Wist niet dat je zoveel geld hadquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Voor mij begint een auto "Echt duur" te worden vanaf een euro of 50-60k dus zeg vanaf een goede Mercedes E-Klasse.
quote:
Ik ook, maar als je bijvoorbeeld 200 miljoen zou hebben dan ging ik ook wel overdrijven.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik genoeg geld heb dan weet ik nog altijd genoeg andere dingen om het aan uit te geven dan auto's hoor.
Verzekeringswerk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maar al heb je 5 miljoen op de bank, dan denk ik dat het alsnog wel pijnlijk is als je ziet dat het zo`n bedrag is.
Dat gedeelte van raampje omlaag en muziek hard vind ik nogal onnozel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mooi manzelf ben ik maar stakkerboi die zo'n auto niet kan betalen hoor
Ik heb er misschien geen vertand van, maar het is vrij logisch dat met hoe Tesla het nu aanpakt (Model 3 voor 30-35,000 euro) Ze echt wel een groot aandeel gaan krijgen. Ontken dat maar eens.. Maar natuurlijk mag ik daar geen mening over hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij moet echt je waffel houden over Tesla, want met die 3 nieuwsartikelen die jij erover hebt gelezen heb je er nog geen verstand van.
Ik rij ook altijd met raampje omlaag en harde muziek.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat gedeelte van raampje omlaag en muziek hard vind ik nogal onnozel.
Toyota Aygo privé.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:06 schreef Zosk het volgende:
Maar ik rij zelf in een Toyota iQ omdat ik me daar wat slimmer in voel.
Als ik het geld zou hebben zou het bij mij toch wel stoppen bij een Porsche 911 qua prijs.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Vind een auto van 10k al duur mja![]()
als ik het geld had, zou ik zonder blikken of blozen 500k voor een brabus rocket neerleggen np toch
ja opzichquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat gedeelte van raampje omlaag en muziek hard vind ik nogal onnozel.
Dat spreekt ze toch niet tegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb er misschien geen vertand van, maar het is vrij logisch dat met hoe Tesla het nu aanpakt (Model 3 voor 30-35,000 euro) Ze echt wel een groot aandeel gaan krijgen. Ontken dat maar eens.. Maar natuurlijk mag ik daar geen mening over hebbenpls
Ik bijna nooit. Alleen korte stukjes als airco geen nut heeft. Muziek normaal volume overigens.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik rij ook altijd met raampje omlaag en harde muziek.
Ja, dat heb ik ook, het hoeft alleen maar een beetje lekker te rijden en dan is het prima wat mij betreft.quote:
Hoef ik alleen maar boodschappen in te leggen, dus waarom zou ik meer betalen dan nodig.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Toyota Aygo
Ooit eens achterin zo`n ding gezeten, wat een krappe bedoening zeg
watquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat spreekt ze toch niet tegen.Misschien moet je je wiebelogen even wat rust gunnen.
Behalve dat het gelijk is "Alleen maar omdat je 3 nieuwsartikelen hebt gelezen..."quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat spreekt ze toch niet tegen.Misschien moet je je wiebelogen even wat rust gunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |