Maar het is toch helemaal niet te vergelijken? Een M1, M2 of een 335 of M3 bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dikke lolm is mooi vanaf m3. Daaronder koop je alleen maar m om een m te hebben. Koop dan een 335 als je geen m kan betalen.
Alleen maar beter.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:57 schreef NoelGallagher het volgende:
lekker beetje ouwehoeren over auto's die ik toch niet kan betalen
Liever een 2ehands M3 dan een nieuwe 135i.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar het is toch helemaal niet te vergelijken? Een M1, M2 of een 335 of M3 bijvoorbeeld?Dus snap niet zo goed waar je op doelt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zosk rijd in het dagelijks leven hier in [ afbeelding ]
quote:
Ik zou zeggen ga voor de grap eens rijden in twee vergelijkbare auto's van beide merken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, jij komt met een claim. Bewijslast ligt bij jou.
Di emaken ook alles naquote:
Ik heb niet zoveel geld jonge.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zosk rijd in het dagelijks leven hier in [ afbeelding ]
hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij kwam ook wel in een mooie waggie aanrijden hoor
Ja zeker, die nieuwe zijn echt bizar mooi.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou er ook wel een willen hoor. Het oude model is wel lelijk helaas.
Jezus, Zoskquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga voor de grap eens rijden in twee vergelijkbare auto's van beide merken.
Tesla's rijden er volgend jaar al genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Alleen maar beter.
Nu nog meer Tesla's en BMW i8en op de weg. Dat zijn zulke mooie wagens
(En misschien hier en daar een Citroen DS)
Een auto die zo duur en fancy is dat je hem niet met een gerust hart op een normale parkeerplek bij de supermarkt of in de parkeergarage kan neerzetten zou ik sws niet willen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:57 schreef NoelGallagher het volgende:
lekker beetje ouwehoeren over auto's die ik toch niet kan betalen
ja ik ook niet, denk lul beetje mee tochquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar het is toch helemaal niet te vergelijken? Een M1, M2 of een 335 of M3 bijvoorbeeld?Dus snap niet zo goed waar je op doelt.
Ik zeker niet, sowieso nieuwere auto's veel fijner.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Liever een 2ehands M3 dan een nieuwe 135i.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Een auto die zo duur en fancy is dat je hem niet met een gerust hart op een normale parkeerplek bij de supermarkt of in de parkeergarage kan neerzetten zou ik sws niet willen.
Sommige auto's zijn duur, maar zien er niet duur uit. Tenminste, dat vind ik. Heb er dan geen verstand van maar zie van buitenaf niet zo wat voor motor erin zit en dergelijkequote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Een auto die zo duur en fancy is dat je hem niet met een gerust hart op een normale parkeerplek bij de supermarkt of in de parkeergarage kan neerzetten zou ik sws niet willen.
Met de komst van die Model 3 ? Zeker wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tesla's rijden er volgend jaar al genoeg denk ik.
mwah ligt er aanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezus, Zosk![]()
Dus aan de hand van dat iemand met een eigen persoonlijke mening 2 auto's vergelijkt is gelijk aan dat een auto beter is?
Als je genoeg geld hebt dan boeit een krasje op je McLaren niet hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:00 schreef Chai het volgende:
[..]
De Motorola bied inderdaad meer bang for buck.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee.maar ik ga jou niet proberen te bewijzen dat het zo is. Het is alsof je een Motorola met Samsung vergelijkt man.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mwah ligt er aan![]()
Rijd wel eens met een maatje mee in z'n tantoegeile bak. Godse mooi ook want je ziet IEDEREEN omkijkenraampjes omlaag, dikke muziek op mooi man haha
Precies daarom.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met de komst van die Model 3 ? Zeker wel.
Een behoorlijk vlotte en ruime auto met actieradius van 400-450 kilometer voor de prijs van een Golf GTI
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De Motorola bied inderdaad meer bang for buck.
Ghe.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je genoeg geld hebt dan boeit een krasje op je McLaren niet hoor.
Okéquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee.maar ik ga jou niet proberen te bewijzen dat het zo is. Het is alsof je een Motorola met Samsung vergelijkt man.
Als je die auto kunt betalen dan is dat een habbekrats joh.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ghe.
Totdat je er achter komt dat het laten repareren van dat ene krasje je bijna 10k kost.
Waarvoor?quote:
Die Mercedes?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mwah ligt er aan![]()
Rijd wel eens met een maatje mee in z'n tantoegeile bak. Godse mooi ook want je ziet IEDEREEN omkijkenraampjes omlaag, dikke muziek op mooi man haha
Ze pakken nu een extreem groot aandeel inderdaad doordat de rest veel te laat inspringt in deze markt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tesla gaat zeker marktleider worden over een aantal jaar. Zoals ze het nu aanpakken?
Als ik genoeg geld heb dan weet ik nog altijd genoeg andere dingen om het aan uit te geven dan auto's hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je genoeg geld hebt dan boeit een krasje op je McLaren niet hoor.
Ja, maar al heb je 5 miljoen op de bank, dan denk ik dat het alsnog wel pijnlijk is als je ziet dat het zo`n bedrag is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je die auto kunt betalen dan is dat een habbekrats joh.
In jouw wereld heb jij zeker gelijk. Geniet er vanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je zegt oké dus is klaar toch, ik heb gelijk.
Een auto is altijd duur.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:04 schreef xcachet het volgende:
Vanaf wanneer is een auto nou echt duur dan?
Hangt van je budget af zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:04 schreef xcachet het volgende:
Jij moet echt je waffel houden over Tesla, want met die 3 nieuwsartikelen die jij erover hebt gelezen heb je er nog geen verstand van.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tesla gaat zeker marktleider worden over een aantal jaar. Zoals ze het nu aanpakken?
Hehequote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In jouw wereld heb jij zeker gelijk. Geniet er van
Voor mij begint een auto "Echt duur" te worden vanaf een euro of 50-60k dus zeg vanaf een goede Mercedes E-Klasse.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:04 schreef xcachet het volgende:
Precies.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze pakken nu een extreem groot aandeel inderdaad doordat de rest veel te laat inspringt in deze markt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |