Koop een Lego auto!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:09 schreef Kurovski het volgende:
Ik ga maar een doosje Lego kopen vandaag. Geen geld voor een auto.
Mij hoor je daar ook niet over.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoef ik alleen maar boodschappen in te leggen, dus waarom zou ik meer betalen dan nodig.
Het gaat niet over de prijs van die auto. Het gaat om wat erin zit. De ontwikkeling van hybride auto.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb er misschien geen vertand van, maar het is vrij logisch dat met hoe Tesla het nu aanpakt (Model 3 voor 30-35,000 euro) Ze echt wel een groot aandeel gaan krijgen. Ontken dat maar eens.. Maar natuurlijk mag ik daar geen mening over hebbenpls
Kun je gewoon dwars mee parkeren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:10 schreef Zosk het volgende:
Ik rij overal naartoe in mijn iQ, geef geen neuk.
Moet twee keer rijden voor boodschappen.
Je weet dat je in een iQ ook een achterbank(je) Hebt he? Die kan je naar voren klappenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:10 schreef Zosk het volgende:
Ik rij overal naartoe in mijn iQ, geef geen neuk.
Moet twee keer rijden voor boodschappen.
Wat een krasse knar ook.quote:
Ik hou me in.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Toyota Aygo
Ooit eens achterin zo`n ding gezeten, wat een krappe bedoening zeg
Deze niet, is de helft van een coupé.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je weet dat je in een iQ ook een achterbank(je) Hebt he? Die kan je naar voren klappen
Ik denk iets van Minecraft. Daar heb ik nog niks van.quote:
Klopt maar kun je toch ombouwen? Zo'n cage erin.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Huh? Er is toch maar 1 variant van de iQ?
Dat doe jij met een iQ?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt maar kun je toch ombouwen? Zo'n cage erin.
Tuurlijk heb toch geen kinderen dus ruimte achterin niet nodig. Wil graag scheuren met dat ding, Nürburgring alles. Stickers achterop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |