Wie?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag me echt oprecht af hoe die er aan komt he.
Ja. Ben naar terrasje gelopen want heb heen huissleutel bij me en niemand is thuis. Dus moet nog zeker 2 uur wachten denk ik.quote:
zo schijt is dat hequote:Op zondag 3 juli 2016 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Ben naar terrasje gelopen want heb heen huissleutel bij me en niemand is thuis. Dus moet nog zeker 2 uur wachten denk ik.
Lekker bier klappen tochquote:Op zondag 3 juli 2016 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Ben naar terrasje gelopen want heb heen huissleutel bij me en niemand is thuis. Dus moet nog zeker 2 uur wachten denk ik.
Niemand die in de buurt woont waar je kan buurten?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
WAAROM NOEM JE HEM ROZEVLA!!!!quote:
quote:Hab grad einen Franzosen an der Tankstelle getroffen, der erzählte mir, dass sie heute gegen Island spielen. Ich sagte ihm: "Das ist ja ein Zufall, wir am Donnerstag auch"
Nou, dan zou je ook mij zijn, dus werd wel ongeloofwaardigquote:Op zondag 3 juli 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet
heb je niet eerst op heel veel manier geprobeerd om binnen te komen dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja he
Gelukkig had ik geen plannen voor vanavond
Ik heb geen sociaal levenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niemand die in de buurt woont waar je kan buurten?
Hebben de buren geen sleutel van jullie huis? Of een familielid in de buurt?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
truequote:Op zondag 3 juli 2016 20:00 schreef Germano het volgende:
[..]
Hangt af van je connecties. Kunt overal aan komen als je wilt.
Heb er zelfs eentje gehad van een kameraad zonder dat hij het wist.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:02 schreef Crack_ het volgende:
ik heb geen huissleutel meer van het huis van mijn ouders![]()
Nee. Dit huis heeft niet heel veel ramen en zitten ook allemaal dicht.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je niet eerst op heel veel manier geprobeerd om binnen te komen dan?![]()
lekker drankje doen tochquote:Op zondag 3 juli 2016 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat danquote:Op zondag 3 juli 2016 20:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb er zelfs eentje gehad van een kameraad zonder dat hij het wist.
ook niet detective style met paperclipje proberen deur open te maken?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Dit huis heeft niet heel veel ramen en zitten ook allemaal dicht.
Neequote:Op zondag 3 juli 2016 20:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Hebben de buren geen sleutel van jullie huis? Of een familielid in de buurt?
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Het gaat over drank en druks en frass is er hoezéé
Keertje van de hanger gepakt, na laten maken en paar dagen later weer terug gehangen.quote:
Omdat het een ongelooflijke prutser is, zo blijkt. Ook uit het feit dat hij zijn shit op straat moet verkopen, dus om de veiligheid van de klanten zal hij weinig geven. Die ziet hij hoogstwaarschijnlijk toch niet meer terug.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:52 schreef Crack_ het volgende:
Je zegt dat je het als dealer moeilijk kwijt kan, waarom zou je het als dealer dan uberhaupt kopen?Zodat je klanten gevaar lopen zodat je minder klanten hebt
ja super logisch
Ik zeg niet dat hij er extra voor heeft betaald, ik vraag om een verklaring:quote:Op zondag 3 juli 2016 19:52 schreef Crack_ het volgende:
En het klopt niet omdat jij dus beweerd dat hij extra heeft betaald voor witte heroïne, want is veeeel duurder dan bruine om het vervolgens kei goedkoop te verkopen met welke reden precies?
Hoe?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:51 schreef deadprez het volgende:
Maar oké, verklaar dan eens hoe hij zonder dat hij het wist aan die heroïne gekomen is en daar dus veel meer voor heeft betaald dan voor de sos die hij wilde hebben
Waar gaat dit over?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat het een ongelooflijke prutser is, zo blijkt. Ook uit het feit dat hij zijn shit op straat moet verkopen, dus om de veiligheid van de klanten zal hij weinig geven. Die ziet hij hoogstwaarschijnlijk toch niet meer terug.
[..]
Ik zeg niet dat hij er extra voor heeft betaald, ik vraag om een verklaring:
[..]
Hoe?
Verder is het inderdaad flink duurder dan bruin, maar niet heel veel duurder dan sos, dus als je geen afzetmarkt hebt voor heroïne en toch nog van je op een of andere manier verkregen heroïne af wil komen, dan is dat een optie.
Nogmaals, het is een straatdealertje hè, dat is de laagste soort.
Die witte heroïne die als sos verkocht werd toen.quote:
drm gewoon chillquote:Op zondag 3 juli 2016 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit hier prima. Zonnetje is lekker warm.
hahaha wat een kutstreekquote:Op zondag 3 juli 2016 20:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Keertje van de hanger gepakt, na laten maken en paar dagen later weer terug gehangen.
Hebben we hem een keertje bang gemaakt toen z'n ouders op vakantie waren.
nee, bij jouw verhaal zet ik véél meer vraagtekens dan bij het verhaal 'hij wist het niet'quote:Op zondag 3 juli 2016 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat het een ongelooflijke prutser is, zo blijkt. Ook uit het feit dat hij zijn shit op straat moet verkopen, dus om de veiligheid van de klanten zal hij weinig geven. Die ziet hij hoogstwaarschijnlijk toch niet meer terug.
[..]
Ik zeg niet dat hij er extra voor heeft betaald, ik vraag om een verklaring:
[..]
Hoe?
Verder is het inderdaad flink duurder dan bruin, maar niet heel veel duurder dan sos, dus als je geen afzetmarkt hebt voor heroïne en toch nog van je op een of andere manier verkregen heroïne af wil komen, dan is dat een optie.
Nogmaals, het is een straatdealertje hè, dat is de laagste soort.
okquote:Op zondag 3 juli 2016 20:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die witte heroïne die als sos verkocht werd toen.
Crack gelooft niet dat die kerel wist dat ie heroïne aan het verhandelen was, ik geloof niet dat hij niet wist wat het was
Maar hoe is hij er dan aan gekomen? Dan is er dus hogerop sos verwisseld met heroïne, die kans lijkt mij persoonlijk veel kleiner.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:07 schreef Crack_ het volgende:
nee, bij jouw verhaal zet ik véél meer vraagtekens dan bij het verhaal 'hij wist het niet'dan ga ik toch voor het verhaal met minder vraagtekens
Zo is dat.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:07 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, of hij het nou wel of niet wist en whatever allemaal, feit blijft iig dat het een prutser is.
ja hoeft niet, andere prutser straatdealers?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar hoe is hij er dan aan gekomen? Dan is er dus hogerop sos verwisseld met heroïne, die kans lijkt mij persoonlijk veel kleiner.
Kan je aan deze noob uitleggen wat het verschil is?quote:
ja dat sowieso, maar is zo'n saaie discussiequote:Op zondag 3 juli 2016 20:07 schreef deadprez het volgende:
Maar goed, of hij het nou wel of niet wist en whatever allemaal, feit blijft iig dat het een prutser is.
Net alsof je dat niet weet.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan je aan deze noob uitleggen wat het verschil is?
ja, dat vond ik persoonlijk zo debielquote:Op zondag 3 juli 2016 20:10 schreef Germano het volgende:
Risico van het vak hè. Als je niet gebruikt ga je er ook niet dood aan.
Welke? Heb een foto nodig voor de beeldvorming.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nieuwste Magnum is goor
Einde dienstmededeling
Allemaal poedersuiker.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan je aan deze noob uitleggen wat het verschil is?
Ik had echt nog nooit van sos gehoord totdat ik in deze SC kwamquote:Op zondag 3 juli 2016 20:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Net alsof je dat niet weet.
Van sos word je scherp. Van hero ga je naar de tyfus.
En hoe komen die eraan? Er moet hogerop een fout gemaakt zijn dan. Of hij of iemand anders heeft het niet gekocht maar gejat, dat zou ook nog mogelijk zijn en dan zou het idd mogelijk zijn dat hij geen idee had wat het was.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hoeft niet, andere prutser straatdealers?![]()
Ja, true. Dat maakt het wel aannemelijker dat hij het gejat of iets dergelijks heeft.quote:Het is sowieso ooit bij straatdealers gekomen, dat vind ik al gek als je zulk zuiver zeldzaam spul hebt. Je zou zeggen dat dat uberhaupt niet op straat komt, maar juist de luxere shit enzo
Waarschijnlijk toeristen die tof willen doen.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat vond ik persoonlijk zo debiel
Die dealer wordt helemaal kapot gemaakt want onverantwoorde verkoop
maar ik denk euhhh ja, en die gebruikers dan?valt toch ook genoeg over te zeggen en waarom wordt daar niet naar gekeken
ja zo werkt het niet, snap ik ook wel maar vind ik net zo stom.
Ja leuk hè, toeristen. Heeft ons ook al de paddo's gekost.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:12 schreef Crack_ het volgende:
een van die gasten is overleden omdat ie op afraden van de dokters gewoon naar huis is gegaan he. Zijn vriend ging toen half dood in ziekenhuis, hebben ze andere gast opgebeld van 'yo kom terug, je vriend gaat niet goed en we zijn bang dat het met jou dus ook niet goed zal gaan'
bam dood
IJsland parkeert een dubbeldekker.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:13 schreef Germano het volgende:
[..]
2-0 voor Frankrijk. Gaat niet spannend worden denk ik.
Ik denk 2-1 IJsland door 2 goals van Kolbeinquote:Op zondag 3 juli 2016 20:13 schreef Germano het volgende:
[..]
2-0 voor Frankrijk. Gaat niet spannend worden denk ik.
Magnum Cookie Crumblequote:Op zondag 3 juli 2016 20:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Welke? Heb een foto nodig voor de beeldvorming.
Zolang ze maar doorgaan tochquote:Op zondag 3 juli 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IJsland parkeert een dubbeldekker.
ja maar waarom zou je zo je best doen om iets te jatten om het vervolgens voor het zelfde bedrag weer te verkopen PLUS allemaaaal extra risico's die je dan ineens hebt?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
En hoe komen die eraan? Er moet hogerop een fout gemaakt zijn dan. Of hij of iemand anders heeft het niet gekocht maar gejat, dat zou ook nog mogelijk zijn en dan zou het idd mogelijk zijn dat hij geen idee had wat het was.
Maar dan is het nog een grotere prutser
[..]
Ja, true. Dat maakt het wel aannemelijker dat hij het gejat of iets dergelijks heeft.
nou zijn moeder zei dat het een lieve jongen was anders hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja leuk hè, toeristen. Heeft ons ook al de paddo's gekost.
Pilletjes vergeten Dima?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Nheb gewn zwarte strepen op mn bovenhanden door heletijf mn handen in mn zak kk man is ook helemaal zwart em rood broek geeft af
TRquote:Op zondag 3 juli 2016 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Nheb gewn zwarte strepen op mn bovenhanden door heletijf mn handen in mn zak kk man is ook helemaal zwart em rood broek geeft af
gejat met het idee dat het sos was wellichtquote:Op zondag 3 juli 2016 20:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar waarom zou je zo je best doen om iets te jatten om het vervolgens voor het zelfde bedrag weer te verkopen PLUS allemaaaal extra risico's die je dan ineens hebt?![]()
Ik denk echt dat het ergens gewoon fout is gegaan. Door jatten en dat iemand in de stress raakte en het daarom aan straatdealers verkocht of i dunno, maar zoiets denk ik.
hier kan ik mij in vindenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
gejat met het idee dat het sos was wellicht
Hoe oud is ie nou?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier kan ik mij in vinden![]()
We hebben het opgelost jeee
grtd ja. Vuile verraderquote:Op zondag 3 juli 2016 20:17 schreef Wexler het volgende:
[..]
E G, zag dat Jimbo tegenwoordig in Geert post.
Wat is sosquote:Op zondag 3 juli 2016 20:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had echt nog nooit van sos gehoord totdat ik in deze SC kwam
20.19quote:Op zondag 3 juli 2016 20:18 schreef Crack_ het volgende:
ik zei zeg maar drie uur geleden al dat ik me meost aankleden, nog steeds geen tyfus gedaan en het is alweer godveromme acht uur
Je bent pas sinds 16.00 wakker?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:18 schreef Crack_ het volgende:
ik zei zeg maar drie uur geleden al dat ik me meost aankleden, nog steeds geen tyfus gedaan en het is alweer godveromme acht uur
yeahquote:Op zondag 3 juli 2016 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier kan ik mij in vinden![]()
We hebben het opgelost jeee
kuthoerquote:Op zondag 3 juli 2016 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kom daar ook vaak. Ben een echte SC hoer.
nee ik heb relaxkleren aan, moet boodschappen doen. Weiger ik te doen in een joggingbroekquote:Op zondag 3 juli 2016 20:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent pas sinds 16.00 wakker?
kakquote:
In dit deel van Den Haag is alles op zondag open tot 18.00quote:Op zondag 3 juli 2016 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee ik heb relaxkleren aan, moet boodschappen doen. Weiger ik te doen in een joggingbroek
[..]
kak
drugs bestellenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af hoe zeldzaam witte heroïne überhaupt nog is in Nederland tegenwoordig. Het wordt volgens Vice bijna nooit gevonden bij de invoer, maar in relatief kleine hoeveelheden kun je het wellicht gwn net als alle andere drugs bestellen op iets als Silkroad en is het zicht daarop nog minder aanwezig dan via havens en shit grote hoeveelheden import.
AH bezorgservicequote:Op zondag 3 juli 2016 20:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee ik heb relaxkleren aan, moet boodschappen doen. Weiger ik te doen in een joggingbroek
[..]
kak
hrr?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:20 schreef Wexler het volgende:
[..]
Brad is er echter weer dus roattrip naar HRR?
ja in dit deel van den haag ook, oke mijn eigen wijkje niet want is bejaardenwijk.. maar twee minuten verder is centrumquote:Op zondag 3 juli 2016 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In dit deel van Den Haag is alles op zondag open tot 18.00
Ja. Google maar eens op Silkroad.quote:
1. Ik haal ¤ 100 boodschappen nietquote:Op zondag 3 juli 2016 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
AH bezorgservice
Opgelost, slotje
Is het daar langer open?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja in dit deel van den haag ook, oke mijn eigen wijkje niet want is bejaardenwijk.. maar twee minuten verder is centrum
Theresiastraat is tot 22.00. Wateringen zit ook AH die tot 22.00 open is op zondag weet ikquote:
ah Theresia straat was kaolodrukquote:Op zondag 3 juli 2016 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
1. Ik haal ¤ 100 boodschappen niet
2. Op zondag?
3. Bezorgen kost geld
Oja dat klopt. Die Jumbo in Wateringen is dan weer tot 20.00 open geloof ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Theresiastraat is tot 22.00. Wateringen zit ook AH die tot 22.00 open is op zondag weet ik
Bestellen voor 4 wekenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
1. Ik haal ¤ 100 boodschappen niet
2. Op zondag?
3. Bezorgen kost geld
Extreem duur.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
3 op reis, net Japan. Zou daar sws graag keer heen willen
mooi programma hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
ja hoe laat was je dan?quote:
ja zo groot is mn huis niet en daar heb ik niks aan want moet aanbiedingen kopenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bestellen voor 4 weken
Bezorging morgenochtend oid
GRAAG OF NIET HE
rtquote:
Hij was wat goedkoper omdat hij van de vrachtwagen was gevallen.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is dat voor goedkoop ding dan?
Japanquote:Op zondag 3 juli 2016 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij was wat goedkoper omdat hij van de vrachtwagen was gevallen.
RV > Wanne cook meth huh?! > Chili P is mu secret ingredient.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk niet
Kwamen er loempia's in BB voor?
quote:
ik moet die shit niet hebben, haal ook nooit meer dan drie gram eigenlijk omdat het anders allemaal te veel wordtquote:Op zondag 3 juli 2016 20:26 schreef deadprez het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Silk_Road_(marketplace)
Op wiki staat zelfs gwn welke nog online is![]()
wat een tijd om te leven
tis ook nogal een gedoe, met bitcoins en zoquote:Op zondag 3 juli 2016 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik moet die shit niet hebben, haal ook nooit meer dan drie gram eigenlijk omdat het anders allemaal te veel wordt![]()
zelfbeschermen eueueue
ja no shitquote:
De wereld is klein.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:27 schreef Crack_ het volgende:
Haags, mag ik er ook een van jou?
Al lijkt me de kans klein dat ikj ou zomaar tegenkom, mortaxx kan nog wel.
zit jij in den haag?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:27 schreef Crack_ het volgende:
Haags, mag ik er ook een van jou?
Al lijkt me de kans klein dat ikj ou zomaar tegenkom, mortaxx kan nog wel.
ah oke, beterquote:Op zondag 3 juli 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
tis ook nogal een gedoe, met bitcoins en zo
en in nederland is het eigenlijk zinloos aangezien de gangbare shit hier ook gewoon simpel in goeie kwaliteit offline te kopen is
true, ja wie weet.quote:
zit?quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zit?
Klinkt net alsof ik in de bak zit, maarja ik woon in Den Haag
Okéquote:Op zondag 3 juli 2016 20:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zit?
Klinkt net alsof ik in de bak zit, maarja ik woon in Den Haag
niet echt, maar ik loop volgend jaar ook meer in den haag rond, zal mijn ogen eens open houden.quote:
je kwam me toch tegen op tinder?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet echt, maar ik loop volgend jaar ook meer in den haag rond, zal mijn ogen eens open houden.
ga je danzig met mortiequote:Op zondag 3 juli 2016 20:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet echt, maar ik loop volgend jaar ook meer in den haag rond, zal mijn ogen eens open houden.
Ik heb nog 3 bloemen en begint nog meer te groeien.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeer zeker, ziet er mooi uit. Al is eentje wel karig
geen opso.rar hebbenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zit al 5 minuten te wachten op Opso en Crack.
eetbaar? Die kers?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb cherrytomaten, pepers geplant en laatst kersenboompje gekocht. Zitten 6 kersjes aan.
oh staat er geen woonplaats bij?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, maar dat kan ook gewoon dordrecht of delft of wat dan ook zijn
Het is gewoon een groen boontje.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dacht een beige boontje te zien ofzo ;s
waarop?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zit al 5 minuten te wachten op Opso en Crack.
o okquote:
rtquote:
Ah op die fietsquote:Op zondag 3 juli 2016 20:26 schreef Wexler het volgende:
[..]
RV > Wanne cook meth huh?! > Chili P is mu secret ingredient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |