Wist niet dat je zoveel geld hadquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Voor mij begint een auto "Echt duur" te worden vanaf een euro of 50-60k dus zeg vanaf een goede Mercedes E-Klasse.
quote:
Ik ook, maar als je bijvoorbeeld 200 miljoen zou hebben dan ging ik ook wel overdrijven.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik genoeg geld heb dan weet ik nog altijd genoeg andere dingen om het aan uit te geven dan auto's hoor.
Verzekeringswerk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maar al heb je 5 miljoen op de bank, dan denk ik dat het alsnog wel pijnlijk is als je ziet dat het zo`n bedrag is.
Dat gedeelte van raampje omlaag en muziek hard vind ik nogal onnozel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mooi manzelf ben ik maar stakkerboi die zo'n auto niet kan betalen hoor
Ik heb er misschien geen vertand van, maar het is vrij logisch dat met hoe Tesla het nu aanpakt (Model 3 voor 30-35,000 euro) Ze echt wel een groot aandeel gaan krijgen. Ontken dat maar eens.. Maar natuurlijk mag ik daar geen mening over hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij moet echt je waffel houden over Tesla, want met die 3 nieuwsartikelen die jij erover hebt gelezen heb je er nog geen verstand van.
Ik rij ook altijd met raampje omlaag en harde muziek.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat gedeelte van raampje omlaag en muziek hard vind ik nogal onnozel.
Toyota Aygo privé.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:06 schreef Zosk het volgende:
Maar ik rij zelf in een Toyota iQ omdat ik me daar wat slimmer in voel.
Als ik het geld zou hebben zou het bij mij toch wel stoppen bij een Porsche 911 qua prijs.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Vind een auto van 10k al duur mja![]()
als ik het geld had, zou ik zonder blikken of blozen 500k voor een brabus rocket neerleggen np toch
ja opzichquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat gedeelte van raampje omlaag en muziek hard vind ik nogal onnozel.
Dat spreekt ze toch niet tegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb er misschien geen vertand van, maar het is vrij logisch dat met hoe Tesla het nu aanpakt (Model 3 voor 30-35,000 euro) Ze echt wel een groot aandeel gaan krijgen. Ontken dat maar eens.. Maar natuurlijk mag ik daar geen mening over hebbenpls
Ik bijna nooit. Alleen korte stukjes als airco geen nut heeft. Muziek normaal volume overigens.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik rij ook altijd met raampje omlaag en harde muziek.
Ja, dat heb ik ook, het hoeft alleen maar een beetje lekker te rijden en dan is het prima wat mij betreft.quote:
Hoef ik alleen maar boodschappen in te leggen, dus waarom zou ik meer betalen dan nodig.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Toyota Aygo
Ooit eens achterin zo`n ding gezeten, wat een krappe bedoening zeg
watquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat spreekt ze toch niet tegen.Misschien moet je je wiebelogen even wat rust gunnen.
Behalve dat het gelijk is "Alleen maar omdat je 3 nieuwsartikelen hebt gelezen..."quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat spreekt ze toch niet tegen.Misschien moet je je wiebelogen even wat rust gunnen.
Koop een Lego auto!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:09 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga maar een doosje Lego kopen vandaag. Geen geld voor een auto.
Mij hoor je daar ook niet over.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoef ik alleen maar boodschappen in te leggen, dus waarom zou ik meer betalen dan nodig.
Het gaat niet over de prijs van die auto. Het gaat om wat erin zit. De ontwikkeling van hybride auto.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb er misschien geen vertand van, maar het is vrij logisch dat met hoe Tesla het nu aanpakt (Model 3 voor 30-35,000 euro) Ze echt wel een groot aandeel gaan krijgen. Ontken dat maar eens.. Maar natuurlijk mag ik daar geen mening over hebbenpls
Kun je gewoon dwars mee parkeren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:10 schreef Zosk het volgende:
Ik rij overal naartoe in mijn iQ, geef geen neuk.
Moet twee keer rijden voor boodschappen.
Je weet dat je in een iQ ook een achterbank(je) Hebt he? Die kan je naar voren klappenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:10 schreef Zosk het volgende:
Ik rij overal naartoe in mijn iQ, geef geen neuk.
Moet twee keer rijden voor boodschappen.
Wat een krasse knar ook.quote:
Ik hou me in.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Toyota Aygo
Ooit eens achterin zo`n ding gezeten, wat een krappe bedoening zeg
Deze niet, is de helft van een coupé.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je weet dat je in een iQ ook een achterbank(je) Hebt he? Die kan je naar voren klappen
Ik denk iets van Minecraft. Daar heb ik nog niks van.quote:
Klopt maar kun je toch ombouwen? Zo'n cage erin.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Huh? Er is toch maar 1 variant van de iQ?
Dat doe jij met een iQ?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt maar kun je toch ombouwen? Zo'n cage erin.
Tuurlijk heb toch geen kinderen dus ruimte achterin niet nodig. Wil graag scheuren met dat ding, Nürburgring alles. Stickers achterop.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tuurlijk heb toch geen kinderen dus ruimte achterin niet nodig. Wil graag scheuren met dat ding, Nürburgring alles. Stickers achterop.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tuurlijk heb toch geen kinderen dus ruimte achterin niet nodig. Wil graag scheuren met dat ding, Nürburgring alles. Stickers achterop.
rip jijquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Niet lang genoeg, morgen weer op kantoor werken.
Rattatouile.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:18 schreef Zosk het volgende:
Moet vrijdag naar de kapper, weet niet wat ik ermee ga doen.
chinezen kunnen niet zoveel met hun haar tochquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:18 schreef Zosk het volgende:
Moet vrijdag naar de kapper, weet niet wat ik ermee ga doen.
Wassen kan iedereen toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
chinezen kunnen niet zoveel met hun haar toch
Pak dit dan. Zo zit het van mij nu ook ongeveer.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:21 schreef Zosk het volgende:
Vind deze nog steeds baas maar wil niet meer zo lang.
[ afbeelding ]
kunnen kiezen uit verschillende bloempotten tochquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is Noord Korea.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is sowieso al de helft van wat ik nu heb dus gaat de goede kant op.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Pak dit dan. Zo zit het van mij nu ook ongeveer.
[ afbeelding ]
Bloempotquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Pak dit dan. Zo zit het van mij nu ook ongeveer.
[ afbeelding ]
Had het korter, maar zijn weer 3 weken verder hè. Groeit als kool.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is sowieso al de helft van wat ik nu heb dus gaat de goede kant op.
jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is mijn haar beetje goed trouwens?
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is mijn haar beetje goed trouwens?
Oke dan is 't goed. Zoveel die dat fuckedup hebben die zijkantquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Wel betere overgang aan de zijkant, maar dit idee.
Haar dat over je oor hangt is vervelend.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke dan is 't goed. Zoveel die dat fuckedup hebben die zijkant
nee joh bende gekquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Post een picca dan hebben ze een goed voorbeeld
Zoiets bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke dan is 't goed. Zoveel die dat fuckedup hebben die zijkant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zoiets bedoel je?Hahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Zoiets bedoel je?Wow, ik weet nu hoe je eruit zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Notebookquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:34 schreef Germano het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een goede film. Suggesties zijn welkom.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Vind het leuk van jou. Die foto boeit me niet.
Hehequote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dacht al dat jij dat was door die geknipte foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |