Had het korter, maar zijn weer 3 weken verder hè. Groeit als kool.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is sowieso al de helft van wat ik nu heb dus gaat de goede kant op.
jaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is mijn haar beetje goed trouwens?
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is mijn haar beetje goed trouwens?
Oke dan is 't goed. Zoveel die dat fuckedup hebben die zijkantquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Wel betere overgang aan de zijkant, maar dit idee.
Haar dat over je oor hangt is vervelend.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke dan is 't goed. Zoveel die dat fuckedup hebben die zijkant
nee joh bende gekquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Post een picca dan hebben ze een goed voorbeeld
Zoiets bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke dan is 't goed. Zoveel die dat fuckedup hebben die zijkant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zoiets bedoel je?Hahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Zoiets bedoel je?Wow, ik weet nu hoe je eruit zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Notebookquote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:34 schreef Germano het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een goede film. Suggesties zijn welkom.
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Vind het leuk van jou. Die foto boeit me niet.
Hehequote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dacht al dat jij dat was door die geknipte foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |