Mja, die lijken mij hier minder hoog te zijn dan eerder in het weekendquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:28 schreef VacaLoca het volgende:
Onboard overtake Max op Ricciardo.
http://www.formula1.com/e(...)on-from-austria.html
Mag toch echt wel van geluk spreken dat ie niet meteen ophanging afbreekt op de baguettes
Ook Perez uitval heeft daar mee te maken. FI mocht ook niet aan Perez doorgeven dat zijn remmen kritiek waren.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Apart detail dat Toto klaagde over dat de remmen niet meer goed werkten, maar dat ze dat niet door mochten geven. Merken de pamper boys dat zelf niet? (of is dat onmogelijk om te merken?)
Tuurlijk wel. Je gaat toch niet achterhouden dat de remmen op ontploffen staan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ook Perez uitval heeft daar mee te maken. FI mocht ook niet aan Perez doorgeven dat zijn remmen kritiek waren.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je gaat toch niet achterhouden dat de remmen op ontploffen staan?
quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:33 schreef Rossdale het volgende:
Als het een safety-issue betreft mag het team dat wel gewoon doorgeven. Is dus een lulverhaal
http://www.formule1.nl/ni(...)en-over-remprobleem/quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
Precies. In de voorgaande races hoorde je toch ook berichten dat brakes critical waren?
quote:Force India eist dat de internationale autosportbond, de FIA, opnieuw moet kijken naar de restricties aangaande het radioverkeer na de crash van Sergio Pérez in Oostenrijk.
Sergio Pérez schoot rechtdoor in bocht drie door een remprobleem. Force India mocht, door het verbod op het radioverkeer tussen het team en de coureur, niets vertellen aan de Mexicaan. Bob Fernley, de teambaas van Force India, vertelde aan Autosport dat hij te horen had gekregen van de wedstrijdleiding dat hij geen informatie mocht doorspelen over de remmen van zowel Nico Hülkenberg als Sergio Pérez.
"We moeten kijken naar de communicatie via de radio, omdat we niet de remproblemen mochten aankaarten bij onze coureurs. Het komt een beetje knullig over om een halo op de auto te zetten voor de veiligheid, maar dat het verboden is om door te geven dat de remmen het bijna begeven." Overigens denkt Fernley niet dat als het team Pérez een aantal settings had laten veranderen, het voorkomen had kunnen worden.
Ook Nico Rosberg kreeg remproblemen, waardoor de Mercedes in de laatste paar bochten voor de crash met Lewis Hamilton in de zogehete brake-by-wire-modus belandde. Hierover kon niet gecommuniceerd worden met de coureur door het verbod op radioverkeer.
Ook Nico Rosberg kende remproblemen in de slotfase
Net als Fernley, vindt ook Toto Wolff dat er aanpassingen nodig zijn op het verbod. "Mijn mening is dat we te ver zijn gegaan met het verbod. Toch zit de FIA niet een makkelijke positie, want waar ligt de grens? Teams kunnen er makkelijk misbruik van maken als het reglement versoepeld wordt door te communiceren onder het mom van 'de veiligheid van de coureur'.
Dikke middelvinger en gewoon zeggen. De veiligheid is juist het enige wat wel mag.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.formule1.nl/ni(...)en-over-remprobleem/
[..]
quote:I'm an Aussie and support Ricciardo but unfortunately for Daniel, Max is a much better driver by the looks of things. He may be the best ever by the time he finishes up.
quote:I am a huge Ricciardo fan but you're right. Max's tyre management in Spain put more experienced drivers to shame....
2 vd 20 miljoen, tis een begin!quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:48 schreef VacaLoca het volgende:
Aw, er zijn ook Aussie Max gelovers op fb
[..]
[..]
Nogmaals dat verhaal ging over Spanje niet over Oostenrijk. In het spanje was het een race incident in Oostenrijk was het Nico's schuld.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens de stewards was het een 'incident involving car number 6'... Geen race-incident dus want dat betreft een incident tussen twee auto's.
Veel plezier!quote:
Dank dank dank!quote:
Gewoon een objectieve F1 fan (niet gezegd dat hij nu direct gelijk heeft) die verder kijkt dan zijn eigen favorietquote:Op woensdag 6 juli 2016 10:48 schreef VacaLoca het volgende:
Aw, er zijn ook Aussie Max gelovers op fb
[..]
[..]
Ik wil wel verder kijken, maar Max rijdt iedereen om de orenquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Gewoon een objectieve F1 fan (niet gezegd dat hij nu direct gelijk heeft) die verder kijkt dan zijn eigen favoriet
In het laatste filmpje zie je Perez 7-6-5-4-3-2-1 terugschakelen om op de motor te remmen, die daarbij steeds vol in de toeren gaat.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, die lijken mij hier minder hoog te zijn dan eerder in het weekend
Inderdaad alsjeblieft geen downshift protection in f1 ! Het zijn geen amateurs.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In het laatste filmpje zie je Perez 7-6-5-4-3-2-1 terugschakelen om op de motor te remmen, die daarbij steeds vol in de toeren gaat.
Valt me nog mee dat ze dat ook niet er uit beveiligd hebben in de software.
F1 heeft downshift protectionquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Inderdaad alsjeblieft geen downshift protection in f1 ! Het zijn geen amateurs.
Volgens mij alleen als het gas wordt ingetrapt... Als je geen gas geeft kun je gewoon terugschakelen.quote:
Dan moet hij zorgen dat er consequent en voelbaar gestraft wordt. De stewards maken er een potje van, laten de een meer racen dan de ander, vluchten in 'racing incident' en laten kwesties tussen teamgenoten vaak aan het team over.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:07 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.autobahn.eu/1(...)-en-rosberg-vechten/
Ik ben het voor het eerst eens met Ecclestone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |