Wie?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag me echt oprecht af hoe die er aan komt he.
Ja. Ben naar terrasje gelopen want heb heen huissleutel bij me en niemand is thuis. Dus moet nog zeker 2 uur wachten denk ik.quote:
zo schijt is dat hequote:Op zondag 3 juli 2016 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Ben naar terrasje gelopen want heb heen huissleutel bij me en niemand is thuis. Dus moet nog zeker 2 uur wachten denk ik.
Lekker bier klappen tochquote:Op zondag 3 juli 2016 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Ben naar terrasje gelopen want heb heen huissleutel bij me en niemand is thuis. Dus moet nog zeker 2 uur wachten denk ik.
Niemand die in de buurt woont waar je kan buurten?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
WAAROM NOEM JE HEM ROZEVLA!!!!quote:
quote:Hab grad einen Franzosen an der Tankstelle getroffen, der erzählte mir, dass sie heute gegen Island spielen. Ich sagte ihm: "Das ist ja ein Zufall, wir am Donnerstag auch"
Nou, dan zou je ook mij zijn, dus werd wel ongeloofwaardigquote:Op zondag 3 juli 2016 20:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet
heb je niet eerst op heel veel manier geprobeerd om binnen te komen dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja he
Gelukkig had ik geen plannen voor vanavond
Ik heb geen sociaal levenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niemand die in de buurt woont waar je kan buurten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |