such depriquote:Op zaterdag 9 juli 2016 02:42 schreef Trollscience het volgende:
ik ben eenzaam en alleen, naakt in het donker geen manier om het licht te vinden
Wat is er te doen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:38 schreef Dagoduck het volgende:
Groetjes uit de rij voor de Ziggo Dome..
Iew seksquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar naakt zijn is altijd +1 dus nog wel wat positiefs.
Lekker naakt poepenquote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar naakt zijn is altijd +1 dus nog wel wat positiefs.
Goddammit everytimequote:
Jullie wisten dit eerder dan ikquote:
Hjĉlpquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:07 schreef DrNick het volgende:
Kan iemand de integraal van e^(1-t) dt stap voor stap uitleggen? Ik kom met substitutie uit op e^(1-t), terwijl het antwoord -e^(1-t) is.
Als in vandaag, of voordat jullie datete?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jullie wisten dit eerder dan ik
Tijdens het daten wist ik t ook nietquote:Op zondag 10 juli 2016 00:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als in vandaag, of voordat jullie datete?
Zijn er hiervan ook foto's beschikbaar?quote:Op zondag 10 juli 2016 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tijdens het daten wist ik t ook niet
Gewoon random op een dag zei iemand daten bijna elke keer als ik over Geo praat in grtd brengen ze dit naar boven
Dat ie naakt aan het poepen is? Neequote:Op zondag 10 juli 2016 00:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zijn er hiervan ook foto's beschikbaar?
Oh.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat ie naakt aan het poepen is? Nee
Zwabbbbberrrrrrrrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |