Dan moet het kruipsnelheid zijn en zo langzaam ging Rosberg nou net niet ...quote:Op zondag 3 juli 2016 15:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat mag toch bij duidelijke problemen bij diegene die je inhaalt?
Natuurlijk, ze moeten altijd hem hebben.quote:
Juist nooit. Maar mag hopen van wel. We moeten iets hebben om het WK spannend te houdenquote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze moeten altijd hem hebben.
10dequote:
ros tikte ham zoals ik het zagquote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar dat laatste tikje van HAM tegen ROS, dat mag gewoon?
ik zeg wel terecht, ROS ging wel heeeeeeeel erg rechtdoor hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Greys het volgende:
En HAM gewoon ongegeneerd juichen![]()
Wat een lijer.
Dat bedoelde hij ook....quote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist nooit. Maar mag hopen van wel. We moeten iets hebben om het WK spannend te houden
Nouja, HAM DENKT wel dat ze hem altijd moeten hebben.quote:
wtf?! die is nog erger dan Olav?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Crofty zegt dat Ricciardo z'n tweede plaats viert met de monteurs.
die een extra pitstop hadquote:Op zondag 3 juli 2016 15:35 schreef StijnDa het volgende:
Max heeft Ricciardo op 25 seconden gereden sinds de SC
ja maar ja maar en nog kwalificatie en ja maar en strategie maarquote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Strakke race van Max. Deze race op alle fronten beter dan Ricciardo.
56quote:Op zondag 3 juli 2016 15:35 schreef Buddy_Vedder het volgende:
Hoeveel ronde heeft max gereden op die banden?
Het zou helpen als voor Hamilton dezelfde regels zouden gelden.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist nooit. Maar mag hopen van wel. We moeten iets hebben om het WK spannend te houden
Hugodverquote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mensen die 10 euro op P3 hebben gezet.
Hoogbejaardquote:
echt? HAM kwam buiten de baan en bij het weer de baan oprijden tikte ie ROS aan toch?quote:
Gewoon een keer een strafje hier. 20 seconden erbij en hij wordt 4equote:Op zondag 3 juli 2016 15:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zou helpen als voor Hamilton dezelfde regels zouden gelden.
Leuk man, die saaie Rosberg en beetje piepelen.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Greys het volgende:
Wat een lijer.
Haha. Slaap lekker vannacht.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze moeten altijd hem hebben.
hij weet dat Ros er vertiefd van is, dus extra juichenquote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Greys het volgende:
Wat een lijer.
Dit jaar? Nee.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:35 schreef Mani89 het volgende:
Kan Verstappen dan toch wereldkampioen worden?
Het lijkt me wel een investigation waard in ieder geval.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik twijfel ook of Ros niet verder kapot ging door het 2e tikje van HAM.
RAI kan niet pratenquote:
Daar was geen contact meer. De schade bij Rosberg was ook door zijn eigen fout nadat hij Hamilton van de baan tikte.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
echt? HAM kwam buiten de baan en bij het weer de baan oprijden tikte ie ROS aan toch?
Ik ben ALTIJD mad als Hamilton wint. Je gunt zo'n totaalidioot toch niks?quote:
Denk dat ze op 15 ronden voor het eind inderdaad voor 2 strategieen kozen. VES laten rijden en RIC op Ultra's hopelijk nog naar voren.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ALTIJD mad als Hamilton wint. Je gunt zo'n totaalidioot toch niks?
Wehrlein, inderdaad.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Driver of the day lijkt me trouwens een inkopper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |