ben bang dat ze me te oud vindtquote:Op zondag 3 juli 2016 13:43 schreef Drug het volgende:
[..]
dude beter maak je hier werk van, opso is goud. als ik me niet zou schamen voor mijn efebofilie had ik allang move gemaakt
ook naar mij? of ook niet?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, zelfs naar mensen die hij niet mag en zijn trouwste kijker overslaan
Ik word liever getrokken door een vrouw met mannenhandenquote:Op zondag 3 juli 2016 13:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je ook wil moet je gwn zeggen hoor
Oké man.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik word liever getrokken door een vrouw met mannenhanden
dan moet je bij opso zijnquote:Op zondag 3 juli 2016 13:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik word liever getrokken door een vrouw met mannenhanden
Heb een jurkje waar ik echt verliefd op ben maar heb maar twee keer aangehad ofzo sinds ik gekocht hebquote:Op zondag 3 juli 2016 13:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou nooit bewust met je gevoelens spelen, ben gewoon nieuwsgierig
nee stiekem vindt ze dat wel leuk, alleen daar moet ze nog achterkomenquote:
welke doe fotoquote:Op zondag 3 juli 2016 13:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een jurkje waar ik echt verliefd op ben maar heb maar twee keer aangehad ofzo sinds ik gekocht heb
pics van jou in dat jurkjequote:Op zondag 3 juli 2016 13:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een jurkje waar ik echt verliefd op ben maar heb maar twee keer aangehad ofzo sinds ik gekocht heb
soms ben jij best creepy, maar je weet het net leuk genoeg te brengen om ermee weg te komenquote:Op zondag 3 juli 2016 13:47 schreef Drug het volgende:
[..]
nee stiekem vindt ze dat wel leuk, alleen daar moet ze nog achterkomen
serieus, nu ik eraan denk, misschien kun jij voor opso de opstap zijn naar een jongrijpe heer... hoe oud ben jij?
Doe het nog eens aan en post pic in LIFquote:Op zondag 3 juli 2016 13:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
jongrijpe heerquote:Op zondag 3 juli 2016 13:47 schreef Drug het volgende:
[..]
nee stiekem vindt ze dat wel leuk, alleen daar moet ze nog achterkomen
serieus, nu ik eraan denk, misschien kun jij voor opso de opstap zijn naar een jongrijpe heer... hoe oud ben jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |