Goddammit everytimequote:
Jullie wisten dit eerder dan ikquote:
Hjĉlpquote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:07 schreef DrNick het volgende:
Kan iemand de integraal van e^(1-t) dt stap voor stap uitleggen? Ik kom met substitutie uit op e^(1-t), terwijl het antwoord -e^(1-t) is.
Als in vandaag, of voordat jullie datete?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 22:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jullie wisten dit eerder dan ik
Tijdens het daten wist ik t ook nietquote:Op zondag 10 juli 2016 00:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Als in vandaag, of voordat jullie datete?
Zijn er hiervan ook foto's beschikbaar?quote:Op zondag 10 juli 2016 00:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tijdens het daten wist ik t ook niet
Gewoon random op een dag zei iemand daten bijna elke keer als ik over Geo praat in grtd brengen ze dit naar boven
Dat ie naakt aan het poepen is? Neequote:Op zondag 10 juli 2016 00:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zijn er hiervan ook foto's beschikbaar?
Oh.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat ie naakt aan het poepen is? Nee
Zwabbbbberrrrrrrrrquote:
How is life?quote:
quote:Op zondag 10 juli 2016 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een eeuwigdurende maalstroom van vrij weinig, zoals altijd.
Damn son that wood.quote:Op zondag 10 juli 2016 01:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik geloof dat ik deze SC nog niet bevuild heb met foto's van mijn kastprojectje. (Het wordt tijd voor een K&W topic)
[ afbeelding ]
Bijna klaar. Inmiddels zit hij zelfs al in de verf, alleen het fineer nog in de vernis.
Veel geleerd. Onder andere dat ik veels te lang over dingen doe als ik geen deadline heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |