorbij, maar allemaal crew. En Grosjean volgens mijquote:Op donderdag 7 juli 2016 18:15 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Jemig, ziet er getraind uit..Even rondje Silverstone hardlopen? Weinig Fokkertjes die dat segment zullen verbeteren
Epic filmpje. Nu moet ik het spelen.quote:
Coolquote:
Ziet er netjes uit.quote:
Veel plezier daar.quote:
Tettert max daar nu de vangrail in op t einde.quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit.
[..]
Veel plezier daar.
is max in torro rosso overall op hoes of toch van red bull?quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:06 schreef Meike26 het volgende:
Die hoes van dat spel is wel.. tja![]()
Photoshopper ; Volgens mij is ie wel af zo..
pr-manager ; Nah, geef Sergio Perez nog ietsje meer wenkbrauw.. dan is ie af.
Photoshopper ; hmm..oke.
[ afbeelding ]
Edit ;
Ze hebben waarschijnlijk een foto uit deze serie genomen.. maar die afwasborstels op de hoes zie ik niet terug op die foto.. goed, hij heeft beste luifeltjes, maar dit is echt to much.![]()
Redbullquote:Op donderdag 7 juli 2016 20:15 schreef F1gamer het volgende:
[..]
is max in torro rosso overall op hoes of toch van red bull?
Dus dat hebben ze vlug kunnen aanpassen in de game. Of rijdt hij in de TR in de F12016 game?quote:
Het plezier straalt er van af!!!quote:
Aan het nummer te zien wel.quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:01 schreef caspervc het volgende:
[..]
Tettert max daar nu de vangrail in op t einde.
twitter:danielricciardo twitterde op donderdag 07-07-2016 om 21:29:05Fans were pretty awesome today. No action happening on track yet still here in the thousands causing a ruckus 👏🏼👏🏼👏🏼 https://t.co/AYZfV32vuI reageer retweet
twitter:redbullracing twitterde op donderdag 07-07-2016 om 13:38:02Shooting for a solution with @WingsforLifeUK ahead of the #BritishGP. More 👉https://t.co/3ZpbleoBKU #TheClayDay https://t.co/omklTtcltK reageer retweet
twitter:WingsforLifeUK twitterde op woensdag 06-07-2016 om 14:24:39Set up and ready, @danielricciardo @Max33Verstappen in their country outfits. Thanks @SchoffelCountry for supporting https://t.co/xxHOT55VLz reageer retweet
quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:58 schreef exile79 het volgende:
Die Ricciardi lacht ook werkelijk altijd! Heeft ie ooit een keer tijdens eens een stroomstoring in een pasfotohokje gezeten ofzo?
twitter:redbullracing twitterde op woensdag 06-07-2016 om 18:08:30We've all got that one friend... 😉 @WingsforLifeUK #TheClayDay https://t.co/7sTVraKfAD reageer retweet
Gaan ze nou iedere race in klederdracht van het land waar de race is rondlopen?quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:13 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]twitter:redbullracing twitterde op woensdag 06-07-2016 om 18:08:30We've all got that one friend... 😉 @WingsforLifeUK #TheClayDay https://t.co/7sTVraKfAD reageer retweet
![]()
Ik houd hier zó van.
twitter:F1 twitterde op donderdag 07-07-2016 om 22:08:03WATCH: Incredible unseen footage from the #AustrianGP with our exclusive Director's Cut 📽 > https://t.co/dm8UX0PkQP https://t.co/ZMZC2e1qYi reageer retweet
quote:Op donderdag 7 juli 2016 21:58 schreef exile79 het volgende:
Die Ricciardi lacht ook werkelijk altijd! Heeft ie ooit een keer tijdens eens een stroomstoring in een pasfotohokje gezeten ofzo?
ja, daar stond ik vlak voorquote:
Leuk! Hoeveel was je kwijt?quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:58 schreef Abdus18 het volgende:
Vandaag trouwens mn tickets binnen gekregen voor Spa![]()
Als dat bevalt volgend jaar maar eens kijken voor Silverstone/Hungaro/Redbullring
Rosberg liep een rondje Baku in 24 minuten. Das 4m/km dan moet je aardig doorlopen. Ik weet moblo's PR's... Rosberg gaat ze niet inhalenquote:Op donderdag 7 juli 2016 18:15 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Jemig, ziet er getraind uit..Even rondje Silverstone hardlopen? Weinig Fokkertjes die dat segment zullen verbeteren
Hoop dat ze dat blijven doen. Dan wil ik hun outfits wel eens zien als ze in Japan zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]!
En wat is Redbull toch tof bezig met die foute landenoutfits, gifjes en foto's. Heerlijk.
ik vrees van niet nee.quote:Op donderdag 7 juli 2016 23:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Rosberg liep een rondje Baku in 24 minuten. Das 4m/km dan moet je aardig doorlopen. Ik weet moblo's PR's... Rosberg gaat ze niet inhalen(En ik ook niet)
Wat moet er gefixed worden?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:38 schreef THEFXR het volgende:
wanneer fixen die twitter van Max eens? met zijn max33
Beter vervangen ze met alle on screen overzichten VES door MAX.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:38 schreef THEFXR het volgende:
wanneer fixen die twitter van Max eens? met zijn max33
Ik troll nooit.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 08:06 schreef opreis het volgende:
Normaal heb ik het niet zo op Beach and zn getroll maar eerlijk is eerlijk, hij weet wel altijd de interessante filmpjes te vinden en te posten.
Je doet alsof je trolltquote:
Henno is meestal of veel te laat bij FP's, of streamt compleet niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf hoor!quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Henno is meestal of veel te laat bij FP's, of streamt compleet niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe heb je die foto gemaakt?quote:
pano op de iPhonequote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe heb je die foto gemaakt?![]()
Veel plezier daar
Errari staat op pole, Ernando Alonso rijdt nu de baan op, de Ormule 1 GP van Silverstone?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:59 schreef Geralt het volgende:
Waarom kan die commentator van Ziggo de F niet uitspreken?
Daar stoor ik mij enorm aan
Verrari staat op pole, Vernando Alonso rijdt nu de baan op, de Vormule 1 GP van Silverstone?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Errari staat op pole, Ernando Alonso rijdt nu de baan op, de Ormule 1 GP van Silverstone?
Olav met z'n "zeuven" is ook vervelend. Om nog maar te zwijgen over de commentatoren van Eurosport bij motogp.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:59 schreef Geralt het volgende:
Waarom kan die commentator van Ziggo de F niet uitspreken?
Daar stoor ik mij enorm aan
Nee dat mocht niet. Klaarblijkelijk. Van de wedstrijdleiding. Compleet absurd, want volgens de regels zou het imo gewoon mogen. Want het heeft behoorlijk te maken met veiligheid en die zaken mogen volgens diezelfde regels wel gemeld worden. Althans zo werd het destijds naar buiten gebracht. Ik heb de regels er niet letterlijk op nageslagen overigens. Weet iemand zo wat daar precies over in staat?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:03 schreef heywoodu het volgende:
Wat, Force India mocht Perez niet vertellen dat z'n rem op ploffen stond?
Top bezig hoor, FIA. Gelukkig krijgen we een halo.
Als ik dit lees zou ik toch zeggen dat het gewoon mag.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:03 schreef heywoodu het volgende:
Wat, Force India mocht Perez niet vertellen dat z'n rem op ploffen stond?
Top bezig hoor, FIA. Gelukkig krijgen we een halo.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/120372quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb de regels er niet letterlijk op nageslagen overigens. Weet iemand zo wat daar precies over in staat?
Nog niet officieelquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:03 schreef heywoodu het volgende:
Wat, Force India mocht Perez niet vertellen dat z'n rem op ploffen stond?
Top bezig hoor, FIA. Gelukkig krijgen we een halo.
ik vind het ook niks hoor maar dat laatste ben ik niet zo zeker vanquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Snel weg die halo. Ziet er niet uit en we rijden al tientallen jaren met open cockpits. Ongeluk Bianchi was echt een freak accident dat hiermee ook niet was voorkomen.
Dat Aeroscreen van Red Bull was wat dat betreft een betere optie. Helaas gaat Bernie voor die lelijke pauperhalo.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:12 schreef Klummie het volgende:
Dat moet vreselijk zijn voor zo'n coureur, zit gewoon in je gezichtsveld.
Het komt op mij gewoon over als een paniekreactie. En de volgende keer heb je weer een ander soort ongeluk waarbij een halo ook niks uitmaakt. 1 dodelijk ongeluk op 20 jaar is echt bizar weinig voor een sport als Formule 1, zeker als je het vergelijkt met andere autosportklassen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het ook niks hoor maar dat laatste ben ik niet zo zeker van
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
http://www.autosport.com/news/report.php/id/120372
Juist ja. Dus alleen tijdens de opwarmronde zegmaar en tot voor de lichten uit gaan.quote:The following is a list of the permitted messages for 2016, with anything else regarded as a breach of article 20.1:
1. Indication of a critical problem with the car, e.g. puncture warning or damage.*
2. Indication of a problem with a competitor's car.*
3. Instruction to enter the pitlane in order to fix or retire the car.*
4. Marshalling information (yellow flag, red flag, race start aborted or other similar instructions or information from race control).*
5. Wet track, oil or debris in certain corners.*
6. Instructions to swap position with other drivers.*
* indicates these are the only messages that may be passed to the driver whilst he is in the car and on the track, from the time the car leaves the garage for the first time after the pit lane is open on the day of the race until the start of the race.
Jij denkt dat een halo niet afgebroken was als die een complete shovel een halve meter van de grond had moeten tillen?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het ook niks hoor maar dat laatste ben ik niet zo zeker van
natuurlijk zijn het politieke beslissingen, het moet wel gevaarlijk zijn maar als er een dode valt is het weer te gevaarlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het komt op mij gewoon over als een paniekreactie. En de volgende keer heb je weer een ander soort ongeluk waarbij een halo ook niks uitmaakt. 1 dodelijk ongeluk op 20 jaar is echt bizar weinig voor een sport als Formule 1, zeker als je het vergelijkt met andere autosportklassen.
In het wielrennen ook maar met een overkapping op het stuur gaan rijden?
Kon nog wel eens meevallen, ze kijken bijna nooit recht vooruit. Van de week op dumpert een filmpje met Hulkenberg en een test waarbij ze met apparatuur konden zien waar hij naar kijkt. Voornamelijk wielen en kerbs. (niet dat ik een voorstander ben van zo'n lelijk ding btw)quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:12 schreef Klummie het volgende:
Dat moet vreselijk zijn voor zo'n coureur, zit gewoon in je gezichtsveld.
Dodelijke ongelukken in andere klassen kijken ze ook naar, komt dus niet alleen door het ongeluk van Bianchi, maar ook van Wilson en Surtees. En ze kijken ook naar andere ongelukken in de F1 zoals het veer incident met Massa en de crass tussen met Alonso en Grosjean bijvoorbeeld, waar het wiel van Grosjean erg dicht bij het hoofd van Alonso zat.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het komt op mij gewoon over als een paniekreactie. En de volgende keer heb je weer een ander soort ongeluk waarbij een halo ook niks uitmaakt. 1 dodelijk ongeluk op 20 jaar is echt bizar weinig voor een sport als Formule 1, zeker als je het vergelijkt met andere autosportklassen.
In het wielrennen ook maar met een overkapping op het stuur gaan rijden?
daarom zeg ik, ik weet het nietquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij denkt dat een halo niet afgebroken was als die een complete shovel een halve meter van de grond had moeten tillen?
Tegen dat soort krachten is weinig opgewassen lijkt me hoor.
Massa was niet gered met een halo, Alonso was niet gered met een halo.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dodelijke ongelukken in andere klassen kijken ze ook naar, komt dus niet alleen door het ongeluk van Bianchi, maar ook van Wilson en Surtees. En ze kijken ook naar andere ongelukken in de F1 zoals het veer incident met Massa en de crass tussen met Alonso en Grosjean bijvoorbeeld, waar het wiel van Grosjean erg dicht bij het hoofd van Alonso zat.
Dat is idd zo maar toch kijk je voortdurend van links naar rechts en kom er onderweg iedere keer zo'n ding voor je neus. Dat is irritant lijkt me.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:23 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kon nog wel eens meevallen, ze kijken bijna nooit recht vooruit. Van de week op dumpert een filmpje met Hulkenberg en een test waarbij ze met apparatuur konden zien waar hij naar kijkt. Voornamelijk wielen en kerbs. (niet dat ik een voorstander ben van zo'n lelijk ding btw)
Kimi zei de vorige keer dat hij ermee reed dat dat wel meevalt.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:27 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dat is idd zo maar toch kijk je voortdurend van links naar rechts en kom er onderweg iedere keer zo'n ding voor je neus. Dat is irritant lijkt me.
Die halo was gebroken, natuurlijk, maar die had dan de klap opgevvangen in plaats van Bianchi zn hoofdquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij denkt dat een halo niet afgebroken was als die een complete shovel een halve meter van de grond had moeten tillen?
Tegen dat soort krachten is weinig opgewassen lijkt me hoor.
De complete rolbar was afgebroken. Zo'n simpele halo had de klap echt niet opgevangenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:28 schreef opreis het volgende:
[..]
Die halo was gebroken, natuurlijk, maar die had dan de klap opgevvangen in plaats van Bianchi zn hoofd
hopelijk doen ze dat zelf wel weer in de racequote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:35 schreef BroesWillems het volgende:
Had gehoopt dat ze dichter op Mercedes zouden zitten.
Inderdaad... Dit is (nu al) een belachelijk gat... Gewoon 1,5 seconden sneller dan de rest.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:35 schreef BroesWillems het volgende:
Had gehoopt dat ze dichter op Mercedes zouden zitten.
nu ik het weer zie denk ik wel dat je gelijk hebt jaquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De complete rolbar was afgebroken. Zo'n simpele halo had de klap echt niet opgevangen
[ afbeelding ]
Het had de impact op het hoofd van bianchi aanzienlijk veranderd. Het moet geen simpele halo worden natuurlijk, dit ding zit er nu slechts op als prototype. Maar ik merk dat ik het vandaag al met 3 dingen met je oneens ben dus ik ga het niet eens proberen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De complete rolbar was afgebroken. Zo'n simpele halo had de klap echt niet opgevangen
"Bwoah"quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Kimi zei de vorige keer dat hij ermee reed dat dat wel meevalt.
Maar de halo zou wel de eerste klap opvangen waardoor die op Bianchi minder zou zijn. Nu was het Bianchi die de eerste klap opving.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu ik het weer zie denk ik wel dat je gelijk hebt ja
Maar misschien is dat verschil te verwaarlozen. Kijk maar naar de rolbar, dat zou in dát geval met z'n hoofd gebeurd zijn als hij de tweede klap zou krijgen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar de halo zou wel de eerste klap opvangen waardoor die op Bianchi minder zou zijn. Nu was het Bianchi die de eerste klap opving.
Zie foto.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:39 schreef opreis het volgende:
[..]
Het had de impact op het hoofd van bianchi aanzienlijk veranderd. Het moet geen simpele halo worden natuurlijk, dit ding zit er nu slechts op als prototype. Maar ik merk dat ik het vandaag al met 3 dingen met je oneens ben dus ik ga het niet eens proberen.
De rolbar had de eerste klap, niet het hoofd. Anders was die helm iets zwaarder beschadigd.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maar de halo zou wel de eerste klap opvangen waardoor die op Bianchi minder zou zijn. Nu was het Bianchi die de eerste klap opving.
Nope. De rollbar zit achter de helm, die als eerste onder de kraan schoot.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De rolbar had de eerste klap, niet het hoofd. Anders was die helm iets zwaarder beschadigd.
Impact was zijwaarts.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:47 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nope. De rollbar zit achter de helm, die als eerste onder de kraan schoot.
en minimaal 2 seconden sneller dan de rest.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:49 schreef VacaLoca het volgende:
Damn, 31.6 voor Hamilton en Rosberg op medium, 0.6 sec sneller dan kwali vorig jaar.
Impact was frontaal. De shovel stond er met de zijkant.quote:
Ik ken de foto, en dan denk ik nog steeds dat bianchi die wagen met minder kracht gekopt had. Sowieso had zn hoofd niet de eerste klap gemaakt, was de snelheid waarmee zn hoofd de de wagen raakt minder geweest, en misschien was had de truck ook iets hoger over zn hoofd kunnen glijden.quote:
filmpje net gekeken, impact was van schuin van voren.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Impact was frontaal. De shovel stond er met de zijkant.
Voorlopig Alonso op P3 dus je mag er denk ik wel van uit gaan dat de andere teams nog niet voluit zijn gegaanquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:54 schreef Geralt het volgende:
De rest op ruim 2 seconden alweer. Hopelijk slaat Mercedes volgend jaar de plank mis
Als Bianchi rechtdoor ging, was hij niet tegen de shovel aangereden. Er zat ook nog een beetje zijdelingse snelheid in.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Impact was frontaal. De shovel stond er met de zijkant.
Jamaar meer frontaal dan zijwaarts. Veel meer zelfs. Maargoed, maakt ook niet uit, het is gebeurd en hij is dood en nu veinst men een veiligheid die zoiets zou moeten voorkomen zonder een F1 auto met halo onder vergelijkbare snelheid en hoek onder zo een shovel door te jagen om te kijken of die halo dat uberhaupt wel gaat houden en wat er precies gebeurd met het hoofd van de coureur.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Bianchi rechtdoor ging, was hij niet tegen de shovel aangereden. Er zat ook nog een beetje zijdelingse snelheid in.
Iets met Justin Wilson?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:12 schreef Nattekat het volgende:
Maar waar wil zo'n halo tegen beschermen dan? Ik snap het echt niet
Ik snap het ook niet. Die veer die massa tegen zn knar kreeg had een grotere kans om massa zn hoofd te raken dan dat die af zou ketsen op de halo; simpelweg omdat de halo het gezichtsveld nauwelijks belemmerd en massa die veer vol op zn oog/slaap kreeg.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:12 schreef Nattekat het volgende:
Laten we het er maar op houden dat Bianchi ter plekke was overleden als het frontaal op z'n hoofd was geweest
Maar waar wil zo'n halo tegen beschermen dan? Ik snap het echt niet
Wanneer is de laatste F1 coureur zwaar gewond geraakt door rondvliegende onderdelen? Massa was de laatste en die halo had daar waarschijnlijk niet geholpen. Misschien wel, maar misschien ook niet.quote:
Misschien dat VK geen uitleveringsverdrag heeft met India en hij veilig buiten mag spelen?quote:
Justin Wilson kreeg ook geen wiel op z'n hoofd, maar een nosecone.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wielen zitten gewoon vast in hedendaagse F1-wagens.
Wilson kreeg geen wiel op zn bakkes maar een deel van bodywork/vleugel.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wielen zitten gewoon vast in hedendaagse F1-wagens.
Ojaquote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:26 schreef TagForce het volgende:
[..]
Justin Wilson kreeg ook geen wiel op z'n hoofd, maar een nosecone.
Geen idee nog. Hij ging nog run doen op hard maar na paar rondjes weer terug pits in. En net in beeld dat ie uit de auto is en monteurs bezig bij geloof motor gedeeltequote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dan, ik kan niet kijken op het werk.
Onbekend. Ze waren aan het kijken naar zn auto.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dan, ik kan niet kijken op het werk.
17 18 blijkbaarquote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:31 schreef Geralt het volgende:
Hoe oud is die ferruci in godsnaam? 12 ofzo?![]()
18quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:31 schreef Geralt het volgende:
Hoe oud is die ferruci in godsnaam? 12 ofzo?![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Geen idee nog. Hij ging nog run doen op hard maar na paar rondjes weer terug pits in. En net in beeld dat ie uit de auto is en monteurs bezig bij geloof motor gedeelte
Dank jullie!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Onbekend. Ze waren aan het kijken naar zn auto.
Wat een babyface heeft dat knulletje zegquote:
Ga er maar vanuit dat als de Mercs niet stuk gaan (of tegen elkaar aan rijdenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:14 schreef MakkieR het volgende:
Mercedes toch wel weer ontzettend sterk in de eerste vrije training, ben bang dat het een saaie wedstrijd gaat worden als Red Bull en Ferrari niet kan aandringen.
Nice, mooie plek ook!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
Wat feauteaus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu GP2 practice op Stowe.
[ afbeelding ]
quote:
Als er maar genoeg gebeurt achter hun, ik ga er vanuit dat ze elkaar dit weekend niet van de baan rijden, maar wie weet ploft er eentje.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:14 schreef MakkieR het volgende:
Mercedes toch wel weer ontzettend sterk in de eerste vrije training, ben bang dat het een saaie wedstrijd gaat worden als Red Bull en Ferrari niet kan aandringen.
Ik ben bang dat je gelijk hebt, al is het een hele trieste constateringquote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat als de Mercs niet stuk gaan (of tegen elkaar aan rijden) dat ze alle overige GP's dit jaar wel kunnen pakken. Hooguit een stuk of 3 nog waarbij iets gaat zoals het niet moet dat de rest een kans heeft.
dat is ook wel zo maar je kan ze moeilijk verwijten dat ze hun zaken goed voor elkaar hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt, al is het een hele trieste constatering
Aan de andere kant mocht Mercedes de rest van het seizoen alles winnen wat er wel op lijkt dan springt de overwinning van Verstappen als enige van een ander team er mooi uitquote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook wel zo maar je kan ze moeilijk verwijten dat ze hun zaken goed voor elkaar hebben.
en als hij straks met nr1 rijdt?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 07:51 schreef TagForce het volgende:
[..]
Wat moet er gefixed worden?
Hij rijdt met nummer 33.
Lewis heeft als een echte baas, gewoon zijn naam als twitter handle, veel makkelijker voor de meisjesquote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:06 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dat gaat ie niet doen. Hij blijft gewoon 33 houden, net als Hamilton nu ook met 44 rijdt.
Proost! Laat hem smaken daarquote:
Een getinte medemens die door een blanke aan de ketting is gelegd. Laat Sylvana het maar niet zienquote:
Lewis lijkt een bajes klant, Rosberg lijkt een bottom sm boy.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een getinte medemens die door een blanke aan de ketting is gelegd. Laat Sylvana het maar niet zien
't is net of ze Arnold Schwarzenegger interviewen.quote:
Tenzij je WK bent, dan mag je het jaar daarop met nummer 1 rijden als je dat zou willenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je nummer blijft je hele carrière gelijk.
doe normaal, johquote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je nummer blijft je hele carrière gelijk.
In dat geval kan-ie z'n Twitter-handle ook wel even wijzigen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tenzij je WK bent, dan mag je het jaar daarop met nummer 1 rijden als je dat zou willen
Je herinnert je Monaco niet meer?quote:
Maakt niet uit, in de race gaan ze wel weer samen erafquote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:20 schreef Klummie het volgende:
Rosberg komt zo de baan op, de Merc is gefikst
That will the dayquote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maakt niet uit, in de race gaan ze wel weer samen eraf
auto kaduuukquote:
Waterlek wat ze niet gefixt krijgen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
auto kaduuuk
wat gaan die red bulls snel
Als het meeveert voel je dat niet of amperquote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:42 schreef TagForce het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die Red Bulls geen tijd verliezen door die belachelijk lage rijhoogte.
Lijkt me dat een paar blokjes die op de grond stuiteren continu ook voor wrijving zorgen... Dus lijkt het mij dat als ze een paar mm hoger gaan zitten dat het dan een hogere top zou moeten geven?
Maar wellicht is 0,0 ruimte tussen bodemplaat en grond wel bevorderlijk voor de airflow...
Buiten dat lijkt het me bijzonder oncomfortabel, elke keer met je reet op de grond klappen.
Minder lucht onder de auto betekent meer downforce en dus sneller door de bochten.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:42 schreef TagForce het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die Red Bulls geen tijd verliezen door die belachelijk lage rijhoogte.
Lijkt me dat een paar blokjes die op de grond stuiteren continu ook voor wrijving zorgen... Dus lijkt het mij dat als ze een paar mm hoger gaan zitten dat het dan een hogere top zou moeten geven?
Maar wellicht is 0,0 ruimte tussen bodemplaat en grond wel bevorderlijk voor de airflow...
Buiten dat lijkt het me bijzonder oncomfortabel, elke keer met je reet op de grond klappen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Minder lucht onder de auto betekent meer downforce en dus sneller door de bochten.
Ja, dat snap ik... Maar er is een verschil tussen zo dicht mogelijk bij de grond en het hele rechte stuk over de grond stuiteren... Je ziet iedereen wel wat bottoming out hebben (outbottoming?), maar pas aan het eind van het rechte stuk, vlak voor het rempunt... VES en RIC doen het al na 200 meter gas geven, tot halverwege de apex.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
Je wil juist zo dicht mogelijk bij de grond zitten omdat je aero dan veel beter werkt en je harder door de bochten kan. Rechte stukken zijn sowieso stukken waar je minder verschil kan halen dan de bochten.
Zo'n wagen is uberhaupt verre van comfortabel. Je hoofd trilt echt alle kanten op, ook op het rechte stuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:42 schreef TagForce het volgende:
Buiten dat lijkt het me bijzonder oncomfortabel, elke keer met je reet op de grond klappen.
Lewis is nu team Favoquote:Op vrijdag 8 juli 2016 15:51 schreef Klummie het volgende:
Jammer dat de Merc van Rosberg nu kapot is, had beter morgenmiddag kunnen gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |