Ja dan moet ik meer dan 600 berichtjes plaatsen vandaag.quote:
Opa doet een middagdutjequote:Op zondag 3 juli 2016 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh jij bent het.
Wij waren al bang voor Op.a B.
Lukt makkelijk in 9 uur en 50 minuten.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dan moet ik meer dan 600 berichtjes plaatsen vandaag.
Koekoek.
eyquote:
Het is pas 2 uurquote:Op zondag 3 juli 2016 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koekoek.
Ja max. 1 quote per post en een abo zodat je binnen 2 sec. opnieuw kanquote:Op zondag 3 juli 2016 14:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koekoek.
Jullie moeten die nieuwe mod ook wel beetje aan het werk zetten he.quote:
Ze kwam pas laat en is nu boodschappen doen. Ze kookt vandaag.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heey!
Was het gisteren gezellig met de buurvrouw?![]()
Niet grappig ofzo bedoeld hoor.
600.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is pas 2 uur
60 berichtjes in 10 uur
Makkie
Dan nog gaat het mij niet lukken.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja max. 1 quote per post en een abo zodat je binnen 2 sec. opnieuw kan
Ja 60 per uur bedoelde ikquote:
Oh lekker! Ze was dus niet boos?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ze kwam pas laat en is nu boodschappen doen. Ze kookt vandaag.
Heeft ook zo lekker veel met ramadan te maken he.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat ik verdriet voel voor de slachtoffers van (altijd islamitische) terroristische aanslagen
Middagdutjes zijn lekker manquote:
Niet op happen joh.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heeft ook zo lekker veel met ramadan te maken he.
Oh zo, ja. Hmm moet kunnen maar er zijn momenten dat ik minder op FOK! zit.quote:
Heel veel aangezien die agresieve lui met ramadan exponentieel meer aanslagen plegen uit de naam van allahquote:Op zondag 3 juli 2016 14:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Heeft ook zo lekker veel met ramadan te maken he.
Zijn maar iets meer dan 50.000 berichtjes die je nog moet typen omdat te halen.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Als ik zo doorga heb ik overmorgen ook 100k posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |