Nou, ze mag dan wel grote tieten hebben (groot betekent overigens niet automatisch lekker), maar ik vind haar hoofd ook niet om over naar huis te schrijven... haar lichaam ook niet, dus dan haak ik af. Had ze nou een lief/mooi gezicht dan had het wel gekund.quote:
De rest van haar zal mij een zorg zijn. Haar tetten zijn Episch.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, ze mag dan wel grote tieten hebben (groot betekent overigens niet automatisch lekker), maar ik vind haar hoofd ook niet om over naar huis te schrijven... haar lichaam ook niet, dus dan haak ik af. Had ze nou een lief/mooi gezicht dan had het wel gekund.
Hoi.quote:
Ja, prima.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, prima.
Behalve dat ik de blaftyfus en twee pijnlijke oren heb dan.
quote:
quote:
Dansen is gratisquote:
Volgend jaar pas?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:08 schreef MarijeH het volgende:
WeezerDit nummer wil ik volgend jaar leren spelen op mijn gitaar.
quote:
Ik ben dit jaar pas begonnen. Wat zijn powerchords?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgend jaar pas?
Erg eenvoudig nummer... Beetje powerchords en gaan
Wel lekker nummer btw
Een powerakkoord (ook wel powerchord genoemd) is, anders dan de naam doet vermoeden, geen akkoord, maar een (harmonisch) interval. Powerakkoorden zijn gemakkelijk te spelen en in bijna elk akkoordenschema toe te passen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:31 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar pas begonnen. Wat zijn powerchords?
Dat dusquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Een powerakkoord (ook wel powerchord genoemd) is, anders dan de naam doet vermoeden, geen akkoord, maar een (harmonisch) interval. Powerakkoorden zijn gemakkelijk te spelen en in bijna elk akkoordenschema toe te passen.
Een powerakkoord bestaat in principe uit de grondtoon en de 5e toon (kwint). Dus een powerakkoord in E bestaat uit de grondtoon E en de B. Soms wordt ook het octaaf van de grondtoon erbij genomen, dus E, B en e.
Als de grondtoon zelf wordt weggelaten en alleen het octaaf ervan gespeeld wordt, spreekt men van een omgekeerd powerakkoord. In het voorbeeld met E en B is de B dan het octaaf van de grondtoon.
Omdat in een powerakkoord de terts ontbreekt zijn deze akkoorden speelbaar in stukken die zowel in mineur (kleine terts) als in majeur (grote terts) worden gespeeld.
Een omgekeerd powerakkoord werd toegepast in het bekende intro van Smoke On The Water van Deep Purple.
Een powerakkoord met een stuwend ritme, gespeeld op een elektrische gitaar, waarbij de gitaarversterker wordt overstuurd (distorted) en er naast de grondtoon veel boventonen (harmonischen) ontstaan, geeft een hardrockcompositie de bekende "vette" drive.
Link Wray wordt vaak genoemd als degene die in 1958 met het instrumentale nummer Rumble het powerakkoord introduceerde.
Bedankt voor de informatie.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Een powerakkoord (ook wel powerchord genoemd) is, anders dan de naam doet vermoeden, geen akkoord, maar een (harmonisch) interval. Powerakkoorden zijn gemakkelijk te spelen en in bijna elk akkoordenschema toe te passen.
Een powerakkoord bestaat in principe uit de grondtoon en de 5e toon (kwint). Dus een powerakkoord in E bestaat uit de grondtoon E en de B. Soms wordt ook het octaaf van de grondtoon erbij genomen, dus E, B en e.
Als de grondtoon zelf wordt weggelaten en alleen het octaaf ervan gespeeld wordt, spreekt men van een omgekeerd powerakkoord. In het voorbeeld met E en B is de B dan het octaaf van de grondtoon.
Omdat in een powerakkoord de terts ontbreekt zijn deze akkoorden speelbaar in stukken die zowel in mineur (kleine terts) als in majeur (grote terts) worden gespeeld.
Een omgekeerd powerakkoord werd toegepast in het bekende intro van Smoke On The Water van Deep Purple.
Een powerakkoord met een stuwend ritme, gespeeld op een elektrische gitaar, waarbij de gitaarversterker wordt overstuurd (distorted) en er naast de grondtoon veel boventonen (harmonischen) ontstaan, geeft een hardrockcompositie de bekende "vette" drive.
Link Wray wordt vaak genoemd als degene die in 1958 met het instrumentale nummer Rumble het powerakkoord introduceerde.
quote:
quote:
Roel! Ik zag nog een leuk huisje voor je te koop staanquote:
Ah, leuk optrekje. Zal thuis ff overleggenquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Roel! Ik zag nog een leuk huisje voor je te koop staan
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-49890455-reigerlaan-1/
Mocht het helpen voor het betalen van de hypotheek. Voor 100 euro inclusief wil ik wel een kamer komen huren.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, leuk optrekje. Zal thuis ff overleggen.
Best een geinig apparaat tochquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:55 schreef Pino112 het volgende:
http://instagram.com/nicolien_
Het chickie van Giel
Nicequote:Op woensdag 6 juli 2016 18:55 schreef Pino112 het volgende:
Het chickie van Giel
Mehquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:55 schreef Pino112 het volgende:
Het chickie van Giel
drink wijn ipv waterquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:55 schreef Pino112 het volgende:
Het chickie van Giel
Ze heeft wel een puntquote:
Het was wel een Sean Paul klassieker. Beetje zomers, seksistische tekst over vrouwen die wat moeten schudden en voor de rest lekker onverstaanbaar.quote:
quote:
Zekerquote:
Je bent zelf een kutnummer.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
AAAAAAAAAAAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOE
Kutnummer
quote:
Geenszins. Ik geniet.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOE
ga huilen in een hoekje
AAAAAAAAAAAAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOE
coldgay xdquote:Op vrijdag 8 juli 2016 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
AAAAAAAAAAAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOE
Kutnummer
Heb je nog meegedaan met de prijsvraag of niet?quote:
Nope.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:58 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Heb je nog meegedaan met de prijsvraag of niet?
Je weet dat het vandaag Freitag Fashiontag is he!quote:
Correct.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet dat het vandaag Freitag Fashiontag is he!
fapxquote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Correct.
Bipsen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Correct.
Bipsen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Als bipsenman is dit erg fijn om naar te kijken.
Zo, goedemiddag.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Correct.
Bipsen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RE:quote:
Ik neem aan dat er wel wat hop smoothies in zijn gegaan voorafquote:
quote:
Goedermogen woflrofl.quote:
RE:quote:
eeeej DJudequote:
En ja hoor, het wordt gedraaid.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
https://www.facebook.com/Michiel3fm/posts/1278824975468891
Veenstra met z'n single![]()
.
Moguh! Bijna boardenquote:
morgen is het 14 juli. Geloof dat ze dan in Frankrijk ook iets met Bastille doen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:49 schreef Bronson het volgende:
Wordt Bastille overal zo door de strot gedouwd, of is dat enkel in Nederland?
quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
morgen is het 14 juli. Geloof dat ze dan in Frankrijk ook iets met Bastille doen.
en when you were youngquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nee dat is All These Things That I've Done.
Ik snap echt niet hoe die band groot genoeg kan zijn voor een Ziggo Dome. Het is zo niksig. Muzikaal behang, maar dan wel een bouwbehangetje dat je het liefst zo snel mogelijk wilt vervangen, maar waar je nog geen tijd/geld voor hebt, dus laat je het maar even hangen. Zoiets.quote:Op woensdag 13 juli 2016 10:49 schreef Bronson het volgende:
Wordt Bastille overal zo door de strot gedouwd, of is dat enkel in Nederland?
Dat zeg je helemaal goed.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe die band groot genoeg kan zijn voor een Ziggo Dome. Het is zo niksig. Muzikaal behang, maar dan wel een bouwbehangetje dat je het liefst zo snel mogelijk wilt vervangen, maar waar je nog geen tijd/geld voor hebt, dus laat je het maar even hangen. Zoiets.
Ach, het klinkt leuk, maar geniaal is het niet ofzo. Beetje als Michael Jackson.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat heeft Justin Timberlake toch toffe nummers gemaakt![]()
Toch een van de grotere muzikale geesten van deze tijd!
komt vast nog wel een keer de komende maandenquote:
hoor je niet vaak, jammer eigenlijk.quote:
Klopt. Kanye West is een mafketel, maar heeft echt bazenmuziek gemaakt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoor je niet vaak, jammer eigenlijk.
best lekkere muziek dit uurquote:
Weet jij welke prijzen worden weggegeven met raad de openingsplaat? Ik dacht dat je een bluetooth speaker kon winnen. Klopt dat?quote:
Geen idee. Ik zap altijd te laat van 2 naar 3 om dat te horen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:24 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Weet jij welke prijzen worden weggegeven met raad de openingsplaat? Ik dacht dat je een bluetooth speaker kon winnen. Klopt dat?
Bedankt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zap altijd te laat van 2 naar 3 om dat te horen.
Bedankt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat je tegenwoordig iets van een knutsel koekoeksklok kan winnen.
Vandaag had ik de openingsplaat goed geraden. Weet jij of ik mijn adresgegevens nog moet doorgeven of niet? De vorige keer (2 jaar geleden) heb ik dat wel gedaan nadat Tjitse contact met mij opnam via twitter.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:27 schreef Sersjee het volgende:
Voor zo'n niksig bandje hebben ze wel smaak. Raar.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:48 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vandaag had ik de openingsplaat goed geraden. Weet jij of ik mijn adresgegevens nog moet doorgeven of niet? De vorige keer (2 jaar geleden) heb ik dat wel gedaan nadat Tjitse contact met mij opnam via twitter.
Is daar iets mee te winnen danquote:Op donderdag 14 juli 2016 11:48 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vandaag had ik de openingsplaat goed geraden. Weet jij of ik mijn adresgegevens nog moet doorgeven of niet? De vorige keer (2 jaar geleden) heb ik dat wel gedaan nadat Tjitse contact met mij opnam via twitter.
Geen verzoekoekoekoek?quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een MetMichielknutselkoekoeksklok
quote:
twitter:Domien twitterde op zaterdag 16-07-2016 om 13:58:25Geprobeerd te trainen voor m’n halve marathon. Kansloos. Wie heeft de gouden tip voor motivatie voor me? On the verge of giving up. 😕 reageer retweet
Eens. Nu is het een paar minuten van "hahaha, wat een mallerds!" en met kerst ruk je het liefst de oren van je kop omdat je die schijtplaat helemaal zat bent.quote:
Deze grap is al jaren uitgemolken, dus beter kappen ze er gewoon mee.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens. Nu is het een paar minuten van "hahaha, wat een mallerds!" en met kerst ruk je het liefst de oren van je kop omdat je die schijtplaat helemaal zat bent.
Ach, zolang het één keer per zomer is, kan ik er niet zo mee zitten.quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Deze grap is al jaren uitgemolken, dus beter kappen ze er gewoon mee.
Had je koffie gezet met azijn in plaats van water?quote:Op woensdag 20 juli 2016 11:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Deze grap is al jaren uitgemolken, dus beter kappen ze er gewoon mee.
Nope. Vind het gewoon kansloos.quote:Op woensdag 20 juli 2016 20:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Had je koffie gezet met azijn in plaats van water?
Ze ziet er wel een beetje uit als Hoogie volgens de radiostream.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |