Ik weet, ik zei tegen haar, concentreer jij je nou op de bovenkant dan hou ik de onderkant in de gaten.quote:
spiegeltje ophangenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 11:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet, ik zei tegen haar, concentreer jij je nou op de bovenkant dan hou ik de onderkant in de gaten.
quote:Op maandag 4 juli 2016 11:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet, ik zei tegen haar, concentreer jij je nou op de bovenkant dan hou ik de onderkant in de gaten.
zal ik voor de volgende keer onthoudenquote:
Sta je daar met je bakkie koffie.....quote:
en ik verslik me bijna in een kersenpitquote:Op maandag 4 juli 2016 11:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sta je daar met je bakkie koffie.....
Ik beschrijf gewoon de situatie, zuster waar staat de suiker?quote:Op maandag 4 juli 2016 11:50 schreef just me het volgende:
[..]
en ik verslik me bijna in een kersenpit
Die moet ik nog zettenquote:Op maandag 4 juli 2016 11:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sta je daar met je bakkie koffie.....
quote:Op maandag 4 juli 2016 12:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik beschrijf gewoon de situatie, zuster waar staat de suiker?
'Moment meneertje, we zijn even bezig'.......![]()
quote:
Gek tijdstip...quote:Op maandag 4 juli 2016 12:47 schreef just me het volgende:
[..]
zo wat een maandagochtend, even snel boodschappen doen voor school en dan zit de werkdag er weer bijna op. Nou ja, weer om 5 uur terug zijn voor afscheid van groep 8
eerst "eten" met de kinderen, daarna afscheidsfilm kijken met ouders erbij en dan krijgen ze ook de lipdub te zien die we gemaakt hebbenquote:
Ze moeten ceremonieel allemaal nablijven.quote:
van een aantal ben je echt blij dat zequote:Op maandag 4 juli 2016 13:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze moeten ceremonieel allemaal nablijven.
Ooit kerstviering in de kerk met mijn middelbare school, mijn god, wat een totale chaos werd dat.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze moeten ceremonieel allemaal nablijven.
whehe wij MOESTEN naar Schindler's List, en net voordat ik naar de wc ging, waren er een paar lui van een andere opleiding, zelfde school, de boel in het toilet onvakkundig aan het slopen. Dus ik sta bij het urinoir, komt er een vierkant, klein, gespierd ventje aan. Die tilt mij op.. En ik had zoiets van dude, wat doe jij dan?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit kerstviering in de kerk met mijn middelbare school, mijn god, wat een totale chaos werd dat.![]()
Net zoals de theateravonden naar de schouwburg met dezelfde school, niet lang daarna werd het ook afgeschaft.
We hebben geen vernielingen aangericht, we hebben de boel alleen een beetje laten ontsporen.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehe wij MOESTEN naar Schindler's List, en net voordat ik naar de wc ging, waren er een paar lui van een andere opleiding, zelfde school, de boel in het toilet onvakkundig aan het slopen. Dus ik sta bij het urinoir, komt er een vierkant, klein, gespierd ventje aan. Die tilt mij op.. En ik had zoiets van dude, wat doe jij dan?
Ja! Jij was dingen aan het slopen hier.
Euh.. je zag dat ik aan het plassen was toch? Dan heb ik mijn handen ergens anders voor nodig.
Inmidels andere klasgenoten erbij.. Nee nee Roland doet dat soort dingen helemaal niet. Toen zijn die raddraaiers eruit gezet.
En niet eens een excuus gehad
quote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hebben geen vernielingen aangericht, we hebben de boel alleen een beetje laten ontsporen.
Je kent dat wel, niet luisteren, als de leraar richting aangaf, allemaal een andere richting op gaan en zo...beetje stangen.quote:
Die subtiliteit. I'm loving itquote:Op maandag 4 juli 2016 13:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hebben geen vernielingen aangericht, we hebben de boel alleen een beetje laten ontsporen.
Ik ga even de achterkant van school bekijkenquote:Op maandag 4 juli 2016 14:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben de laatste dagen een beetje rustig aan aan het doen met mijn voorraadje, beetje op de centen letten, maar het wordt nu toch echt tijd voor een pafke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |