Idd. Gio moet 'm gewoon ff bellen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:06 schreef Maastoren het volgende:
Waarom is Valdes niet realistisch als hij vorig seizoen nog bij Luik onder contract heeft gestaan?
Omdat het op huurbasis was.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:06 schreef Maastoren het volgende:
Waarom is Valdes niet realistisch als hij vorig seizoen nog bij Luik onder contract heeft gestaan?
Zou er nou ook nog een kleine Dirk in Brazilie rondlopen.quote:
Als dat maar niet uit zijn Oranje tijd is straks krijgen we Stekelenburg op goalquote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:54 schreef H.FR het volgende:
Telegraaf schrijft dat er een vriend van Kuyt op goal komt
Brad Jones dus?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 19:54 schreef H.FR het volgende:
Telegraaf schrijft dat er een vriend van Kuyt op goal komt
Van Geel noemde zelf ook al gelijk de naam van Jones. Dan weet je al genoeg.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Brad Jones dus?
Dan kun je daar wel vanuit gaan. De Telegraaf heeft de laatste tijd een opmerkelijk goed lijntje met de directie / technische staf van Feyenoord.
AD heeft toch ruzie gemaakt/gekregen? Lijkt me dat de directie een nieuw reclamekanaal perslinkje nodig heeft.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Brad Jones dus?
Dan kun je daar wel vanuit gaan. De Telegraaf heeft de laatste tijd een opmerkelijk goed lijntje met de directie / technische staf van Feyenoord.
HahHhahaquote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog niet genoemd maar is Krul geen optie ?
quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
HahHhaha
Toch niet Tim Krul mag ik hopen
Andre Krul heeft net in Japan getekend.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
HahHhaha
Toch niet Tim Krul mag ik hopen
Die is echt haalbaar ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]Is al een meer dan prima keeper in de PL, laat staan eredivisie
Ik reageer ook alleen op zijn reactie helder licht.quote:
Ach knul toch. Die komt toch niet naar Feyenoord.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]Is al een meer dan prima keeper in de PL, laat staan eredivisie
En hoe zal Litmanen dat toch bedoeld hebben?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik reageer ook alleen op zijn reactie helder licht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |