Ik heb geen verstand van skates. Het geeft 4 wieltjes. Zijn gewoon dingen die we hier thuis al hadden liggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:10 schreef Kurovski het volgende:
He maar cachet, weet je al wat voor skates? Ik heb ze trouwens beide, quad en inline. Vind het namelijk alletwee leuk.
Hahahahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké bedankt en nogmaals bedankt. Deze feedback wordt zeer gewaardeerd en zal ik meenemen in mijn persoonlijk ontwikkelingsplan.
Ik zou het in dat geval op prijs stellen als je dan iets anders gebruikt ipv "haha" of een variant daarop.quote:
Ik vind het zeer verstandig dat je mijn feedback zo persoonlijk en serieus neemt. Ik hoop dat je kan toewerken naar een betere ontwikkeling van jezelf.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou het in dat geval op prijs stellen als je dan iets anders gebruikt ipv "haha" of een variant daarop.
Fijn om te horen maar dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind het zeer verstandig dat je mijn feedback zo persoonlijk en serieus neemt. Ik hoop dat je kan toewerken naar een betere ontwikkeling van jezelf.
hahahahahaahhaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou het in dat geval op prijs stellen als je dan iets anders gebruikt ipv "haha" of een variant daarop.
Bauer had ik vroeger voor op ijs, goeie dingen. Roces ook een tijdje gehad, die waren ook goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:16 schreef Zosk het volgende:
Ik wilde eigenlijk Bauer kopen maar die maken heul geen skates meer zei de verkoper.
RollerBlades hadden ze volgens mij ook ja maar wat er op dat moment lag vond ik niet zo mooi.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Bauer had ik vroeger voor op ijs, goeie dingen. Roces ook een tijdje gehad, die waren ook goed.
Voor op de weg zijn RollerBlade en Riedell de merken.
Bedankt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wel in jou. Gaat helemaal goed komen.
Ja lekker makkelijk excuus.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heeft*
Maak vanwege de zenuwen allemaal typefouten.
hahahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja lol denk het niet he, gaan wel met waggie
Ik niet. Heb echte heely'squote:
Daar heb je toch godverdomme allebei geen ene kk aan of wel?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De een met de waggie, de andere op skates er achteraan.
Tenzij de gene op skates levensmoe is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar heb je toch godverdomme allebei geen ene kk aan of wel?
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tenzij de gene op skates levensmoe is.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tenzij de gene op skates levensmoe is.
Nee man, dat is goed te doen.quote:
dat is hoe ik rol.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom quote je me zonder wat te zeggen?
nou hi ha hoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
dat is hoe ik rol.
Heb ik geen skates voor nodig![]()
Dit zei ik gisteren volgens mij tegen jou.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom quote je me zonder wat te zeggen?
zegt ie als een boer met kiespijnquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
dat is hoe ik rol.
Heb ik geen skates voor nodig![]()
Mwa, beetje zelfspot heb ik nog welquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zegt ie als een boer met kiespijn
SSSSSST ZOSK SSSSST!!!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit zei ik gisteren volgens mij tegen jou.
Is ook niks mis mee maar je moet het niet te ver doortrekkenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mwa, beetje zelfspot heb ik nog wel
Ja. Er zijn mooiere BMW'squote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:44 schreef Zosk het volgende:
Ik wil zoiets kopen, moet ik dan ook een petje op?
[ afbeelding ]
Nee, dat moet alleen bij jaren 90 3 series.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:44 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het. Het spat er van afquote:
Kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De een met de waggie, de andere op skates er achteraan.
Ik heb een beetje een dure smaak. Bijna het dubbele de mijne.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:24 schreef Zosk het volgende:
Maar goed volgens mij waren de skates die ik kocht ruim over ¤ 200,- dus mogen ook wel ff meegaan.
Oké thanks.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, dat moet alleen bij jaren 90 3 series.
Haha ja mag sowieso toch! Ik sta drie keer per jaar op die dingen dus ik vond dit al best overdreven.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een dure smaak. Bijna het dubbele de mijne.Ik maak er veel gebruik van, dan mag dat vind ik.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:44 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Ja lekker belangrijk, move along.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:46 schreef xcachet het volgende:
Nee van auto's heb ik de ballen verstand. Maar had het ook over uiterlijk.
Als je en BMW wil, koop dan gewoon een echte en niet zo'n half tamme waar alleen softies in rijden en vrouwen die ook mogen leasenquote:
Bij jouw zelfspot zit de pijn en de care nog te dicht onder de oppervlakte, daardoor wordt het van die pijnlijke onzekere Riazelfspot.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mwa, beetje zelfspot heb ik nog wel
Wajooo heb jij zoveel geld? wil je vrienden met me worden?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:44 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt duidelijk ook geen idee wat voor uitvoering dit is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je en BMW wil, koop dan gewoon een echte en niet zo'n half tamme waar alleen softies in rijden en vrouwen die ook mogen leasen
Lijkt mij een 135i?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk ook geen idee wat voor uitvoering dit is.![]()
Kijk deze man weet tenminste wat voor uitvoering dit is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wajooo heb jij zoveel geld? wil je vrienden met me worden?
hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij jouw zelfspot zit de pijn en de care nog te dicht onder de oppervlakte, daardoor wordt het van die pijnlijke onzekere Riazelfspot.
hahahaha, ja dat jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij jouw zelfspot zit de pijn en de care nog te dicht onder de oppervlakte, daardoor wordt het van die pijnlijke onzekere Riazelfspot.
Chai is er gelijk weer hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
weet ook niet zo welke uitvoering het is hoor?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kijk deze man weet tenminste wat voor uitvoering dit is.
En nee heb natuurlijk niet zoveel geld, zeg alleen dat ik die wil kopen.
Godverdomme man.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
weet ook niet zo welke uitvoering het is hoor?
Geen M toch? dan blijft mijn statement staanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk ook geen idee wat voor uitvoering dit is.![]()
Vind de M2 mooierquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de M135i, goed zo jongen.
Is wel een M.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen M toch? dan blijft mijn statement staan
Lelijk voor een M. Voor dat geld zou ik wat anders kiezen.quote:
Dit is een M135i.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen M toch? dan blijft mijn statement staan
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee de M1 is een coupé, dit is de M135i variant.
Dat ja, zou dan eerder voor S3 gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lelijk voor een M. Voor dat geld zou ik wat anders kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |