maldonado is ingeruild door magnussenquote:Op zondag 3 juli 2016 16:51 schreef gbm het volgende:
Even iets anders, maar zijn er meer die Joylon Palmer een enorme prutser vinden? Heb hem het hele jaar nog niks interessants zien doen, zonde van die plek, met Maldonado had je tenminste nog wat spektakel
Volgens mij wordt andere coureurs de baan afrijden wel degelijk bestraft, sowieso met inhalen dmv time penalties.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als het nooit bestraft en zelfs niet onderzocht wordt dan bestaat die regel als zodanig kennelijk niet. Dat is het verschil tussen regels en uitzonderingen.
Dat was niet m'n puntquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 16:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik zeg dat het toegestaan wordt. Subtiel verschil, maar het verbaast me niet dat je dat inzicht totaal mist.
quote:
Kijk eens in de spiegel zou ik zeggenquote:Op zondag 3 juli 2016 16:54 schreef k_man het volgende:
[..]
[..]![]()
Misschien moet je gewoon stoppen. Veel belachelijker kun je jezelf toch niet meer maken.
Het wordt dus wel bestraft. Dat heb ik net laten zien.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als het nooit bestraft en zelfs niet onderzocht wordt dan bestaat die regel als zodanig kennelijk niet. Dat is het verschil tussen regels en uitzonderingen.
Juichen en bierquote:Op zondag 3 juli 2016 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe komt dat nou?
Te hard boe geroepen?
Hij zegt zo ongeveer elke post iets anders, naarmate hij zich verder vastkletst.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:52 schreef franklop het volgende:
[..]
[..]
Dat zegt ie niet, hij zegt dat de regel niet consequent wordt toegepast
Wel als de auto voor je (erg) langzaam is / schade heeft.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:55 schreef MakkieR het volgende:
Een ander dingetje wat mij eigenlijk op viel was de inhaal acties tussen Hamilton en Rosberg tijdens de laatste rondes, was dit nu tijdens de gele vlag of was dit ervoor, en zou dat ook nog een staartje moeten krijgen? Want je mag toch niet inhalen terwijl er een gele vlag is?
er was geen geel in dat gedeelte meen ikquote:Op zondag 3 juli 2016 16:55 schreef MakkieR het volgende:
Een ander dingetje wat mij eigenlijk op viel was de inhaal acties tussen Hamilton en Rosberg tijdens de laatste rondes, was dit nu tijdens de gele vlag of was dit ervoor, en zou dat ook nog een staartje moeten krijgen? Want je mag toch niet inhalen terwijl er een gele vlag is?
Omdat hij op bijna alle gebieden beter is. Ricciardo kan beter kwalificeren op dit moment.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:55 schreef KingRadler het volgende:
waarom heeft Max altijd een betere race Pace dan zijn teamgenoot?
tuurlijk schiet hij er vrij weinig mee op, maar iedereen roept altijd dat het een pussy is. Nu laat hij zien dat niet te zijn. Weliswaar op een verkeerde manier maar toch. Ik vond het een mooie actie van hem. Onterecht maar wel mooi. En dat had ik ook gevonden als Max er niet van geprofiteerd had.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom zou-ie dat moeten doen? Wie schiet daar iets mee op? Hij niet, het team niet.
Was er net na, je mag wel een veel langzamere auto met schade inhalen... is nog een discussiepuntje, maar verwacht er niet veel vanquote:Op zondag 3 juli 2016 16:55 schreef MakkieR het volgende:
Max kan heel goed met de banden omgaan, waardoor hij minder slijtage heeft en hierdoor met betere banden rondrijdtquote:Op zondag 3 juli 2016 16:55 schreef KingRadler het volgende:
waarom heeft Max altijd een betere race Pace dan zijn teamgenoot?
Jup. Was ook te merken dat hij zijn banden aan het sparen was terwijl Kimi op hem inliep, voor de verdediging.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max kan heel goed met de banden omgaan, waardoor hij minder slijtage heeft en hierdoor met betere banden rondrijdt
Ik zeg dit ook, omdat Raikkonen die toch niet ver achter Hamilton en Rosberg zat wel aangaf dat hij met een gele vlag zat waardoor de race klaar was. Dat melde hij tijdens het interview op het podium.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:56 schreef gbm het volgende:
[..]
Was er net voor, je mag wel een veel langzamere auto met schade inhalen... is nog een discussiepuntje, maar verwacht er niet veel van
ik vond het geen mooie actie, hij stuurt gewoon te laat inquote:Op zondag 3 juli 2016 16:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
tuurlijk schiet hij er vrij weinig mee op, maar iedereen roept altijd dat het een pussy is. Nu laat hij zien dat niet te zijn. Weliswaar op een verkeerde manier maar toch. Ik vond het een mooie actie van hem. Onterecht maar wel mooi. En dat had ik ook gevonden als Max er niet van geprofiteerd had.
Verkochten ze daar bier?quote:
Dat is een beetje het probleem met Rosberg. Of hij laat zich piepelen door Hamilton, of hij probeert stoer te doen, maar dan op zo'n suffe manier dat ie alsnog aan het kortste eind trekt. Als hij nou én stoer zou doen én er iets mee op zou schieten...quote:Op zondag 3 juli 2016 16:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
tuurlijk schiet hij er vrij weinig mee op, maar iedereen roept altijd dat het een pussy is. Nu laat hij zien dat niet te zijn. Weliswaar op een verkeerde manier maar toch. Ik vond het een mooie actie van hem. Onterecht maar wel mooi. En dat had ik ook gevonden als Max er niet van geprofiteerd had.
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zondag 03-07-2016 om 16:59:01.@LewisHamilton also called to the stewards.#F1 #AustrianGP reageer retweet
want zoiets is indd totaal niet mogelijk na schade door kerbs of troep/carbon op de baanquote:
max wint oostenrijkquote:Op zondag 3 juli 2016 16:59 schreef Tarado het volgende:
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zondag 03-07-2016 om 16:59:01.@LewisHamilton also called to the stewards.#F1 #AustrianGP reageer retweet
Max schaatste echt over de baan op het einde, denk niet dat hij veel band over had xDquote:Op zondag 3 juli 2016 16:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jup. Was ook te merken dat hij zijn banden aan het sparen was terwijl Kimi op hem inliep, voor de verdediging.
Schade was er niet. Dat zei Vettel al. Dus wat was het dan? Pirelli is blijkbaar stil of heb jij wat gehoord?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:59 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
want zoiets is indd totaal niet mogelijk na schade door kerbs of troep/carbon op de baan [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |