SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic![]()
quote:
Dino Zoffquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar die sov kon ik niet plaatsen
quote:
Nee. Kiepert.quote:
Er gingen er nogal wat tegen de grond die dagquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:57 schreef showtimer het volgende:
Crash van Vinogod die dag was minstens zo erg.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen hij nog een goede ploegdokter had
Ik denk steeds meer. Zullen wel veel fietszaken ten onder gaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Zijn er echt mensen die een fiets online kopen?
Wimbledon, Tour, EK atletiek, EK voetbal..quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:57 schreef Evertjan het volgende:
nou de NOS pakt wel uit met live sport morgen
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wimbledon, Tour, EK atletiek, EK voetbal..
Genot
halfords is al wegquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk steeds meer. Zullen wel veel fietszaken ten onder gaan.
DNF KAZ VINOKOUROV Alexandre AST 0quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er gingen er nogal wat tegen de grond die dag
heb er weleens een buitenband gekochtquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat was toch geen serieuze fietsenwinkel.
Ik wilde iets nuttigs met m'n dag doen tot ik dit lasquote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wimbledon, Tour, EK atletiek, EK voetbal..
Genot
Omtzigt was de enige samen met van Bommelquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:04 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Jammer dat ze Mark niet echt aanpakken
Thieme was ook wel lekker bezig tegen Verhoevenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Omtzigt was de enige samen met van Bommel
heb ik niet gezien zag alleen dat Omtzigt werd afgekapt door de kamervoorzitter toen hij verder wou gaan over de pensioenenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Thieme was ook wel lekker bezig tegen Verhoeven
Vermoeiende manquote:Op dinsdag 5 juli 2016 23:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb ik niet gezien zag alleen dat Omtzigt werd afgekapt door de kamervoorzitter toen hij verder wou gaan over de pensioenen
Dat dus.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2016 12:11 schreef Rudicio het volgende:
Deze e-mail is dan ook een open sollicitatie om ondergetekende volgend jaar de interviews te laten doen. Ik heb geen journalistieke achtergrond, maar wel een hoop relevante vragen voor wielrenners.
Beste mensen van Studio Sport,
afgelopen zaterdag, vlak voor de 1e etappe, hadden jullie een aantal topsprinters zoals André Greipel voor de microfoon. Maar in plaats van relevante vragen te stellen, vonden jullie het belangrijker om hun mening te horen over de Nederlander Dylan Groenewegen, een subtopper waar de grote meneren in het peloton voorlopig niet wakker van liggen.
Gisteren in de Avondetappe lieten jullie een interview zien met Marcel Kittel, die na zijn etappeoverwinning aankwam bij z'n hotel. De Duitser verkeerde logischerwijs nog steeds in een overwinningsroes, maar de enige vraag die de verslaggever kon bedenken luidde: 'heb je gezien dat Dylan Groenewegen 4e werd?' Een - door die totaal absurde vraag - verwarde Kittel kon er gelukkig nog een politiek-correct antwoord uit persen voor hij richting de champagne ging.
Is er een reden voor deze plaatsvervangende hunkering naar erkenning? Ik snap dat gelegenheidskijkers, zoals mevrouw Van Zetten uit Tiel, louter speuren naar Nederlanders als ze de uitslag bekijken, maar het begint nu toch lichtelijk gênant te worden.
Deze e-mail is dan ook een open sollicitatie om ondergetekende volgend jaar de interviews te laten doen. Ik heb geen journalistieke achtergrond, maar wel een hoop relevante vragen voor wielrenners.
Met vriendelijke groet,
Rudicio
afgelopen zaterdag, vlak voor de 1e etappe, hadden jullie een aantal topsprinters zoals André Greipel voor de microfoon. Maar in plaats van relevante vragen te stellen, vonden jullie het belangrijker om hun mening te horen over de Nederlander Dylan Groenewegen, een subtopper waar de grote meneren in het peloton voorlopig niet wakker van liggen.
Gisteren in de Avondetappe lieten jullie een interview zien met Marcel Kittel, die na zijn etappeoverwinning aankwam bij z'n hotel. De Duitser verkeerde logischerwijs nog steeds in een overwinningsroes, maar de enige vraag die de verslaggever kon bedenken luidde: 'heb je gezien dat Dylan Groenewegen 4e werd?' Een - door die totaal absurde vraag - verwarde Kittel kon er gelukkig nog een politiek-correct antwoord uit persen voor hij richting de champagne ging.
Is er een reden voor deze plaatsvervangende hunkering naar erkenning? Ik snap dat gelegenheidskijkers, zoals mevrouw Van Zetten uit Tiel, louter speuren naar Nederlanders als ze de uitslag bekijken, maar het begint nu toch lichtelijk gênant te worden.
Met vriendelijke groet,
Rudicio
Ja als je heel goed presteert is het nog enigszins te begrijpen, maar 'onze' sprinter heeft nog niets gepresteerd in de tour. Om dan 88 keer de aanloop van het Lotto-treintje te laten zien en drie kwartier erover te praten is gewoon belachelijk. Die vraag aan Kittel was echt de limit. Hij bleef idd beleefd, maar eigenlijk had hij moeten zeggen "nummer 4, die heb ik totaal niet gezien en boeit me ook niet; ik was bezig met winnen en dat is gelukt."quote:Op woensdag 6 juli 2016 13:24 schreef eentwee het volgende:
Ja het wordt wel genant. Maar het is typisch Nederlands. Als het voetbalelftal het goed doet staat ook op de voorpagina van de krant wat andere kranten erover schrijven.
Met vriendelijke groet,
Rudicio
Het zal mijn eerste keer zijnquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:10 schreef eentwee het volgende:
"Gefeliciteerd met de overwinning van Van Avermaet. Wat was hij sterk vandaag he? Maar wat vind jij als Belg eigenlijk van de Avondetappe?"
Ach je kan net zo goed een boek gaan lezen, echt veel mis je nietquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg moet ik verplicht naar de avondetappe kijken omdat er geen Vive le velo is...
Met vriendelijke groet,
Rudicio
Met vriendelijke groet,
Rudicio
Of op een oude kaasfabriekquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:49 schreef TheVulture het volgende:
Nou Dione, vertel even manisch dat je in een oude kaasfabriek zit
Jammer dat ie zijn benen heeft thuis gelatenquote:
Ik word zo moe van het feit dat Dione denkt dat de gemiddelde kijker normaal nooit een kilometer wielrennen zietquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:56 schreef Szura het volgende:
'Wat is hij voor renner? Is hij heel allround?' - Dioontje over Krek
quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:59 schreef TheVulture het volgende:
"Greg, wat vond je van Groenewegen die als 148e over de streep kwam vandaag?"
"Ze kan het leuk brengen"quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt Marijn eigenlijk als baken in de duisternis gezien? Ze doet echt alsof de kijker verstandelijk beperkt is.
In zekere zin moet je ook wel verstandelijk beperkt zijn om naar dit programma te kunnen kijken.quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt Marijn eigenlijk als baken in de duisternis gezien? Ze doet echt alsof de kijker verstandelijk beperkt is.
Thijs Slegers en ik vinden dit scherpe pennen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In zekere zin moet je ook wel verstandelijk beperkt zijn om naar dit programma te kunnen kijken.
Thijs is een saaie lul gewordenquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thijs Slegers en ik vinden dit scherpe pennen.
De McDonald'squote:Op donderdag 7 juli 2016 00:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
wat was het middelste?
van emden misschien
dat is 'm ja.quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
wat was het middelste?
van emden misschien
Dit moet het zijnquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
wat was het middelste?
van emden misschien
Herbert zit in een wakje nu zijn collega's voor Wuyts gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:23 schreef luukert het volgende:
[..]
Herbert zal er vast wel weer vertrouwen in hebben
Waar is Groenewegen?!1!!!1 wordt het nieuwe Waar is Gesink?!?!?!!?quote:
Benieuwd of D&D zich ook op de Ventoux serieus gaan afvragen waar Dylan zit.quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Waar is Groenewegen?!1!!!1 wordt het nieuwe Waar is Gesink?!?!?!!?
Nee. Bereid je voor dan maar vast voor op "waar is Kelderman?!?!?!"quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:27 schreef luukert het volgende:
[..]
Benieuwd of D&D zich ook op de Ventoux serieus gaan afvragen waar Dylan zit.
Ohja en Bauke natuurlijkquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee. Bereid je voor dan maar vast voor op "waar is Kelderman?!?!?!"
Doen ze bij Sporza beter met Lieven van Gils. Die man is de Ivo Niehe van de wielerjournalisten spreekt zijn talen goedquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn die achterafgesprekjes met de renners ongelofelijk cringeworthy. Tenminste, op locatie.
die is er dit jaar niet hé. VAN GRAMBERENquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Doen ze bij Sporza beter met Lieven van Gils. Die man is de Ivo Niehe van de wielerjournalisten spreekt zijn talen goed
Cannondale is lachwekkendquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, Langeveld rijdt nog serieus mee.
Ja is echt zuur Snap ook niet waaron Sporza pas volgende week begint met Vive le Velo.quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die is er dit jaar niet hé. VAN GRAMBEREN
Die hadden verwacht om deze hele week nog in een Rode Duivels hype te zitten.quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ja is echt zuur Snap ook niet waaron Sporza pas volgende week begint met Vive le Velo.
Vraag mij ook af of de Nos nu de avondettappe had gedaan als Oranje naar het EK was gegaanquote:Op donderdag 7 juli 2016 01:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die hadden verwacht om deze hele week nog in een Rode Duivels hype te zitten.
Lieven is wel de koning van de ongemakkelijke interviews.quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Doen ze bij Sporza beter met Lieven van Gils. Die man is de Ivo Niehe van de wielerjournalisten spreekt zijn talen goed
quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:56 schreef Szura het volgende:
'Wat is hij voor renner? Is hij heel allround?' - Dioontje over Krek
Wat betreft wielrennen is bijna alles beter bij de Vlamingen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
twitter:katushacycling twitterde op donderdag 07-07-2016 om 21:27:13Visit from @NOSwielrennen #avondetappe. #TDF2016 #TeamKATUSHA @MichaelMorkov https://t.co/yhIQdF7wy4 reageer retweet
Natuurlijk, maar gewoon allebei, is nu toch ook met Studio France.quote:Op donderdag 7 juli 2016 01:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Vraag mij ook af of de Nos nu de avondettappe had gedaan als Oranje naar het EK was gegaan
Ik hoopte dat ik het verkeerd verstaan hadquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:52 schreef heywoodu het volgende:
"Dat zijn de ouders van Laurens ten Dam."
Ja die heeft een lesje van Mart gehad maar helaas is hij geen Martquote:
WE verwachten dat hij deze tour wel even 3 etappes wint. Dan is 7e heeeel slecht. Zal de mentaliteit zijn denk ikquote:
Mooi he, van elke dag hosanna naar teleurstellend...only bij de NOSquote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:00 schreef Szura het volgende:
Dione wil hem ook het liefst al afschrijven, maar Jeroen gaat er gelukkig niet in mee.
Wim Stroetinga had al twee ritten gewonnen he, tja.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooi he, van elke dag hosanna naar teleurstellend...only bij de NOS
Vroeg het me gisteren ook al afquote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:06 schreef Szura het volgende:
Sinds wanneer beschouwen we die Merijn eigenlijk als wielerorakel. Heimwee naar Carvillage, Shops en Sunfield krijg je ervan.
Ze zal wel een relatie hebben met een presentator bij de NOS, zo hebben ze Jolanda Keizer ook aan een baantje geholpen bij het EK Atletiekquote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:06 schreef Szura het volgende:
Sinds wanneer beschouwen we die Merijn eigenlijk als wielerorakel. Heimwee naar Carvillage, Shops en Sunfield krijg je ervan.
Wie is we? Het is trouwens Marijnquote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:06 schreef Szura het volgende:
Je vergeet Watergiantquote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:09 schreef prievieleezjuh het volgende:
Ik vind het zo heerlijk hoe jullie de sidekicks noemen: Sunfield, Carvillagven Shops!
Hm goeie suggestie. Wie zou het zijn?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zal wel een relatie hebben met een presentator bij de NOS, zo hebben ze Jolanda Keizer ook aan een baantje geholpen bij het EK Atletiek
Tom Egbersquote:
Ze straalt in alles mannelijkheid uit dus ik ga voor een presentatrice.quote:
Rivkah is al aan het scharen en verder hebben ze geen vrouwen in het assortiment volgens mijquote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze straalt in alles mannelijkheid uit dus ik ga voor een presentatrice.
Niet Dionne!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze straalt in alles mannelijkheid uit dus ik ga voor een presentatrice.
Het zou humor zijn als die masseur even zijn vuist in die anus laat verdwijnenquote:
Ik ken films waarbij het ineens een heel andere wending neemtquote:
Jolanda Keizer werkt al best een tijd fulltime bij de NOS.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zal wel een relatie hebben met een presentator bij de NOS, zo hebben ze Jolanda Keizer ook aan een baantje geholpen bij het EK Atletiek
Dat neemt niet weg dat ze dat baantje aan Rivkah te danken heeftquote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jolanda Keizer werkt al best een tijd fulltime bij de NOS.
Leapquote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb echt geen idee wat ze wegpiepten.
Eerste berg in de tour zijn het toch wel vaak de klassementsrennersquote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen verwacht ik niets van de klassementsrenners, maar bij de NOS is elke dag spannend.,
Bergop aankomst.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eerste berg in de tour zijn het toch wel vaak de klassementsrenners
Ik verwacht hoogstens een afvalrace met wat tempo van Sky. De klim is niet echt uitnodigend om er koers te maken vind ik. Froome verwacht ik pas zondag eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Eerste berg in de tour zijn het toch wel vaak de klassementsrenners
oh jaquote:
Dat zal wel ongemakkelijke tv worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 18:32 schreef Montov het volgende:
Vanavond een naakte Tinkov in de Avondetappe:
http://nos.nl/tour/video/(...)-met-een-gieter.html
Ik vind dit heel knap van Thijsquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:19 schreef showtimer het volgende:
Thijs gaat shinen nu hij eens een winnaar juist heeft voorspeld.
Bij VI Oranje hebben ze daarom 's een gast de volledige uitzending genegeerd.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:29 schreef noodgang het volgende:
Super, een gast die de etappe niet heeft gezien! Ik ben benieuwd naar de analyse
Met Danny en Thijs zit het analytisch wel goed. Beter krijg je ze nauwelijks in Nederland.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:29 schreef noodgang het volgende:
Super, een gast die de etappe niet heeft gezien! Ik ben benieuwd naar de analyse
Volslagen kul, hij was gewoon duidelijk de beste in koers. Dan kun je ook met een kutteam winnenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:31 schreef showtimer het volgende:
Kruijswijk heeft daarvoor gewoon veel geluk gehad met het wedstrijdverloop
Eigenlijk was alleen die mislukte BBQ van Landa een meevaller. Voor de rest viel het qua geluk wel mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:31 schreef showtimer het volgende:
Die etappe waar Chaves slecht was of zat te slapen, had hij anders ook als eenmansploeg af moeten werken.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volslagen kul, hij was gewoon duidelijk de beste in koers. Dan kun je ook met een kutteam winnen
Eddy Planckaertquote:
Het was een matig team dat redelijk presteerde.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onzin Thijs. Het was gewoon een matig team. Overigens had een team hem die Giro niet meer gered, misschien zijn podium maar zeker niet zijn winst.
Al ben ik het WEL met hem eens dat hij zonder die val zou winnen.
Wat een onzin. Was de beste of in ieder geval een van de beste in koers.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:31 schreef showtimer het volgende:
Tuurlijk, maar heeft zijn ploeg weinig nodig gehad.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was de beste of in ieder geval een van de beste in koers.
John van Lottumquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij VI Oranje hebben ze daarom 's een gast de volledige uitzending genegeerd.
Die etappe hielp, maar hij was toen wel gewoon de bestequote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die etappe waar Chaves slecht was of zat te slapen, had hij anders ook als eenmansploeg af moeten werken.
Ik begrijp de verleden tijd niet.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik begrijp de verleden tijd niet.
Tenzij hij dood is natuurlijk.
Eens!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De uitspraak: "Hij geeft 110%" zou per direct verboden moeten worden.
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De uitspraak: "Hij geeft 110%" zou per direct verboden moeten worden.
Ligt er aan hoe hard het peloton rijdt...op de laatste berg maken ze geen 6 minuten op hem goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Greg is morgen het geel kwijt natuurlijk.
Moet hij wel een heel zware inspanning leveren.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe hard het peloton rijdt...op de laatste berg maken ze geen 6 minuten op hem goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |