die een extra pitstop hadquote:Op zondag 3 juli 2016 15:35 schreef StijnDa het volgende:
Max heeft Ricciardo op 25 seconden gereden sinds de SC
ja maar ja maar en nog kwalificatie en ja maar en strategie maarquote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Strakke race van Max. Deze race op alle fronten beter dan Ricciardo.
56quote:Op zondag 3 juli 2016 15:35 schreef Buddy_Vedder het volgende:
Hoeveel ronde heeft max gereden op die banden?
Het zou helpen als voor Hamilton dezelfde regels zouden gelden.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juist nooit. Maar mag hopen van wel. We moeten iets hebben om het WK spannend te houden
Hugodverquote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mensen die 10 euro op P3 hebben gezet.
Hoogbejaardquote:
echt? HAM kwam buiten de baan en bij het weer de baan oprijden tikte ie ROS aan toch?quote:
Gewoon een keer een strafje hier. 20 seconden erbij en hij wordt 4equote:Op zondag 3 juli 2016 15:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zou helpen als voor Hamilton dezelfde regels zouden gelden.
Leuk man, die saaie Rosberg en beetje piepelen.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Greys het volgende:
En HAM gewoon ongegeneerd juichen![]()
Wat een lijer.
Haha. Slaap lekker vannacht.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze moeten altijd hem hebben.
hij weet dat Ros er vertiefd van is, dus extra juichenquote:Op zondag 3 juli 2016 15:34 schreef Greys het volgende:
En HAM gewoon ongegeneerd juichen![]()
Wat een lijer.
Dit jaar? Nee.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:35 schreef Mani89 het volgende:
Kan Verstappen dan toch wereldkampioen worden?
Het lijkt me wel een investigation waard in ieder geval.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik twijfel ook of Ros niet verder kapot ging door het 2e tikje van HAM.
RAI kan niet pratenquote:
Daar was geen contact meer. De schade bij Rosberg was ook door zijn eigen fout nadat hij Hamilton van de baan tikte.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
echt? HAM kwam buiten de baan en bij het weer de baan oprijden tikte ie ROS aan toch?
Ik ben ALTIJD mad als Hamilton wint. Je gunt zo'n totaalidioot toch niks?quote:
Denk dat ze op 15 ronden voor het eind inderdaad voor 2 strategieen kozen. VES laten rijden en RIC op Ultra's hopelijk nog naar voren.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ALTIJD mad als Hamilton wint. Je gunt zo'n totaalidioot toch niks?
Wehrlein, inderdaad.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Driver of the day lijkt me trouwens een inkopper.
Nee, Rosberg ramde Hamilton van de baan. Hij stuurde niet eens toen ze elkaar raakte. Domme actie, Hamilton deed niets fout hier.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
echt? HAM kwam buiten de baan en bij het weer de baan oprijden tikte ie ROS aan toch?
Werhlein inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Driver of the day lijkt me trouwens een inkopper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |