Sick.quote:Een man in een ziekenhuisbed, in coma en aan machines. Het is een typisch beeld op een pakje sigaretten, in de hoop rokers af te schrikken. Maar voor de familie Nizet was het om een andere reden schrikken. Want op de foto staat hun overleden vader Joseph. En niemand die weet hoe die foto daarop terechtkwam.
Ook foto's.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:20 schreef Drug het volgende:
[..]
ziek ja
in nl doen ze geen foto's toch? alleen die teksten
ik vind het fijn iigquote:Op zondag 3 juli 2016 16:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik ben er beetje, voor de liefhebbers
jammer dat het nodig is, pakje marlboro is echt prachtig, kutoverheid moet weer bemoeienquote:Op zondag 3 juli 2016 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon zo'n ding kopen:
[ afbeelding ]
wat, nee de andere optie gewoon stoppen is dan toch wel beter hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 16:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon zo'n ding kopen:
[ afbeelding ]
Wat is vaak genoeg bewezen?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:25 schreef Crack_ het volgende:
maar ben sowieso echt geen voorstander van fear appeals en is ook vaak genoeg bewezen maar oke..
dat ik er geen voorstander van benquote:
Haha ja nee oké.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat ik er geen voorstander van ben![]()
nee maar bedoel dat het niet zo effectief is
Plak altijd m'n eigen longfoto op de pakjes.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou juist roken om al die walgelijke plaatjespakjes te sparen
ja, hou van mensen die zomaar wat beweren. Bewijs.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha ja nee oké.![]()
Maar zij beweren dus van wel.
Ik ben er zo eentje.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, hou van mensen die zomaar wat beweren. Bewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |