Dan moet het kruipsnelheid zijn en zo langzaam ging Rosberg nou net niet ...quote:Op zondag 3 juli 2016 15:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat mag toch bij duidelijke problemen bij diegene die je inhaalt?
Natuurlijk, ze moeten altijd hem hebben.quote:
Juist nooit. Maar mag hopen van wel. We moeten iets hebben om het WK spannend te houdenquote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze moeten altijd hem hebben.
10dequote:
ros tikte ham zoals ik het zagquote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar dat laatste tikje van HAM tegen ROS, dat mag gewoon?
ik zeg wel terecht, ROS ging wel heeeeeeeel erg rechtdoor hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Greys het volgende:
En HAM gewoon ongegeneerd juichen![]()
Wat een lijer.
Dat bedoelde hij ook....quote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist nooit. Maar mag hopen van wel. We moeten iets hebben om het WK spannend te houden
Nouja, HAM DENKT wel dat ze hem altijd moeten hebben.quote:
wtf?! die is nog erger dan Olav?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Crofty zegt dat Ricciardo z'n tweede plaats viert met de monteurs.
die een extra pitstop hadquote:Op zondag 3 juli 2016 15:35 schreef StijnDa het volgende:
Max heeft Ricciardo op 25 seconden gereden sinds de SC
ja maar ja maar en nog kwalificatie en ja maar en strategie maarquote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Strakke race van Max. Deze race op alle fronten beter dan Ricciardo.
56quote:Op zondag 3 juli 2016 15:35 schreef Buddy_Vedder het volgende:
Hoeveel ronde heeft max gereden op die banden?
Het zou helpen als voor Hamilton dezelfde regels zouden gelden.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist nooit. Maar mag hopen van wel. We moeten iets hebben om het WK spannend te houden
Hugodverquote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mensen die 10 euro op P3 hebben gezet.
Hoogbejaardquote:
echt? HAM kwam buiten de baan en bij het weer de baan oprijden tikte ie ROS aan toch?quote:
Gewoon een keer een strafje hier. 20 seconden erbij en hij wordt 4equote:Op zondag 3 juli 2016 15:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zou helpen als voor Hamilton dezelfde regels zouden gelden.
Leuk man, die saaie Rosberg en beetje piepelen.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Greys het volgende:
Wat een lijer.
Haha. Slaap lekker vannacht.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze moeten altijd hem hebben.
hij weet dat Ros er vertiefd van is, dus extra juichenquote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Greys het volgende:
Wat een lijer.
Dit jaar? Nee.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:35 schreef Mani89 het volgende:
Kan Verstappen dan toch wereldkampioen worden?
Het lijkt me wel een investigation waard in ieder geval.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik twijfel ook of Ros niet verder kapot ging door het 2e tikje van HAM.
RAI kan niet pratenquote:
Daar was geen contact meer. De schade bij Rosberg was ook door zijn eigen fout nadat hij Hamilton van de baan tikte.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
echt? HAM kwam buiten de baan en bij het weer de baan oprijden tikte ie ROS aan toch?
Ik ben ALTIJD mad als Hamilton wint. Je gunt zo'n totaalidioot toch niks?quote:
Denk dat ze op 15 ronden voor het eind inderdaad voor 2 strategieen kozen. VES laten rijden en RIC op Ultra's hopelijk nog naar voren.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ALTIJD mad als Hamilton wint. Je gunt zo'n totaalidioot toch niks?
Wehrlein, inderdaad.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Driver of the day lijkt me trouwens een inkopper.
Nee, Rosberg ramde Hamilton van de baan. Hij stuurde niet eens toen ze elkaar raakte. Domme actie, Hamilton deed niets fout hier.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
echt? HAM kwam buiten de baan en bij het weer de baan oprijden tikte ie ROS aan toch?
Werhlein inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Beide waren fout en ik vraag me nog steeds af of Hamilton vlak erna ingehaald heeft onder geel of niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef truedestiny het volgende:
Waarom is iedereen hier mad over Hamilton. Duidelijk de fout van Rosberh
Wehrleinquote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Als Hamilton het niet had geprobeerd, had ik je reactie wel begrepen.quote:
bretardquote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef Smoofie het volgende:
Zou hamilton in het bremain of brexit kamp zitten?
Oh zo zag ik het niet, leek mij echt dat ROS nog uit balans raakte toen HAM hem aantikte en daarna pas zn vleugel dr aan reeedquote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar was geen contact meer. De schade bij Rosberg was ook door zijn eigen fout nadat hij Hamilton van de baan tikte.
Hij heeft toch altijd wat moeite met de druk.
Iedere UK-er die geen tokkie is en verder weg is geweest is dan z'n eigen pub en supermarkt zit in het remain kamp.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef Smoofie het volgende:
Zou hamilton in het bremain of brexit kamp zitten?
Arnold?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:39 schreef Beach het volgende:
Als George Lucas maar niet het interview doet.
Rosberg ook niet. Dus ja. Dat Mercedeskamp moet gewoon weg.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hamilton moet dan toch weer een plek inleveren als je buiten de baan in gaat halen?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar was geen contact meer. De schade bij Rosberg was ook door zijn eigen fout nadat hij Hamilton van de baan tikte.
Hij heeft toch altijd wat moeite met de druk.
Waarom dan Mercedes??quote:Op zondag 3 juli 2016 15:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Rosberg ook niet. Dus ja. Dat Mercedeskamp moet gewoon weg.
Was volgens mij ook de beste keuze. Ricciardo is er niets mee verloren en kon zo de race veilig afmaken. De kans op een hogere positie was er voor hem eigenlijk niet, aangezien Raikkonen met de nieuwere banden sneller was. Verstappen was een beetje een gok, maar die is goed uitgepakt.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Denk dat ze op 15 ronden voor het eind inderdaad voor 2 strategieen kozen. VES laten rijden en RIC op Ultra's hopelijk nog naar voren.
Als dit het niveau hier is.... doeiquote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nee, Rosberg ramde Hamilton van de baan. Hij stuurde niet eens toen ze elkaar raakte. Domme actie, Hamilton deed niets fout hier.
die gaan nu toch weer hersenen missende opmerkingen maken ala "waarom wordt ie niet eerstequote:Op zondag 3 juli 2016 15:39 schreef Anton91 het volgende:
Prachtig weer van Max... Vooral goed voor al die mensen die Max haten
? Daar was Schummie ook altijd mee bezig toch?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:40 schreef Greys het volgende:
HAM met dat gekut tijdens het volkslied. Wat een eikel.
Want? Hamilton hoeft niet uit te wijken, hij zat al aan de buitenkant. En Rosberg stuurde ook gewoon niet verder in.quote:
ik vond zn ex knapperquote:Op zondag 3 juli 2016 15:41 schreef THEFXR het volgende:
die vriendin van max gaat vannacht los, jonguh
Dat krijg je met mensen die pas gaan kijken sinds Max meedoet.quote:
Daar kruipen nog drie Oostenrijkse Heidi's bij joh.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:41 schreef THEFXR het volgende:
die vriendin van max gaat vannacht los, jonguh
Dietrich Mateschitz is er blij mee zo te zienquote:Op zondag 3 juli 2016 15:42 schreef Breaker.Faker het volgende:
RB nooit op podium geweest in Oostenrijk en onze Max flikt het even.
Dat krijg je met droeftoeters die de waarheid niet onder ogen willen zien.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat krijg je met mensen die pas gaan kijken sinds Max meedoet.
die zuipt de hele fles leegquote:
Dat laatste, hij zit in laatste ronde... gewoon prima dat ie dan nog voor P4 gaat toch?quote:Rosberg is under investigation voor “causing a collision and failing to stop with a seriously damaged car”.
Doeiquote:
Vraag: als de raceleiding Rosberg op het matje roept ... zou het dan niet toch Rosberg zijn die fout zat?quote:
Je wordt verblind door haatquote:Op zondag 3 juli 2016 15:41 schreef Fir3fly het volgende:
Ze gaan niet kijken naar wat Hamilton deed? Pfff.
Mercedes gaat zoals gebruikelijk Rosberg de schuld geven, zodat we straks een 'groot kampioen' hebben met 4 titels.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rosberg under investigation. Kan de FIA niet gewoon meteen Hamilton kampioen maken?
waarheidquote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ecclestonequote:Op zondag 3 juli 2016 15:44 schreef CrashO het volgende:
Wie heeft ze gezogen voor dit interview te mogen doen?
Hij bestaat.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:45 schreef Kreator het volgende:
Snap die hamilton haat niet. Hij deed vandaag niks verkeerd.
en nog beter dan die paella-mutsquote:
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze praat en klinkt alsof ze aangeschaft is op russianbride.com
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze praat en klinkt alsof ze aangeschaft is op russianbride.com
Die moeten dan wel heel hard gerend hebben. Die tribune staat halverwege het tweede rechte stuk.quote:
Dit dus, al wil ik dat terug op de baan komen nog een keer zien.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rosberg laat hem gewoon blind doorlopen in de bocht ... eigen schuld
Ik vind het juist wel lachen dat ongemakkelijke.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:46 schreef franklop het volgende:
Ze moeten echt gewoon normale interviewers gaan doen op het podium, dit zuigt echt.
niet dat ik vindt dat het ham zn schuld is, maar nico heeft wel stuuruitslag. aangezien zn hand uit de cockpit steekt, wel raar dat de banden niet draaienquote:Op zondag 3 juli 2016 15:46 schreef kipknots het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zie je dat Rosbergs banden niet eens naar binnen gedraaid zijn. Totale torpedo actie, terwijl hij volgens de regels Hamilton ruimte moet geven.
Dus ja, het is zijn schuld. Zal je later ook wel van de stewards horen.
twitter:mverstappenfans twitterde op zondag 03-07-2016 om 15:45:32Again @Max33Verstappen manages to talk to an hot woman! Max in lederhosen, the girl in hotpants! #WTF #F1 https://t.co/Wgav3CUHV4 reageer retweet
Dat. Daar ramt Hamilton Rosberg.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit dus, al wil ik dat terug op de baan komen nog een keer zien.
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:47 schreef gijsman het volgende:
Ga die gasten zelf interviewen als je het beter denkt te kunnen.
Vast papa met iets te veel geldquote:Op zondag 3 juli 2016 15:48 schreef Boma het volgende:
Vast een heel aardige mevrouw maar wie de fuck verzint het om haar te laten interviewen?
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:48 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:mverstappenfans twitterde op zondag 03-07-2016 om 15:45:32Again @Max33Verstappen manages to talk to an hot woman! Max in lederhosen, the girl in hotpants! #WTF #F1 https://t.co/Wgav3CUHV4 reageer retweet
SS bandjes opquote:Op zondag 3 juli 2016 15:48 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe kon HAM de laatste rondes zoveel sneller dan ROS zijn terwijl hij (and correct me if Im wrong) op S reed en ROS net op SS!?
Volgens Sky is het vanwege de Brexit.quote:
inderdaad we hebben op deze baan wel eens een vreselijk verkeerd voorbeeld gezienquote:Op zondag 3 juli 2016 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Heerlijk! Je moet er toch niet aan denken dat er een eerste en tweede rijdersituatie zou zijn bij Mercedes. Prachtig drama dit
Ja, als je niet meedoet in het anti-Hamilton kamp ben je meteen een idioot.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik commentaar heb op dat kinderachtige boegeroep?
Nico had dus remproblemen en z'n linkervoorband zag er behoorlijk beroerd uit.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:48 schreef opgebaarde het volgende:
Hoe kon HAM de laatste rondes zoveel sneller dan ROS zijn terwijl hij (and correct me if Im wrong) op S reed en ROS net op SS!?
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:47 schreef gijsman het volgende:
Ga die gasten zelf interviewen als je het beter denkt te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |