Nou, ze mag dan wel grote tieten hebben (groot betekent overigens niet automatisch lekker), maar ik vind haar hoofd ook niet om over naar huis te schrijven... haar lichaam ook niet, dus dan haak ik af. Had ze nou een lief/mooi gezicht dan had het wel gekund.quote:
De rest van haar zal mij een zorg zijn. Haar tetten zijn Episch.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, ze mag dan wel grote tieten hebben (groot betekent overigens niet automatisch lekker), maar ik vind haar hoofd ook niet om over naar huis te schrijven... haar lichaam ook niet, dus dan haak ik af. Had ze nou een lief/mooi gezicht dan had het wel gekund.
Hoi.quote:
Ja, prima.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 22:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, prima.
Behalve dat ik de blaftyfus en twee pijnlijke oren heb dan.
quote:
quote:
Dansen is gratisquote:
Volgend jaar pas?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:08 schreef MarijeH het volgende:
WeezerDit nummer wil ik volgend jaar leren spelen op mijn gitaar.
quote:
Ik ben dit jaar pas begonnen. Wat zijn powerchords?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgend jaar pas?
Erg eenvoudig nummer... Beetje powerchords en gaan
Wel lekker nummer btw
Een powerakkoord (ook wel powerchord genoemd) is, anders dan de naam doet vermoeden, geen akkoord, maar een (harmonisch) interval. Powerakkoorden zijn gemakkelijk te spelen en in bijna elk akkoordenschema toe te passen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:31 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar pas begonnen. Wat zijn powerchords?
Dat dusquote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Een powerakkoord (ook wel powerchord genoemd) is, anders dan de naam doet vermoeden, geen akkoord, maar een (harmonisch) interval. Powerakkoorden zijn gemakkelijk te spelen en in bijna elk akkoordenschema toe te passen.
Een powerakkoord bestaat in principe uit de grondtoon en de 5e toon (kwint). Dus een powerakkoord in E bestaat uit de grondtoon E en de B. Soms wordt ook het octaaf van de grondtoon erbij genomen, dus E, B en e.
Als de grondtoon zelf wordt weggelaten en alleen het octaaf ervan gespeeld wordt, spreekt men van een omgekeerd powerakkoord. In het voorbeeld met E en B is de B dan het octaaf van de grondtoon.
Omdat in een powerakkoord de terts ontbreekt zijn deze akkoorden speelbaar in stukken die zowel in mineur (kleine terts) als in majeur (grote terts) worden gespeeld.
Een omgekeerd powerakkoord werd toegepast in het bekende intro van Smoke On The Water van Deep Purple.
Een powerakkoord met een stuwend ritme, gespeeld op een elektrische gitaar, waarbij de gitaarversterker wordt overstuurd (distorted) en er naast de grondtoon veel boventonen (harmonischen) ontstaan, geeft een hardrockcompositie de bekende "vette" drive.
Link Wray wordt vaak genoemd als degene die in 1958 met het instrumentale nummer Rumble het powerakkoord introduceerde.
Bedankt voor de informatie.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Een powerakkoord (ook wel powerchord genoemd) is, anders dan de naam doet vermoeden, geen akkoord, maar een (harmonisch) interval. Powerakkoorden zijn gemakkelijk te spelen en in bijna elk akkoordenschema toe te passen.
Een powerakkoord bestaat in principe uit de grondtoon en de 5e toon (kwint). Dus een powerakkoord in E bestaat uit de grondtoon E en de B. Soms wordt ook het octaaf van de grondtoon erbij genomen, dus E, B en e.
Als de grondtoon zelf wordt weggelaten en alleen het octaaf ervan gespeeld wordt, spreekt men van een omgekeerd powerakkoord. In het voorbeeld met E en B is de B dan het octaaf van de grondtoon.
Omdat in een powerakkoord de terts ontbreekt zijn deze akkoorden speelbaar in stukken die zowel in mineur (kleine terts) als in majeur (grote terts) worden gespeeld.
Een omgekeerd powerakkoord werd toegepast in het bekende intro van Smoke On The Water van Deep Purple.
Een powerakkoord met een stuwend ritme, gespeeld op een elektrische gitaar, waarbij de gitaarversterker wordt overstuurd (distorted) en er naast de grondtoon veel boventonen (harmonischen) ontstaan, geeft een hardrockcompositie de bekende "vette" drive.
Link Wray wordt vaak genoemd als degene die in 1958 met het instrumentale nummer Rumble het powerakkoord introduceerde.
quote:
quote:
Roel! Ik zag nog een leuk huisje voor je te koop staanquote:
Ah, leuk optrekje. Zal thuis ff overleggenquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Roel! Ik zag nog een leuk huisje voor je te koop staan
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-49890455-reigerlaan-1/
Mocht het helpen voor het betalen van de hypotheek. Voor 100 euro inclusief wil ik wel een kamer komen huren.quote:Op woensdag 6 juli 2016 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, leuk optrekje. Zal thuis ff overleggen.
Best een geinig apparaat tochquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:55 schreef Pino112 het volgende:
http://instagram.com/nicolien_
Het chickie van Giel
Nicequote:Op woensdag 6 juli 2016 18:55 schreef Pino112 het volgende:
Het chickie van Giel
Mehquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:55 schreef Pino112 het volgende:
Het chickie van Giel
drink wijn ipv waterquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:55 schreef Pino112 het volgende:
Het chickie van Giel
Ze heeft wel een puntquote:
Het was wel een Sean Paul klassieker. Beetje zomers, seksistische tekst over vrouwen die wat moeten schudden en voor de rest lekker onverstaanbaar.quote:
quote:
Zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |