Ik heb ook geen idee wanneer Rob zijn berichten leestquote:Op maandag 4 juli 2016 07:41 schreef MadMaster het volgende:
Gup doet het nog steeds niet, merk ik...
Het is geen kritiek of zo, wel een constatering...quote:Op maandag 4 juli 2016 07:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wanneer Rob zijn berichten leest
ow ik heb nog een mailadres van hem
quote:Op maandag 4 juli 2016 07:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is geen kritiek of zo, wel een constatering...
quote:Op maandag 4 juli 2016 10:23 schreef knokkels het volgende:
Het werrukt!
Als in: ik ben uit mijn bed herrezen, Gup doet het weer en hoi mensen
Feelin' Mo'sexy than a pregnant toadquote:
Dat is weer minder, ik hoop echt dat het nou eens een keertje beter zal worden....heel veel sterkte.....quote:Op maandag 4 juli 2016 06:33 schreef just me het volgende:
Bericht gekregen dat Muis gisteren in het zkh is opgenomen, het leek de goede kant op te gaan.... Als er nieuws is krijgen jullie het weer te horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:
Aiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 4 juli 2016 06:33 schreef just me het volgende:
Bericht gekregen dat Muis gisteren in het zkh is opgenomen, het leek de goede kant op te gaan.... Als er nieuws is krijgen jullie het weer te horen.
quote:
Lucky gaat vanmiddag die kant opquote:Op maandag 4 juli 2016 11:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aiiiiiiiiiiii!!
Het mag nu wel eens de goede kant opgaan voor Muis.
En Lucky ook.
quote:Op maandag 4 juli 2016 11:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is weer minder, ik hoop echt dat het nou eens een keertje beter zal worden....heel veel sterkte.....jepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Tegen vrouwen die nog geen moeder zijn zeg ik altijd: joh, stelt niks voor, dat is de natuur, miljoenen vrouwen gingen je voor........quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 11:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tegen vrouwen die nog geen moeder zijn zeg ik altijd: joh, stelt niks voor, dat is de natuur, miljoenen vrouwen gingen je voor........![]()
Ondertussen denk ik: kolere zeg, dat lijkt me hel........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Sja, mannen zijn er ook niet op gebouwd natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2016 11:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tegen vrouwen die nog geen moeder zijn zeg ik altijd: joh, stelt niks voor, dat is de natuur, miljoenen vrouwen gingen je voor........![]()
Ondertussen denk ik: kolere zeg, dat lijkt me hel........
Ik heb het allemaal meerdere malen vanaf rij 1 mogen aanschouwen, en kan melden dat ik blij was dat ik er niet lag te puffen.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sja, mannen zijn er ook niet op gebouwd natuurlijk![]()
Maar verder weet ik er ook niets van
quote:Op maandag 4 juli 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal meerdere malen vanaf rij 1 mogen aanschouwen, en kan melden dat ik blij was dat ik er niet lag te puffen.
Baardaap met zijn bebloede kop, ik heb de foto' s nog.quote:
zullen we maar geen foto's uitwisselenquote:Op maandag 4 juli 2016 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap met zijn bebloede kop, ik heb de foto' s nog.
Serieus joh, heb je wel eens een babyhoofdje gezien, nadat ze met een zuignap eraan hebben lopen trekken?quote:Op maandag 4 juli 2016 11:37 schreef just me het volgende:
[..]
zullen we maar geen foto's uitwisselen
Ja is bij Merel ook keurig bijgetrokkenquote:Op maandag 4 juli 2016 11:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Serieus joh, heb je wel eens een babyhoofdje gezien, nadat ze met een zuignap eraan hebben lopen trekken?![]()
Dat trekt later gelukkig weer bij.........
Ik had wel eens verhalen gehoord, maar nog nooit een 'zuignap' van dichtbij gezien.quote:Op maandag 4 juli 2016 11:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ja is bij Merel ook keurig bijgetrokken
Ik kon niet over mijn buik kijkenquote:Op maandag 4 juli 2016 11:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had wel eens verhalen gehoord, maar nog nooit een 'zuignap' van dichtbij gezien.
Ik weet, ik zei tegen haar, concentreer jij je nou op de bovenkant dan hou ik de onderkant in de gaten.quote:
spiegeltje ophangenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 11:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet, ik zei tegen haar, concentreer jij je nou op de bovenkant dan hou ik de onderkant in de gaten.
quote:Op maandag 4 juli 2016 11:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet, ik zei tegen haar, concentreer jij je nou op de bovenkant dan hou ik de onderkant in de gaten.
zal ik voor de volgende keer onthoudenquote:
Sta je daar met je bakkie koffie.....quote:
en ik verslik me bijna in een kersenpitquote:Op maandag 4 juli 2016 11:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sta je daar met je bakkie koffie.....
Ik beschrijf gewoon de situatie, zuster waar staat de suiker?quote:Op maandag 4 juli 2016 11:50 schreef just me het volgende:
[..]
en ik verslik me bijna in een kersenpit
Die moet ik nog zettenquote:Op maandag 4 juli 2016 11:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sta je daar met je bakkie koffie.....
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik beschrijf gewoon de situatie, zuster waar staat de suiker?
'Moment meneertje, we zijn even bezig'.......![]()
quote:
Gek tijdstip...quote:Op maandag 4 juli 2016 12:47 schreef just me het volgende:
[..]
zo wat een maandagochtend, even snel boodschappen doen voor school en dan zit de werkdag er weer bijna op. Nou ja, weer om 5 uur terug zijn voor afscheid van groep 8
eerst "eten" met de kinderen, daarna afscheidsfilm kijken met ouders erbij en dan krijgen ze ook de lipdub te zien die we gemaakt hebbenquote:
Ze moeten ceremonieel allemaal nablijven.quote:
van een aantal ben je echt blij dat zequote:Op maandag 4 juli 2016 13:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze moeten ceremonieel allemaal nablijven.
Ooit kerstviering in de kerk met mijn middelbare school, mijn god, wat een totale chaos werd dat.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze moeten ceremonieel allemaal nablijven.
whehe wij MOESTEN naar Schindler's List, en net voordat ik naar de wc ging, waren er een paar lui van een andere opleiding, zelfde school, de boel in het toilet onvakkundig aan het slopen. Dus ik sta bij het urinoir, komt er een vierkant, klein, gespierd ventje aan. Die tilt mij op.. En ik had zoiets van dude, wat doe jij dan?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit kerstviering in de kerk met mijn middelbare school, mijn god, wat een totale chaos werd dat.![]()
Net zoals de theateravonden naar de schouwburg met dezelfde school, niet lang daarna werd het ook afgeschaft.
We hebben geen vernielingen aangericht, we hebben de boel alleen een beetje laten ontsporen.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehe wij MOESTEN naar Schindler's List, en net voordat ik naar de wc ging, waren er een paar lui van een andere opleiding, zelfde school, de boel in het toilet onvakkundig aan het slopen. Dus ik sta bij het urinoir, komt er een vierkant, klein, gespierd ventje aan. Die tilt mij op.. En ik had zoiets van dude, wat doe jij dan?
Ja! Jij was dingen aan het slopen hier.
Euh.. je zag dat ik aan het plassen was toch? Dan heb ik mijn handen ergens anders voor nodig.
Inmidels andere klasgenoten erbij.. Nee nee Roland doet dat soort dingen helemaal niet. Toen zijn die raddraaiers eruit gezet.
En niet eens een excuus gehad
quote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hebben geen vernielingen aangericht, we hebben de boel alleen een beetje laten ontsporen.
Je kent dat wel, niet luisteren, als de leraar richting aangaf, allemaal een andere richting op gaan en zo...beetje stangen.quote:
Die subtiliteit. I'm loving itquote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hebben geen vernielingen aangericht, we hebben de boel alleen een beetje laten ontsporen.
Ik ga even de achterkant van school bekijkenquote:Op maandag 4 juli 2016 14:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben de laatste dagen een beetje rustig aan aan het doen met mijn voorraadje, beetje op de centen letten, maar het wordt nu toch echt tijd voor een pafke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |