Echt hequote:Op zondag 3 juli 2016 13:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
soms ben jij best creepy, maar je weet het net leuk genoeg te brengen om ermee weg te komen
soms?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
soms ben jij best creepy, maar je weet het net leuk genoeg te brengen om ermee weg te komen
Ik voel mij geïntimideerd nu.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
gvd vanaf nu ga ik ook stoer doen tegen hem misschien dat ie het dan wel doet
haha en dan hoop jij de volgende te zijn zekerquote:Op zondag 3 juli 2016 13:47 schreef Drug het volgende:
[..]
nee stiekem vindt ze dat wel leuk, alleen daar moet ze nog achterkomen
serieus, nu ik eraan denk, misschien kun jij voor opso de opstap zijn naar een jongrijpe heer... hoe oud ben jij?
ja dat hoor ik overal waar ik kom.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh okquote:
heb jij ook nog een mooi sexy jurkje?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe het nog eens aan en post pic in LIF![]()
moet je maar niet zo teasenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drug niet?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Johnny Depp ziet er goed uit voor zn leeftijd.
Had vorige week eentje gepost in LIFquote:Op zondag 3 juli 2016 13:50 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
oh ok
[..]
heb jij ook nog een mooi sexy jurkje?![]()
quote:Op zondag 3 juli 2016 13:49 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
haha en dan hoop jij de volgende te zijn zeker
Johnny Deppquote:Op zondag 3 juli 2016 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Drug is nog maar 33, depp komt uit '63 en dan verwacht je toch al best wel een verlept kereltje.quote:
heb je een dima gedaan?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Had vorige week eentje gepost in LIF![]()
"Had"
arrested developmentquote:
dat bedoel ik dusquote:Op zondag 3 juli 2016 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |