Waarschijnlijk toeristen die tof willen doen.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, dat vond ik persoonlijk zo debiel
Die dealer wordt helemaal kapot gemaakt want onverantwoorde verkoop
maar ik denk euhhh ja, en die gebruikers dan?valt toch ook genoeg over te zeggen en waarom wordt daar niet naar gekeken
ja zo werkt het niet, snap ik ook wel maar vind ik net zo stom.
Ja leuk hè, toeristen. Heeft ons ook al de paddo's gekost.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:12 schreef Crack_ het volgende:
een van die gasten is overleden omdat ie op afraden van de dokters gewoon naar huis is gegaan he. Zijn vriend ging toen half dood in ziekenhuis, hebben ze andere gast opgebeld van 'yo kom terug, je vriend gaat niet goed en we zijn bang dat het met jou dus ook niet goed zal gaan'
bam dood
IJsland parkeert een dubbeldekker.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:13 schreef Germano het volgende:
[..]
2-0 voor Frankrijk. Gaat niet spannend worden denk ik.
Ik denk 2-1 IJsland door 2 goals van Kolbeinquote:Op zondag 3 juli 2016 20:13 schreef Germano het volgende:
[..]
2-0 voor Frankrijk. Gaat niet spannend worden denk ik.
Magnum Cookie Crumblequote:Op zondag 3 juli 2016 20:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Welke? Heb een foto nodig voor de beeldvorming.
Zolang ze maar doorgaan tochquote:Op zondag 3 juli 2016 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IJsland parkeert een dubbeldekker.
ja maar waarom zou je zo je best doen om iets te jatten om het vervolgens voor het zelfde bedrag weer te verkopen PLUS allemaaaal extra risico's die je dan ineens hebt?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
En hoe komen die eraan? Er moet hogerop een fout gemaakt zijn dan. Of hij of iemand anders heeft het niet gekocht maar gejat, dat zou ook nog mogelijk zijn en dan zou het idd mogelijk zijn dat hij geen idee had wat het was.
Maar dan is het nog een grotere prutser
[..]
Ja, true. Dat maakt het wel aannemelijker dat hij het gejat of iets dergelijks heeft.
nou zijn moeder zei dat het een lieve jongen was anders hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja leuk hè, toeristen. Heeft ons ook al de paddo's gekost.
Pilletjes vergeten Dima?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Nheb gewn zwarte strepen op mn bovenhanden door heletijf mn handen in mn zak kk man is ook helemaal zwart em rood broek geeft af
TRquote:Op zondag 3 juli 2016 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Nheb gewn zwarte strepen op mn bovenhanden door heletijf mn handen in mn zak kk man is ook helemaal zwart em rood broek geeft af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |