Niveau is heel erg laag, bijna niemand heeft conditie en té vroeg opstaan op zondag.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:52 schreef Zosk het volgende:
Je hebt gelijk ja, het is de 1M en 2M tegenwoordig.
hahahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kijk deze man weet tenminste wat voor uitvoering dit is.
Nieuwe model van XC90.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mercedes of Volvo. Nothing else toch?
Genoeg else, maar geen bmwquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:52 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Mercedes of Volvo. Nothing else toch?
pleasequote:
Treffend hè.quote:
Upquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe UP! wel gaaf.
110 PK0-100 in 8,5 seconde
Als je een Audi boven een BMW verkiest heb je echt geen verstand van auto's.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
Dat ja, zou dan eerder voor S3 gaan
dikke lolquote:
mbo psychologiequote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Treffend hè.Heb daar irl echt een hekel aan, want als iemand er zelf niet om kan lachen is het niet grappig en je kan ook geen bemoedigend grapje maken, want dan neem je de zelfspot te srs en dat is ook pijnlijk.
Hahahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je een Audi boven een BMW verkiest heb je echt geen verstand van auto's.![]()
Officieel is het geen M1 die 135i Want dat is die BMW uit de jaren 80 al die ik je liet zien ( De E26)quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee, gekke Braddie brengt me in de war.
chingiechongiepingpongquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je een Audi boven een BMW verkiest heb je echt geen verstand van auto's.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |