quote:Op zondag 3 juli 2016 14:02 schreef Chai het volgende:
Shiitt wilde dinsdagavond naar Finding Dory in de bios, ga nu maar gwn een andere keer.
bedankt maat dat waardeer ikquote:Op zondag 3 juli 2016 14:02 schreef defokkingfoker het volgende:
Wel chill dat er amper zon was tijdens de Ramadan
Allah is met ons
Na de ramadan gunnen wij jullie weer wat zon
pics van je baardquote:
inb4 hzaw: zo reageer je alleen maar als Chai zoiets zegt, iemand anders vind je dan kortzichtig.quote:
Vriendin van Suleymanistroming ofzo doet tot 2:30!!quote:Op zondag 3 juli 2016 14:01 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Arabische
Gisteren dacht ik rond de 3:16 ofzo
Sorry schat woensdag zullen mijn neefjes weer uit de bios zijn verdwenenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:02 schreef Chai het volgende:
Shiitt wilde dinsdagavond naar Finding Dory in de bios, ga nu maar gwn een andere keer.
jawelquote:Op zondag 3 juli 2016 14:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe normaal man. Je hebt er toch geen last van.
Sommige turken doen het tot 3:50quote:Op zondag 3 juli 2016 14:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vriendin van Suleymanistroming ofzo doet tot 2:30!!dacht dat het bij iedereen zelfde was
ik maakte er laatst zelf ook al opmerking over tegen foker ;squote:Op zondag 3 juli 2016 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
inb4 hzaw: zo reageer je alleen maar als Chai zoiets zegt, iemand anders vind je dan kortzichtig.
Ja klopt 3:46. Raar dat het niet bij iedereen zelfde isquote:Op zondag 3 juli 2016 14:04 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Sommige turken doen het tot 3:50
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:03 schreef Chai het volgende:
[..]
inb4 hzaw: zo reageer je alleen maar als Chai zoiets zegt, iemand anders vind je dan kortzichtig.
ewaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |