Mja, die lijken mij hier minder hoog te zijn dan eerder in het weekendquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:28 schreef VacaLoca het volgende:
Onboard overtake Max op Ricciardo.
http://www.formula1.com/e(...)on-from-austria.html
Mag toch echt wel van geluk spreken dat ie niet meteen ophanging afbreekt op de baguettes
Ook Perez uitval heeft daar mee te maken. FI mocht ook niet aan Perez doorgeven dat zijn remmen kritiek waren.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Apart detail dat Toto klaagde over dat de remmen niet meer goed werkten, maar dat ze dat niet door mochten geven. Merken de pamper boys dat zelf niet? (of is dat onmogelijk om te merken?)
Tuurlijk wel. Je gaat toch niet achterhouden dat de remmen op ontploffen staan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ook Perez uitval heeft daar mee te maken. FI mocht ook niet aan Perez doorgeven dat zijn remmen kritiek waren.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je gaat toch niet achterhouden dat de remmen op ontploffen staan?
quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:33 schreef Rossdale het volgende:
Als het een safety-issue betreft mag het team dat wel gewoon doorgeven. Is dus een lulverhaal
http://www.formule1.nl/ni(...)en-over-remprobleem/quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
Precies. In de voorgaande races hoorde je toch ook berichten dat brakes critical waren?
quote:Force India eist dat de internationale autosportbond, de FIA, opnieuw moet kijken naar de restricties aangaande het radioverkeer na de crash van Sergio Pérez in Oostenrijk.
Sergio Pérez schoot rechtdoor in bocht drie door een remprobleem. Force India mocht, door het verbod op het radioverkeer tussen het team en de coureur, niets vertellen aan de Mexicaan. Bob Fernley, de teambaas van Force India, vertelde aan Autosport dat hij te horen had gekregen van de wedstrijdleiding dat hij geen informatie mocht doorspelen over de remmen van zowel Nico Hülkenberg als Sergio Pérez.
"We moeten kijken naar de communicatie via de radio, omdat we niet de remproblemen mochten aankaarten bij onze coureurs. Het komt een beetje knullig over om een halo op de auto te zetten voor de veiligheid, maar dat het verboden is om door te geven dat de remmen het bijna begeven." Overigens denkt Fernley niet dat als het team Pérez een aantal settings had laten veranderen, het voorkomen had kunnen worden.
Ook Nico Rosberg kreeg remproblemen, waardoor de Mercedes in de laatste paar bochten voor de crash met Lewis Hamilton in de zogehete brake-by-wire-modus belandde. Hierover kon niet gecommuniceerd worden met de coureur door het verbod op radioverkeer.
Ook Nico Rosberg kende remproblemen in de slotfase
Net als Fernley, vindt ook Toto Wolff dat er aanpassingen nodig zijn op het verbod. "Mijn mening is dat we te ver zijn gegaan met het verbod. Toch zit de FIA niet een makkelijke positie, want waar ligt de grens? Teams kunnen er makkelijk misbruik van maken als het reglement versoepeld wordt door te communiceren onder het mom van 'de veiligheid van de coureur'.
Dikke middelvinger en gewoon zeggen. De veiligheid is juist het enige wat wel mag.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.formule1.nl/ni(...)en-over-remprobleem/
[..]
quote:I'm an Aussie and support Ricciardo but unfortunately for Daniel, Max is a much better driver by the looks of things. He may be the best ever by the time he finishes up.
quote:I am a huge Ricciardo fan but you're right. Max's tyre management in Spain put more experienced drivers to shame....
2 vd 20 miljoen, tis een begin!quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:48 schreef VacaLoca het volgende:
Aw, er zijn ook Aussie Max gelovers op fb
[..]
[..]
Nogmaals dat verhaal ging over Spanje niet over Oostenrijk. In het spanje was het een race incident in Oostenrijk was het Nico's schuld.quote:Op woensdag 6 juli 2016 08:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens de stewards was het een 'incident involving car number 6'... Geen race-incident dus want dat betreft een incident tussen twee auto's.
Veel plezier!quote:
Dank dank dank!quote:
Gewoon een objectieve F1 fan (niet gezegd dat hij nu direct gelijk heeft) die verder kijkt dan zijn eigen favorietquote:Op woensdag 6 juli 2016 10:48 schreef VacaLoca het volgende:
Aw, er zijn ook Aussie Max gelovers op fb
[..]
[..]
Ik wil wel verder kijken, maar Max rijdt iedereen om de orenquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Gewoon een objectieve F1 fan (niet gezegd dat hij nu direct gelijk heeft) die verder kijkt dan zijn eigen favoriet
In het laatste filmpje zie je Perez 7-6-5-4-3-2-1 terugschakelen om op de motor te remmen, die daarbij steeds vol in de toeren gaat.quote:Op woensdag 6 juli 2016 10:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, die lijken mij hier minder hoog te zijn dan eerder in het weekend
Inderdaad alsjeblieft geen downshift protection in f1 ! Het zijn geen amateurs.quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In het laatste filmpje zie je Perez 7-6-5-4-3-2-1 terugschakelen om op de motor te remmen, die daarbij steeds vol in de toeren gaat.
Valt me nog mee dat ze dat ook niet er uit beveiligd hebben in de software.
F1 heeft downshift protectionquote:Op woensdag 6 juli 2016 13:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Inderdaad alsjeblieft geen downshift protection in f1 ! Het zijn geen amateurs.
Volgens mij alleen als het gas wordt ingetrapt... Als je geen gas geeft kun je gewoon terugschakelen.quote:
Dan moet hij zorgen dat er consequent en voelbaar gestraft wordt. De stewards maken er een potje van, laten de een meer racen dan de ander, vluchten in 'racing incident' en laten kwesties tussen teamgenoten vaak aan het team over.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:07 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.autobahn.eu/1(...)-en-rosberg-vechten/
Ik ben het voor het eerst eens met Ecclestone
twitter:TimCoronel twitterde op woensdag 06-07-2016 om 18:50:17LOL Hot news #F1 Mercedes will introduce a new upgrade to avoid teamorders & incidents between #rosberg & #hamilton https://t.co/B3IyHK4MKV reageer retweet
Plaats het belangrijkste deel van die tweet dan ookquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:14 schreef SnowOokami het volgende:
twitter:TimCoronel twitterde op woensdag 06-07-2016 om 18:50:17LOL Hot news #F1 Mercedes will introduce a new upgrade to avoid teamorders & incidents between #rosberg & #hamilton https://t.co/B3IyHK4MKV reageer retweet
luiquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plaats het belangrijkste deel van die tweet dan ook
[ afbeelding ]
Ik was al te zoeken op autoscout naar Red Bullquote:Op woensdag 6 juli 2016 20:54 schreef nils7 het volgende:
Mercedes hier Mercedes daar...
Jullie trappen er mooi in
Niet dat ik er nou een Mercedes om zou kopen maar goed..
have fun daar.quote:Op woensdag 6 juli 2016 19:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ben maar begonnen met m'n ouders te waarschuwen dat ze VROEG op moeten gaan staan de komende dagen. Ze wilden niet kamperen dus we zitten in een huisje op net geen half uurtje rijden, en we gaan er VROEG zijn elke dag. Lekker alles kijken en volgen en rondlopen
Het mag dan wel mijn pa's cadeau zijn voor z'n 60e, maar wij willen óók graag alles zien![]()
Dit gaat over Rosberg? Voor zover ik het begreep is een brake-by-wire probleem niet gevaarlijk want er is dan opzich niks mis met de remmen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:50 schreef Geralt het volgende:
Ik verbaas me erover dat men, de wedstrijdleiding dus, klaarblijkelijk gezegd heeft dat problemen met de remmen niet doorgegeven mochten worden. Dit terwijl zaken omtrent veiligheid wèl doorgegeven zouden mogen worden.
Als er iets niet veilig is dan is het wel een F1 auto met 300km/u waarvan de remmen ineens falen.
Compleet absurd dat men het niet door mocht geven. Volgens de regels die er zijn mag dit imo JUIST wel?! Hoezo vond de wedstrijdleiding dat het niet doorgegeven mocht worden?
http://www.autoblog.nl/ni(...)in-en-red-bull-88781quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik was al te zoeken op autoscout naar Red Bull
Nou ja... BBW bepaalt hoe hard de achterremmen worden gebruikt in combinatie met de ERS. Als de ERS wel helpt met remmen en het BBW ziet dat niet (goed) dan wordt er dus teveel druk op de achterremmen gezet. Aangezien de voorremmen nog steeds via een conventioneel remsysteem werken ben je dus direct alle balans kwijt en heb je 2 mogelijkheden:quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dit gaat over Rosberg? Voor zover ik het begreep is een brake-by-wire probleem niet gevaarlijk want er is dan opzich niks mis met de remmen.
Zeauquote:Op donderdag 7 juli 2016 07:08 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
http://www.autoblog.nl/ni(...)in-en-red-bull-88781
Zoiets?
Dollington?quote:Op donderdag 7 juli 2016 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
Op weg naar the Home of British Motor Racing
Duurt alleen nog wel evenquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:12 schreef SnowOokami het volgende:
Extra Max Power voor Verstappen:
http://www.msn.com/nl-nl/(...)erstappen/ar-BBu1WLX
![]()
Had niet verwacht dat er nog een motor upgrade zou komen.
Rosberg is zeker voor dan wordt hij wereldkampioenquote:Op woensdag 6 juli 2016 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Plaats het belangrijkste deel van die tweet dan ook
[ afbeelding ]
Toch mooi 30% van het vermogen van mijn auto.quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
20pk extra, hoeveel zoden zet dat nou echt aan de dijk.
Weet iemand hier ongeveer het verschil in pc's tussen de top teams?
volgens mij de meeste toch gewoon Apple/IMacquote:Op donderdag 7 juli 2016 11:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
20pk extra, hoeveel zoden zet dat nou echt aan de dijk.
Weet iemand hier ongeveer het verschil in pc's tussen de top teams?
Ferrari zal dat wat betreft motor wel moetenquote:Op donderdag 7 juli 2016 11:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
En andere teams zullen ook niet stil zitten.
quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
volgens mij de meeste toch gewoon Apple/IMac
Hoezo?quote:Op donderdag 7 juli 2016 11:37 schreef opreis het volgende:
[..]
Ferrari zal dat wat betreft motor wel moeten
Hebben veel minder tokens over dan de andere leveranciers dus kunnen nauwelijks nog wat aan de motor veranderenquote:
Ah ik zie het idd. Renault heeft er nog niet zoveel verbruikt zie ik. Kan iemand mij dat systeem uitleggen?quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:07 schreef opreis het volgende:
[..]
Hebben veel minder tokens over dan de andere leveranciers dus kunnen nauwelijks nog wat aan de motor veranderen
Een motor (ICE, MGU-H, MGU-K en turbo) is opgedeeld in onderdelen die een waarde van 1,2 of 3 tokens hebben. De totale waarde van de aanpasbare onderdelen is 66 tokens. Per seizoen mag een leverancier 32 tokens spenderen om de motor aan te passen ten opzichte van de motor van het jaar ervoor.quote:Op donderdag 7 juli 2016 12:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ah ik zie het idd. Renault heeft er nog niet zoveel verbruikt zie ik. Kan iemand mij dat systeem uitleggen?
Quote uit het artikel: "De nieuwe krachtbron moet 20 pk extra leveren in vergelijking met de huidige motor. Het zou naar verwachting een tijdswinst opleveren van twee- tot drietienden per seconde. Dat worden nog eens rondetijdenquote:Op donderdag 7 juli 2016 10:12 schreef SnowOokami het volgende:
Extra Max Power voor Verstappen:
http://www.msn.com/nl-nl/(...)erstappen/ar-BBu1WLX
![]()
Had niet verwacht dat er nog een motor upgrade zou komen.
als een seconde dan nog maar 7 of 8 tienden duurt wordt het nog lastig voor maxquote:Op donderdag 7 juli 2016 13:49 schreef Inbox4me het volgende:
[..]
Quote uit het artikel: "De nieuwe krachtbron moet 20 pk extra leveren in vergelijking met de huidige motor. Het zou naar verwachting een tijdswinst opleveren van twee- tot drietienden per seconde. Dat worden nog eens rondetijden
Met andere woorden, "ik snap er geen kut van waarom dat snotjong sneller is''quote:Daniel Ricciardo is op zoek naar een verklaring waarom hij tot nu toe altijd beter presteert in de kwalificatie dan Red Bull-teamgenoot Max Verstappen, terwijl de jonge Nederlander op zondag in de races doorgaans sterker voor de dag komt.
Sinds Verstappen in mei de overstap maakte van Toro Rosso naar Red Bull, is Ricciardo vijf keer op rij sneller geweest in de kwalificatie dan zijn teamgenoot. In de vijf races behaalde Verstappen 59 punten, tegenover 52 voor Ricciardo.
''We zoeken naar een verklaring'', zegt de Australiër tegen SkySports. ''We proberen uit te vinden of we te veel focussen op de zaterdagen en niet genoeg vooruit kijken naar zondag.''
''Volgens mij is dat niet het geval'', stelt de 27-jarige Ricciardo. ''Maar met de manier waarop de Formule 1 tegenwoordig werkt, vooral met de banden, kan een klein verschil met de afstelling al een flink gevolg hebben tijdens de race op zondag.''
In parc fermé mag niks tenzij veiligheid of betrouwbaarheid, daarna mag alles. Probleem is echter dat parc fermé geldt tot de start.quote:Op donderdag 7 juli 2016 14:48 schreef Bluurgh het volgende:
Was het niet direct in Barcelona al dat Ricciardo een setupwijziging doorvoerde om zo het allerlaatste rondje ineens een supertijd eruit te knallen? En Max wist dat niet, want dat kon niet met de TR, waardoor hij achter z'n teamgenoot begon maar uiteindelijk wel de race won.
Waardoor Max zoiets heeft van 'waarom dat trucje doen als het voor de race niet uitmaakt' en Ricciardo het wel altijd gebruikt, maar dat ervoor zorgt dat tijdens de race de banden er te snel aangaan waardoor hij uiteindelijk te langzaam is.
Wel heel simpel nagedacht, weet ook niet uit m'n hoofd wat je nou wel en niet mag aanpassen na de quali (en of het trucje dus ongedaan gemaakt kan worden) en het lijkt me sterk dat het team daar niet aan zou denken, maar toch..
Ricciardo had net wat meer vleugel gezet voor een snelle kwali ronde. Ja dat zal zeker wat doen met de bandjes als dat niet teruggedraaid wordtquote:Op donderdag 7 juli 2016 14:48 schreef Bluurgh het volgende:
Was het niet direct in Barcelona al dat Ricciardo een setupwijziging doorvoerde om zo het allerlaatste rondje ineens een supertijd eruit te knallen? En Max wist dat niet, want dat kon niet met de TR, waardoor hij achter z'n teamgenoot begon maar uiteindelijk wel de race won.
Waardoor Max zoiets heeft van 'waarom dat trucje doen als het voor de race niet uitmaakt' en Ricciardo het wel altijd gebruikt, maar dat ervoor zorgt dat tijdens de race de banden er te snel aangaan waardoor hij uiteindelijk te langzaam is.
Wel heel simpel nagedacht, weet ook niet uit m'n hoofd wat je nou wel en niet mag aanpassen na de quali (en of het trucje dus ongedaan gemaakt kan worden) en het lijkt me sterk dat het team daar niet aan zou denken, maar toch..
ze sturen hem niet iedere keer fout naar buiten, is gewoon iets waar hij zelf ook aan moet werken, nu is het nog niet zo belangrijk maar als ze de beste auto hebben welquote:Op donderdag 7 juli 2016 15:35 schreef KingRadler het volgende:
Verstappen moet beter werken aan strategie voor Kwalificatie, hij kan zeker een goede ronde rijden. Vind het meer de schuld van zijn team.
Als het komt door dat "trucje" van meer vleugel dan vraag ik me af gezien de race resultaten of je dat wel moet willen, schijnbaar kom je met een betere race afstelling ipv optimale kwalificatie afstelling van de auto tot betere race resultaten waarbij je het verschil in kwalificatie dus tijdens de race kunt compenseren gezien de recente resultaten. (Als het hem daar in zit natuurlijk...)quote:Op donderdag 7 juli 2016 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze sturen hem niet iedere keer fout naar buiten, is gewoon iets waar hij zelf ook aan moet werken, nu is het nog niet zo belangrijk maar als ze de beste auto hebben wel
kleine voorvleugelwijziging mag je doen in parc fermé dus het kan zijn dat Riccardo die vleugel weer wat terug zet voor de race maar net zoals hij eraan moet werken om sneller en "schoner" te zijn in de race zal Max toch ook wat aan de kwalificatie moeten doen zonder dat andere kwijt te raken.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:24 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Als het komt door dat "trucje" van meer vleugel dan vraag ik me af gezien de race resultaten of je dat wel moet willen, schijnbaar kom je met een betere race afstelling ipv optimale kwalificatie afstelling van de auto tot betere race resultaten waarbij je het verschil in kwalificatie dus tijdens de race kunt compenseren gezien de recente resultaten. (Als het hem daar in zit natuurlijk...)
Die paar plaatsen die hem dat scheelt bij kwalificatie rijdt ie wel weer goed op de zondag, zullen ze bij Max inderdaad waarschijnlijk denken. En kennelijk hebben ze gelijk.quote:Op donderdag 7 juli 2016 16:24 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Als het komt door dat "trucje" van meer vleugel dan vraag ik me af gezien de race resultaten of je dat wel moet willen, schijnbaar kom je met een betere race afstelling ipv optimale kwalificatie afstelling van de auto tot betere race resultaten waarbij je het verschil in kwalificatie dus tijdens de race kunt compenseren gezien de recente resultaten. (Als het hem daar in zit natuurlijk...)
je vergeet een ding: De Coureurquote:Op donderdag 7 juli 2016 16:24 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Jemig, ziet er getraind uit..quote:
Knap dat je dat aan de hand van deze video kan achterhalenquote:
Heb F1 2015 zeker 5x heel seizoen gereden en veel quick races. Physics kunnen mss iets beter maar strategisch is het wel heel prima, idd veel lol en met een niveau hoger altijd weer een nieuwe uitdaging.quote:Op donderdag 7 juli 2016 18:26 schreef Meike26 het volgende:
Bij dit soort spellen kan je niet anders verwachten. Ze moeten een breed publiek aanspreken anders hadden ze na 2013 al gestopt omdat iedereen afhaakt dat het niveau te hoog is. Het is eerder ter vermaak dan dat je er echt serieus in duikt als geoefend simracer. En ik denk, zeker als je een race op 100% rijdt, er best wel lol mee kan hebben.
er komen er nu genoeg voorbij, maar allemaal crew. En Grosjean volgens mijquote:Op donderdag 7 juli 2016 18:15 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Jemig, ziet er getraind uit..Even rondje Silverstone hardlopen? Weinig Fokkertjes die dat segment zullen verbeteren
Epic filmpje. Nu moet ik het spelen.quote:
Coolquote:
Ziet er netjes uit.quote:
Veel plezier daar.quote:
Tettert max daar nu de vangrail in op t einde.quote:Op donderdag 7 juli 2016 19:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit.
[..]
Veel plezier daar.
is max in torro rosso overall op hoes of toch van red bull?quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:06 schreef Meike26 het volgende:
Die hoes van dat spel is wel.. tja![]()
Photoshopper ; Volgens mij is ie wel af zo..
pr-manager ; Nah, geef Sergio Perez nog ietsje meer wenkbrauw.. dan is ie af.
Photoshopper ; hmm..oke.
[ afbeelding ]
Edit ;
Ze hebben waarschijnlijk een foto uit deze serie genomen.. maar die afwasborstels op de hoes zie ik niet terug op die foto.. goed, hij heeft beste luifeltjes, maar dit is echt to much.![]()
Redbullquote:Op donderdag 7 juli 2016 20:15 schreef F1gamer het volgende:
[..]
is max in torro rosso overall op hoes of toch van red bull?
Dus dat hebben ze vlug kunnen aanpassen in de game. Of rijdt hij in de TR in de F12016 game?quote:
Het plezier straalt er van af!!!quote:
Aan het nummer te zien wel.quote:Op donderdag 7 juli 2016 20:01 schreef caspervc het volgende:
[..]
Tettert max daar nu de vangrail in op t einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |