Lijkt me ook ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:32 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Oh wacht, als hij dit idd niet is moet ik dat tegen de braadslee op autoweek zeggen.
Hehe, ik dacht al, ben jij nou ook al zo naïef?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja er is voldoende bewijs dat je lult op autoweek idd.
wat mij betreft nietquote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor.
Wat mij betreft verdubbelen ze gewoon de prijzen als iedereen zo nodig moet stoppen.
Krijg je een omgekeerde wereld.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor.
Wat mij betreft verdubbelen ze gewoon de prijzen als iedereen zo nodig moet stoppen.
Netjes.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kap na vandaag met roken. Kan het in de weekenden ook wel laten.
quote:Het dodental van twee bomaanslagen in Bagdad is zondagmiddag opgelopen tot 130. De meeste slachtoffers, 125, vielen bij de aanslag voor een winkelcentrum in het stadsdistrict Karrada.
vrouwelijk contactquote:Op zondag 3 juli 2016 16:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat jij seksueel vindt. Voor mij niet in ieder geval.
Hier claimen dat je Braddie bent en het daar ontkennen gaat niet werken, dom van je.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht al, ben jij nou ook al zo naïef?
waarom?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk dat het ongemakkelijk wordt tussen ons
Dat jij nou zo`n obsessie met mij hebt kan ik niks aan doen natuurlijk.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier claimen dat je Braddie bent en het daar ontkennen gaat niet werken, dom van je.
Ze heeft wel echt een fucking obsessie met jou ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat jij nou zo`n obsessie met mij hebt kan ik niks aan doen natuurlijk.
Maar dat is ook aan dovemansoren gericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |