quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Achahbar is naar Ajax en Feyenoord heeft Wout Weghorst aangetrokken als eerste spits.
Dat is nog realistischer dan die andere twee transfersquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:13 schreef RvLaak het volgende:
[..], nu maar afwachten wanneer El Ghazi bij Feyenoord tekent
Godverdommequote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is nog realistischer dan die andere twee transfers.
Topclub.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als topclub lekker "proberen" of Hansson voldoet.
https://www.reddit.com/r/(...)ns_for_nec_nijmegen/quote:
Er gaat nog een vleugelspeler komen ja. Er zijn weinig geruchten over. Alleen Berghuis maar na z'n interlands niks meer over gehoord. De transfercarrousel komt na het EK ook pas op gang natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Feyenoord nog voor een rechtsbuiten de markt op? Zijn daar überhaupt geruchten over?
Ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Feyenoord nog voor een rechtsbuiten de markt op? Zijn daar überhaupt geruchten over?
Stond ook ergens in België onder de lat. Maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:49 schreef Maastoren het volgende:
Godverdomme Kenneth![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Victor Valdes een half seizoen laten keepen. Niks mis mee. Putaaaaaaaaa
Bij Luik is hij alweer vertrokken. Niet dat het realistisch is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stond ook ergens in België onder de lat. Maar ik zie het niet gebeuren.
Die Michajlov, die ooit bij Twente onder de lat stond, zie ik wel als een reële optie.
Ja, Berghuis wist ik wel van. Blijf er een onheilspellend gevoel bij hebben, maar voor een huurjaar kan het nooit kwaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja.
Berghuis oa. Er leek ook interesse te zijn in Christian Bravo van Granada, maar die is nu verhuurd aan Universidad Catolica uit Chili
Ander gerucht was Boussafa.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Berghuis wist ik wel van. Blijf er een onheilspellend gevoel bij hebben, maar voor een huurjaar kan het nooit kwaad.
Daarom, doe PEC een plezierquote:Op dinsdag 5 juli 2016 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grabbelaar, moet je echt niet willen.
Idd. Gio moet 'm gewoon ff bellen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:06 schreef Maastoren het volgende:
Waarom is Valdes niet realistisch als hij vorig seizoen nog bij Luik onder contract heeft gestaan?
Omdat het op huurbasis was.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:06 schreef Maastoren het volgende:
Waarom is Valdes niet realistisch als hij vorig seizoen nog bij Luik onder contract heeft gestaan?
Zou er nou ook nog een kleine Dirk in Brazilie rondlopen.quote:
Als dat maar niet uit zijn Oranje tijd is straks krijgen we Stekelenburg op goalquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:54 schreef H.FR het volgende:
Telegraaf schrijft dat er een vriend van Kuyt op goal komt
Brad Jones dus?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:54 schreef H.FR het volgende:
Telegraaf schrijft dat er een vriend van Kuyt op goal komt
Van Geel noemde zelf ook al gelijk de naam van Jones. Dan weet je al genoeg.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Brad Jones dus?
Dan kun je daar wel vanuit gaan. De Telegraaf heeft de laatste tijd een opmerkelijk goed lijntje met de directie / technische staf van Feyenoord.
AD heeft toch ruzie gemaakt/gekregen? Lijkt me dat de directie een nieuw reclamekanaal perslinkje nodig heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Brad Jones dus?
Dan kun je daar wel vanuit gaan. De Telegraaf heeft de laatste tijd een opmerkelijk goed lijntje met de directie / technische staf van Feyenoord.
HahHhahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog niet genoemd maar is Krul geen optie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |