De M135i en M235i zitten in een andere prijscategorie.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lelijk voor een M. Voor dat geld zou ik wat anders kiezen.
Het is zeker geen M1 inderdaad, dat zei ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Officieel is het geen M1 die 135i Want dat is die BMW uit de jaren 80 al die ik je liet zien ( De E26)
M2 > M3 > M4 > M5.
Analyseer toch niet wat er achter schuil gaat en shit. Deel alleen mijn ervaring zonder daarbij iets voor de ander in te vullen.quote:
Smaken verschillen zeker, maar feit blijft dat BMW betere auto's maakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
Smaken verschillen jongens, en zosk heeft geen smaak
Zou in zo`n 60 PK torretje niet willen rijden, maar die 75 / 90 / 110 PK versies zijn prima te doen volgens mijquote:
Nou en, mbo psychologie.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Analyseer toch niet wat er achter schuil gaat en shit. Deel alleen mijn ervaring zonder daarbij iets voor de ander in te vullen.
bron?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Smaken verschillen zeker, maar feit blijft dat BMW betere auto's maakt.
Mark? ken ik niet.quote:
Ook nog gehadquote:
Zosk rijd in het dagelijks leven hier inquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
Smaken verschillen jongens, en zosk heeft geen smaak
Nee, jij komt met een claim. Bewijslast ligt bij jou.quote:
Dat doet iedereen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:57 schreef NoelGallagher het volgende:
lekker beetje ouwehoeren over auto's die ik toch niet kan betalen
Dan houd het bij mij al op bij een Fiat Puntoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:57 schreef NoelGallagher het volgende:
lekker beetje ouwehoeren over auto's die ik toch niet kan betalen
land wind?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zosk rijd in het dagelijks leven hier in [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |