Zo wordt het idd aan de buitenwereld uitgelegd....quote:Op zondag 3 juli 2016 15:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nico had dus remproblemen en z'n linkervoorband zag er behoorlijk beroerd uit.
Huh wat die interviewster bedoel ik ?quote:Echt wtf man gooi jezelf weg aub.
Omdat ik commentaar heb op dat kinderachtige boegeroep?
De remproblemen kwamen wel ineens heel erg toevallig zo uit, in de laatste ronde, na de eerste bocht, net voorafgaand aan de crash...quote:Op zondag 3 juli 2016 15:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zo wordt het idd aan de buitenwereld uitgelegd....
Heb al zo vaak geroepen dat het geen racer pur sang is. Prutser.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:51 schreef Klummie het volgende:
Nico is gewoon een paniekerige pruster die onder druk niks kan
Ted legde hem beetje woorden in de mond: waarom Ham ineens van 1 stop naar 2 stop, waarom Ham de undercut niet goed mocht gebruiken omdat ze Ros naar binnen lieten komen gelijk de ronde ernaquote:
Red Bull ring.quote:
Inderdaad.quote:
Wat? Ik vond het goed dat ie gewoon niet uitweek.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:51 schreef Klummie het volgende:
Nico is gewoon een paniekerige pruster die onder druk niks kan
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij kwam het van dat oranjevolk.
Welke race heb jij gekeken? Hij heeft Rosberg niet buiten de baan ingehaald.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hamilton moet dan toch weer een plek inleveren als je buiten de baan in gaat halen?
Dat. Ieder anders dan Hamilton had daar uitgeweken. Hij stuurde gewoon in.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat? Ik vond het goed dat ie gewoon niet uitweek.
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat? Ik vond het goed dat ie gewoon niet uitweek.
die weet niet wat red bull ring betekentquote:Op zondag 3 juli 2016 15:54 schreef wdn het volgende:
LOL
"I have a lot of fans here"
Plaat voor zijn kop?
Ah.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, als je niet meedoet in het anti-Hamilton kamp ben je meteen een idioot.
Wat een prutser. Als hij normaal de bocht had genomen lag hij gewoon nog 1e.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom op boys, ik ben geen Hamilton fan.
Maar deze foto zegt toch genoeg, Britney doet hier een torpedo actie.
Een hamiltonnetje bedoel je?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope, die konden niet zo snel al bij het podium staan.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Volgens mij kwam het van dat oranjevolk.
Ik ben ook geen Hamilton-fan maar dit was gewoon triest.
Als ik kijk naar de stand van het stuur en de stand van de wielen, zie ik zwaar onderstuur bij Rosberg.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zal het zijn jaquote:Op zondag 3 juli 2016 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope, die konden niet zo snel al bij het podium staan.
Er zitten daar enorm veel Duitsers hè.
Hij stuurt idd gewoon in, maar de auto doet niet mee.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:57 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de stand van het stuur en de stand van de wielen, zie ik zwaar onderstuur bij Rosberg.
Wat doet Hamilton dan fout? Je kunt alleen zeggen dat hij heeft ingehaald onder geel. Echter is de auto van Rosberg zodanig beschadigd dat er geen snelheid meer in zat, Hamilton reed in dat deel ook op halve racesnelheid terwijl hij hem inhaalde. Naar mijn weten is een kapotte auto inhalen onder geel heel anders dan racen onder geel.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:54 schreef franklop het volgende:
Alle Britse F1 volgers retweeten vooral de berichten dat ROS fout zat. Nu was dat ook gewoon zo, maar weer dat oeverloze verdedigen van HAM...
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:55 schreef Zorro het volgende:
Wel bijzonder irritant dat de actie steeds wordt afgekapt voordat je het terugkomen op de baan ziet.
Duitser als dit kan nietquote:Op zondag 3 juli 2016 15:58 schreef Maver24 het volgende:
Zie nu de herhaling . Rosberg stuurt gewoon niet in
Op het allerlaatste moment en maar een halve slag, die halve slag doet niet genoeg zegt Davidson.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:58 schreef Maver24 het volgende:
terechtquote:Op zondag 3 juli 2016 16:03 schreef beantherio het volgende:
Ricciardo gaat MAD zijn omdat RBR hem weer de verkeerde strategie heeft gegeven. Let maar op.
Hij stuurt wel in, maar pas enorm laat. Kan ermee te maken hebben dat hij zich verremde of gewoon een remprobleem had. Lijkt er niet op dat hij expres Hamilton van de baan duwt.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:58 schreef Maver24 het volgende:
Max liep telkens uit op Ricciardo dus dat zou onterecht zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:03 schreef beantherio het volgende:
Ricciardo gaat MAD zijn omdat RBR hem weer de verkeerde strategie heeft gegeven. Let maar op.
Vandaag was Verstappen overduidelijk de betere.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:03 schreef beantherio het volgende:
Ook wel vermogen circuit, wel veel snelle bochten.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:04 schreef Max23 het volgende:
Volgende week Silverstone. Dat is volgens mij wel een prima circuit voor Red Bull toch?
Dat laatste mag gewoon hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij stuurt wel in, maar pas enorm laat. Kan ermee te maken hebben dat hij zich verremde of gewoon een remprobleem had. Lijkt er niet op dat hij expres Hamilton van de baan duwt.
hahahaahquote:[quote]
Op zondag 3 juli 2016 16:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij stuurt wel in, maar pas enorm laat. Kan ermee te maken hebben dat hij zich verremde of gewoon een remprobleem had. Lijkt er niet op dat hij expres Hamilton van de baan duwt.
Hij een Max hadden dezelfde strategie...quote:Op zondag 3 juli 2016 16:03 schreef beantherio het volgende:
Iets met de remmen. Dat nico niet in kón sturen...tjaquote:Op zondag 3 juli 2016 16:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan ben ik erg benieuwd naar zijn uitleg.
Verstappen heeft er alleen nog nooit een F1 race gereden.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:04 schreef Max23 het volgende:
Volgende week Silverstone. Dat is volgens mij wel een prima circuit voor Red Bull toch?
Is ie wel erg eerlijk over. 'praten helpt kennelijk niet, dus moeten we misschien maar teamorders gaan doen'quote:Op zondag 3 juli 2016 16:07 schreef Peterselieman het volgende:
Wolff denkt nu aan rigoureuze maatregelen bij Mercedes
wattan?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:07 schreef Peterselieman het volgende:
Stond het vorig jaar niet op de kalender?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Verstappen heeft er alleen nog nooit een F1 race gereden.
als ze dat gaan doen, dan hamilton sowieso kampioenquote:Op zondag 3 juli 2016 16:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
Is ie wel erg eerlijk over. 'praten helpt kennelijk niet, dus moeten we misschien maar teamorders gaan doen'
Gelijk heeft 'ie. Het kost het team veel te veel punten. Wat dit jaar nog niet erg is, maar volgend jaar niet mag gebeuren.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
Is ie wel erg eerlijk over. 'praten helpt kennelijk niet, dus moeten we misschien maar teamorders gaan doen'
Jawel, maar hij vloog er na 3 rondes al af.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:09 schreef exile79 het volgende:
[..]
Stond het vorig jaar niet op de kalender?
Jawel, maar dat werd een korte GP voor Max.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:09 schreef exile79 het volgende:
[..]
Stond het vorig jaar niet op de kalender?
Hoezo, vanwege de tweede stop? Ze wisten dat ze RAI niet meer konden bijhalen en dus maar andere set banden eronder om zeker te zijn van 5e plaats en geen geplofte band. Bij VES namen ze het risico wel, omdat RAI niet naar binnen ging. Als RAI had gepit dan had Max denk ik ook wel gepit.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:03 schreef beantherio het volgende:
Hij heeft zeker gelijk.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gelijk heeft 'ie. Het kost het team veel te veel punten. Wat dit jaar nog niet erg is, maar volgend jaar niet mag gebeuren.
Hoeft niet. Kan ook gewoon betekenen dat ze geen inhaalpogingen meer mogen doen zonder goedkeuring van het team.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:09 schreef F1gamer het volgende:
[..]
als ze dat gaan doen, dan hamilton sowieso kampioen
maar ROS duidelijk probleem met auto en dan mag je gewoon inhalen volgens mijquote:Op zondag 3 juli 2016 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton heeft Rosberg ingehaald onder geel, zij het zeer nipt
Vlak voor, zij het zeer nipt.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
Dan zullen ze die regel wel instellen zodra Rosberg Hamilton dreigt te passeren.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoeft niet. Kan ook gewoon betekenen dat ze geen inhaalpogingen meer mogen doen zonder goedkeuring van het team.
Rosberg had nog wel snelheid en zou afgeremd kunnen hebben vanwege geelquote:Op zondag 3 juli 2016 16:10 schreef franklop het volgende:
[..]
maar ROS duidelijk probleem met auto en dan mag je gewoon inhalen volgens mij
Daar zal Hamilton het mee eens zijn, hij komt als gevolg daarvan immers als winnaar uit de strijd.quote:
Ongeveer wel ja. Hamilton had onderstuur, Rosberg remt laat of heeft een remprobleem waarna hij pas laat kan insturen. Ik denk dat Hamilton met beide scenario's wel kan leven.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:06 schreef Weltschmerz het volgende:
Rosberg doet precies hetzelfde als Hamilton laatst in de bocht na de start. Verschil is alleen dat Hamilton hier vol instuurt terwijl Rosberg daar er gewoon uit werd gebeukt.
Maar hij mag dat, ofzo?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
Misschien moet hij eens proberen om in zo'n gesprek eerlijk te zijn naar beide coureurs.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
Sky is dan ook niet serieus te nemen als objectieve bron. Een beetje jouw tegenhanger eigenlijk.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky klaagt nu zelfs dat Rosberg geen voorrang geeft aan Hamilton wanneer die weer de baan opstuurt....
LOLquote:Op zondag 3 juli 2016 16:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sky is dan ook niet serieus te nemen als objectieve bron. Een beetje jouw tegenhanger eigenlijk.
Bron?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
Da's 't enige nadeel van Sky... super verslaggeving maar niet geheel objectief om zo maar te zeggenquote:Op zondag 3 juli 2016 16:11 schreef wimderon het volgende:
Heel toevallig praat Davidson het inhalen onder geel van Hamilton goed.
1 van de 2 moet gewoon weg daar.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:07 schreef Peterselieman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |