Ach, het klinkt leuk, maar geniaal is het niet ofzo. Beetje als Michael Jackson.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat heeft Justin Timberlake toch toffe nummers gemaakt![]()
Toch een van de grotere muzikale geesten van deze tijd!
komt vast nog wel een keer de komende maandenquote:
hoor je niet vaak, jammer eigenlijk.quote:
Klopt. Kanye West is een mafketel, maar heeft echt bazenmuziek gemaakt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoor je niet vaak, jammer eigenlijk.
best lekkere muziek dit uurquote:
Weet jij welke prijzen worden weggegeven met raad de openingsplaat? Ik dacht dat je een bluetooth speaker kon winnen. Klopt dat?quote:
Geen idee. Ik zap altijd te laat van 2 naar 3 om dat te horen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 12:24 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Weet jij welke prijzen worden weggegeven met raad de openingsplaat? Ik dacht dat je een bluetooth speaker kon winnen. Klopt dat?
Bedankt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zap altijd te laat van 2 naar 3 om dat te horen.
Bedankt.quote:Op woensdag 13 juli 2016 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat je tegenwoordig iets van een knutsel koekoeksklok kan winnen.
Vandaag had ik de openingsplaat goed geraden. Weet jij of ik mijn adresgegevens nog moet doorgeven of niet? De vorige keer (2 jaar geleden) heb ik dat wel gedaan nadat Tjitse contact met mij opnam via twitter.quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:27 schreef Sersjee het volgende:
Voor zo'n niksig bandje hebben ze wel smaak. Raar.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 juli 2016 11:48 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vandaag had ik de openingsplaat goed geraden. Weet jij of ik mijn adresgegevens nog moet doorgeven of niet? De vorige keer (2 jaar geleden) heb ik dat wel gedaan nadat Tjitse contact met mij opnam via twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |