Sick.quote:Een man in een ziekenhuisbed, in coma en aan machines. Het is een typisch beeld op een pakje sigaretten, in de hoop rokers af te schrikken. Maar voor de familie Nizet was het om een andere reden schrikken. Want op de foto staat hun overleden vader Joseph. En niemand die weet hoe die foto daarop terechtkwam.
Ook foto's.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:20 schreef Drug het volgende:
[..]
ziek ja
in nl doen ze geen foto's toch? alleen die teksten
ik vind het fijn iigquote:Op zondag 3 juli 2016 16:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ben er beetje, voor de liefhebbers
jammer dat het nodig is, pakje marlboro is echt prachtig, kutoverheid moet weer bemoeienquote:Op zondag 3 juli 2016 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon zo'n ding kopen:
[ afbeelding ]
wat, nee de andere optie gewoon stoppen is dan toch wel beter hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon zo'n ding kopen:
[ afbeelding ]
Wat is vaak genoeg bewezen?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:25 schreef Crack_ het volgende:
maar ben sowieso echt geen voorstander van fear appeals en is ook vaak genoeg bewezen maar oke..
dat ik er geen voorstander van benquote:
Haha ja nee oké.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat ik er geen voorstander van ben![]()
nee maar bedoel dat het niet zo effectief is
Plak altijd m'n eigen longfoto op de pakjes.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou juist roken om al die walgelijke plaatjespakjes te sparen
ja, hou van mensen die zomaar wat beweren. Bewijs.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja nee oké.![]()
Maar zij beweren dus van wel.
Ik ben er zo eentje.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, hou van mensen die zomaar wat beweren. Bewijs.
zullen we keer samen doen?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou juist roken om al die walgelijke plaatjespakjes te sparen
Die verdienen simpelweg niet genoeg om te kunnen roken.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben er zo eentje.
Ze voeren dit toch juist in omdat het in andere landen schijnt te werken?
Braadslee op autoweek zegt trouwens dat hij jou niet is, dus misschien toch even je fb-account opnieuw beveiligen.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja maar zelfs dan nog.
Gas wil niet zeggen dat je auto opeens 1:4 gaat lopen
Zelfs met een gastankje van 20 liter hoor jij die 250 kilometer nog te halen
Boeiend, door die accijns levert dit tenminste nog geld op.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:28 schreef Crack_ het volgende:
En de overheid doet ook van alles waarvan bij heel veel dingen gewoon al lang is bewezen dat het gewoon niet werkt.
Klopt betalen ze toch niet zelf dus boeie. :squote:Op zondag 3 juli 2016 16:28 schreef Crack_ het volgende:
En de overheid doet ook van alles waarvan bij heel veel dingen gewoon al lang is bewezen dat het gewoon niet werkt.
Ik ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Die verdienen simpelweg niet genoeg om te kunnen roken.
quote:Op zondag 3 juli 2016 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Braadslee op autoweek zegt trouwens dat hij jou niet is, dus misschien toch even je fb-account opnieuw beveiligen.
quote:Op zondag 3 juli 2016 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Braadslee op autoweek zegt trouwens dat hij jou niet is, dus misschien toch even je fb-account opnieuw beveiligen.
Geen idee of ze dat doen, maar lijkt me niet want het werkt gewoon niet goed en dat is internationaalquote:Op zondag 3 juli 2016 16:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben er zo eentje.
Ze voeren dit toch juist in omdat het in andere landen schijnt te werken?
Zij ook zeker?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom je wel achter als je die ondergekwijlde filter tussen je lippen duwt.
nou als die opa copyright gaat claimen voor die foto!quote:Op zondag 3 juli 2016 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Boeiend, door die accijns levert dit tenminste nog geld op.
Hoeveel bewijs wil je hebben Chai?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
in dit seksueel?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom je wel achter als je die ondergekwijlde filter tussen je lippen duwt.
Nou, hoera. Weet niet waar het geld blijft hoor, want staatsschuld.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nou als die opa copyright gaat claimen voor die foto!
nee maar true, dit is wel een van de weinige dingen die echt ziek veel geld oplevert omdat het niet werkt
dat weet ik ook nietquote:Op zondag 3 juli 2016 16:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Nou, hoera. Weet niet waar het geld blijft hoor, want staatsschuld.
Ja er is voldoende bewijs dat je lult op autoweek idd.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hoeveel bewijs wil je hebben Chai?
Ik geloof je wel hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee of ze dat doen, maar lijkt me niet want het werkt gewoon niet goed en dat is internationaal![]()
.
Kan me wel voorstellen dat ze zeggen van 'ja het werkt goed in land A want daar zijn de rokers gedaald met 10%' en dat ze dan tegelijkertijd met die invoering van plaatjes ook echt veeeeel meer dingen deden om mensen te stimuleren om te stoppen of om uberhaupt niet te beginnen.. maar dat zeggen ze dan niet
Dus dan doen ze in een land 20 dingen om roken te minderen, maar ze zeggen 'ja plaatjes helpen kijk'. Weet niet of het zo is hoor, maar dat zie je best veel gebeuren. Ik weet enkel dat het hele idee van het fear ding gewoon niet zo goed werkt
Lijkt me ook ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Oh wacht, als hij dit idd niet is moet ik dat tegen de braadslee op autoweek zeggen.
Hehe, ik dacht al, ben jij nou ook al zo naïef?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja er is voldoende bewijs dat je lult op autoweek idd.
wat mij betreft nietquote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor.
Wat mij betreft verdubbelen ze gewoon de prijzen als iedereen zo nodig moet stoppen.
Krijg je een omgekeerde wereld.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor.
Wat mij betreft verdubbelen ze gewoon de prijzen als iedereen zo nodig moet stoppen.
Netjes.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kap na vandaag met roken. Kan het in de weekenden ook wel laten.
quote:Het dodental van twee bomaanslagen in Bagdad is zondagmiddag opgelopen tot 130. De meeste slachtoffers, 125, vielen bij de aanslag voor een winkelcentrum in het stadsdistrict Karrada.
vrouwelijk contactquote:Op zondag 3 juli 2016 16:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij seksueel vindt. Voor mij niet in ieder geval.
Hier claimen dat je Braddie bent en het daar ontkennen gaat niet werken, dom van je.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht al, ben jij nou ook al zo naïef?
waarom?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk dat het ongemakkelijk wordt tussen ons
Dat jij nou zo`n obsessie met mij hebt kan ik niks aan doen natuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier claimen dat je Braddie bent en het daar ontkennen gaat niet werken, dom van je.
Ze heeft wel echt een fucking obsessie met jou ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat jij nou zo`n obsessie met mij hebt kan ik niks aan doen natuurlijk.
Maar dat is ook aan dovemansoren gericht.
Gaat echt helemaal nergens meer over.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze heeft wel echt een fucking obsessie met jou ja.
Chinees.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:39 schreef Remqo het volgende:
Zal ik straks weer een poging wagen om weer spareribs te bestellen (wel bij een andere zaak)
of zal ik toch chinees gaan halen?
Gwn kapsalon klappenquote:Op zondag 3 juli 2016 16:39 schreef Remqo het volgende:
Zal ik straks weer een poging wagen om weer spareribs te bestellen (wel bij een andere zaak)
Net waar je zin in hebt, toch?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:39 schreef Remqo het volgende:
Chinees.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:39 schreef Remqo het volgende:
Echt hè. Ook bij andere rare figuren heb ik dat altijd al gehad. Is niks persoonlijks, dus voel je niet speciaal, gewoon een soort sudoku voor mij.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:39 schreef Crack_ het volgende:
Bedoel, bij iedereen. Niet bij Braddie alleen
Fok encly handig
ik ookquote:Op zondag 3 juli 2016 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet nog boodschappen doen verdomme
Ik ook verdomme, zullen we samen gaanquote:Op zondag 3 juli 2016 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet nog boodschappen doen verdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |