nou hi ha hoquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
dat is hoe ik rol.
Heb ik geen skates voor nodig![]()
Dit zei ik gisteren volgens mij tegen jou.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom quote je me zonder wat te zeggen?
zegt ie als een boer met kiespijnquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
dat is hoe ik rol.
Heb ik geen skates voor nodig![]()
Mwa, beetje zelfspot heb ik nog welquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zegt ie als een boer met kiespijn
SSSSSST ZOSK SSSSST!!!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit zei ik gisteren volgens mij tegen jou.
Is ook niks mis mee maar je moet het niet te ver doortrekkenquote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mwa, beetje zelfspot heb ik nog wel
Ja. Er zijn mooiere BMW'squote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:44 schreef Zosk het volgende:
Ik wil zoiets kopen, moet ik dan ook een petje op?
[ afbeelding ]
Nee, dat moet alleen bij jaren 90 3 series.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:44 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het. Het spat er van afquote:
Kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De een met de waggie, de andere op skates er achteraan.
Ik heb een beetje een dure smaak. Bijna het dubbele de mijne.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:24 schreef Zosk het volgende:
Maar goed volgens mij waren de skates die ik kocht ruim over ¤ 200,- dus mogen ook wel ff meegaan.
Oké thanks.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, dat moet alleen bij jaren 90 3 series.
Haha ja mag sowieso toch! Ik sta drie keer per jaar op die dingen dus ik vond dit al best overdreven.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een dure smaak. Bijna het dubbele de mijne.Ik maak er veel gebruik van, dan mag dat vind ik.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:44 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Ja lekker belangrijk, move along.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:46 schreef xcachet het volgende:
Nee van auto's heb ik de ballen verstand. Maar had het ook over uiterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |