Geschift maar lekker.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat vind jij van dat Amber Heardwijffie
dus gwn kkveel drugs gebruiken en dan blijf je jong uitzienquote:Op zondag 3 juli 2016 13:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Drug is nog maar 33, depp komt uit '63 en dan verwacht je toch al best wel een verlept kereltje.
Oh nu is het ineens 'nog maar'quote:Op zondag 3 juli 2016 13:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Drug is nog maar 33, depp komt uit '63 en dan verwacht je toch al best wel een verlept kereltje.
Knap.. weet verder niet wat ze doetquote:Op zondag 3 juli 2016 13:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat vind jij van dat Amber Heardwijffie
fapzequote:Op zondag 3 juli 2016 13:55 schreef Drug het volgende:
ik moet echt ff dingen gaan doen want mijn weekend sijpelt door mijn vingers als het vocht uit nou ja verzien maar iets
doei
Bah, boven de 30.quote:
Wat zit je te stoken tussen haas en mijquote:
Byequote:Op zondag 3 juli 2016 13:55 schreef Drug het volgende:
ik moet echt ff dingen gaan doen want mijn weekend sijpelt door mijn vingers als het vocht uit nou ja verzien maar iets
doei
Maar in vergelijking met de totale demografie is hij ook niet oud zoals jij altijd stelt. Of ga je je uit van jezelf als middelpunt van de wereld?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vergeleken met leeftijd van johnny is drug jong ja.
werkt dat voor jou ook?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
dus gwn kkveel drugs gebruiken en dan blijf je jong uitzien
divide and cocquerquote:Op zondag 3 juli 2016 13:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit je te stoken tussen haas en mij
quote:Op zondag 3 juli 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar in vergelijking met de totale demografie is hij ook niet oud zoals jij altijd stelt. Of ga je je uit van jezelf als middelpunt van de wereld?
quote:
betwetertje ben je toch ook hèquote:
zie er best jong uit ja maar daar is alles verder ook wel mee gezegdquote:
grquote:Op zondag 3 juli 2016 13:55 schreef Drug het volgende:
doei
Maakt niet uit, niemand kan onze relatie kapot makenquote:Op zondag 3 juli 2016 13:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit je te stoken tussen haas en mij
Hahaha.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
zie er best jong uit ja maar daar is alles verder ook wel mee gezegd
wat is jouw middelpunt van de wereld dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar in vergelijking met de totale demografie is hij ook niet oud zoals jij altijd stelt. Of ga je je uit van jezelf als middelpunt van de wereld?
Ntbwjnmkjbmaquote:Op zondag 3 juli 2016 13:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maakt niet uit, niemand kan onze relatie kapot maken
Nederland momenteel.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is jouw middelpunt van de wereld dan?
Ja zonder baardhaar zie ik er ook nog wel jong uitquote:Op zondag 3 juli 2016 13:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
zie er best jong uit ja maar daar is alles verder ook wel mee gezegd
"kruiden"quote:
Jonge doe rustig zal je zo dm'enquote:Op zondag 3 juli 2016 13:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heel tactisch bek houden om jurkje niet te posten
Hahaquote:
Pics in dm aubquote:Op zondag 3 juli 2016 13:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja zonder baardhaar zie ik er ook nog wel jong uit
echt zo'n blotebillengezichtquote:Op zondag 3 juli 2016 13:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja zonder baardhaar zie ik er ook nog wel jong uit
Arabischequote:Op zondag 3 juli 2016 13:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Defokkingfoker welke suhoortijden hou jij aan?
Klopt.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:02 schreef Chai het volgende:
Shiitt wilde dinsdagavond naar Finding Dory in de bios, ga nu maar gwn een andere keer.
bedankt maat dat waardeer ikquote:Op zondag 3 juli 2016 14:02 schreef defokkingfoker het volgende:
Wel chill dat er amper zon was tijdens de Ramadan
Allah is met ons
Na de ramadan gunnen wij jullie weer wat zon
pics van je baardquote:
inb4 hzaw: zo reageer je alleen maar als Chai zoiets zegt, iemand anders vind je dan kortzichtig.quote:
Vriendin van Suleymanistroming ofzo doet tot 2:30!!quote:Op zondag 3 juli 2016 14:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Arabische
Gisteren dacht ik rond de 3:16 ofzo
Sorry schat woensdag zullen mijn neefjes weer uit de bios zijn verdwenenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:02 schreef Chai het volgende:
Shiitt wilde dinsdagavond naar Finding Dory in de bios, ga nu maar gwn een andere keer.
jawelquote:Op zondag 3 juli 2016 14:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe normaal man. Je hebt er toch geen last van.
Sommige turken doen het tot 3:50quote:Op zondag 3 juli 2016 14:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vriendin van Suleymanistroming ofzo doet tot 2:30!!dacht dat het bij iedereen zelfde was
ik maakte er laatst zelf ook al opmerking over tegen foker ;squote:Op zondag 3 juli 2016 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
inb4 hzaw: zo reageer je alleen maar als Chai zoiets zegt, iemand anders vind je dan kortzichtig.
Ja klopt 3:46. Raar dat het niet bij iedereen zelfde isquote:Op zondag 3 juli 2016 14:04 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Sommige turken doen het tot 3:50
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
inb4 hzaw: zo reageer je alleen maar als Chai zoiets zegt, iemand anders vind je dan kortzichtig.
ewaaquote:
jij met een beetje gelukquote:
vind zo aso altijd, beetje lopen modden en niet even hoi zeggen ;squote:
kun je echt makkelijk halenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:08 schreef Amarantha het volgende:
Als ik DP was had ik vandaag de 100.000 wel kunnen halen.
Heey!quote:
Doe gewoon.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:08 schreef Amarantha het volgende:
Als ik DP was had ik vandaag de 100.000 wel kunnen halen.
hey ;$quote:Op zondag 3 juli 2016 14:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
vind zo aso altijd, beetje lopen modden en niet even hoi zeggen ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |