Geschift maar lekker.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat vind jij van dat Amber Heardwijffie
dus gwn kkveel drugs gebruiken en dan blijf je jong uitzienquote:Op zondag 3 juli 2016 13:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Drug is nog maar 33, depp komt uit '63 en dan verwacht je toch al best wel een verlept kereltje.
Oh nu is het ineens 'nog maar'quote:Op zondag 3 juli 2016 13:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Drug is nog maar 33, depp komt uit '63 en dan verwacht je toch al best wel een verlept kereltje.
Knap.. weet verder niet wat ze doetquote:Op zondag 3 juli 2016 13:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat vind jij van dat Amber Heardwijffie
fapzequote:Op zondag 3 juli 2016 13:55 schreef Drug het volgende:
ik moet echt ff dingen gaan doen want mijn weekend sijpelt door mijn vingers als het vocht uit nou ja verzien maar iets
doei
Bah, boven de 30.quote:
Wat zit je te stoken tussen haas en mijquote:
Byequote:Op zondag 3 juli 2016 13:55 schreef Drug het volgende:
ik moet echt ff dingen gaan doen want mijn weekend sijpelt door mijn vingers als het vocht uit nou ja verzien maar iets
doei
Maar in vergelijking met de totale demografie is hij ook niet oud zoals jij altijd stelt. Of ga je je uit van jezelf als middelpunt van de wereld?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vergeleken met leeftijd van johnny is drug jong ja.
werkt dat voor jou ook?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
dus gwn kkveel drugs gebruiken en dan blijf je jong uitzien
divide and cocquerquote:Op zondag 3 juli 2016 13:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit je te stoken tussen haas en mij
quote:Op zondag 3 juli 2016 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar in vergelijking met de totale demografie is hij ook niet oud zoals jij altijd stelt. Of ga je je uit van jezelf als middelpunt van de wereld?
quote:
betwetertje ben je toch ook hèquote:
zie er best jong uit ja maar daar is alles verder ook wel mee gezegdquote:
grquote:Op zondag 3 juli 2016 13:55 schreef Drug het volgende:
doei
Maakt niet uit, niemand kan onze relatie kapot makenquote:Op zondag 3 juli 2016 13:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat zit je te stoken tussen haas en mij
Hahaha.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
zie er best jong uit ja maar daar is alles verder ook wel mee gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |