Mensen zonder hersenen, gevoel en menselijkheid.quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:41 schreef truthortruth het volgende:
250 doden, meer dan 300 gewonden en dan het idee dat er mensen zijn die hier blij om zijn.....
Daarom gekker kan het bijna niet worden met dat volkquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet je per se overal je agenda gaan tentoonstellen? Dit zijn moslims die het elkaar aan doen waar heb je het ffs over?! Hypocriet dat je deze reacties niet hoort al een blanke een kerk overhoop schiet. Een mens die kwaad wil vindt overal wel rechtvaardiging in.
Het zal, maar die rechtvaardiging wordt wel heel erg vaak gezocht in religieuze ideeen. En ja, de cijfers beamen dat. En aangezien moslims zelf nog het meest slachtoffer zijn snap ik die weerzin om te veranderen helemaal niet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet je per se overal je agenda gaan tentoonstellen? Dit zijn moslims die het elkaar aan doen waar heb je het ffs over?! Hypocriet dat je deze reacties niet hoort al een blanke een kerk overhoop schiet. Een mens die kwaad wil vindt overal wel rechtvaardiging in.
Hoe hou je het volk dom en creëer je de beste mogelijkheid om legitiem de macht te grijpen? Je geeft ze een reden. Die kan overal in te vinden zijn. Er zal NOOIT vrede komen daar, mensen maken geen ontwikkeling door en er wordt grof geld verdiend aan oorlogen en hun domheid. Zie jij de USA ook maar een enkel vorm van kritiek leveren op Saudi-arabie bijv? Waarom vallen ze die niet aan?quote:Op woensdag 6 juli 2016 20:18 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Het zal, maar die rechtvaardiging wordt wel heel erg vaak gezocht in religieuze ideeen. En ja, de cijfers beamen dat. En aangezien moslims zelf nog het meest slachtoffer zijn snap ik die weerzin om te veranderen helemaal niet.
Insallah maak je het eens mee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom gekker kan het bijna niet worden met dat volk![]()
Je vergelijkt oorlog met individueel geweld. Diegene die de oorlog starten, staan op afstand, plegen geen zelfmoordaanslag. Vaak net zo erg, maar onvergelijkbaar.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe hou je het volk dom en creëer je de beste mogelijkheid om legitiem de macht te grijpen? Je geeft ze een reden. Die kan overal in te vinden zijn. Er zal NOOIT vrede komen daar, mensen maken geen ontwikkeling door en er wordt grof geld verdiend aan oorlogen en hun domheid. Zie jij de USA ook maar een enkel vorm van kritiek leveren op Saudi-arabie bijv? Waarom vallen ze die niet aan?
Als jij dat niet kan zien dan weet ik het ook niet. Je hebt t nieuws ook gelezen he? Er waren geweldloze opties om het gedoe in Irak te stoppen (zgn nuclaire wapens, het blanke volk pikt dat wel), maar men greep toch naar wapens. En wat is het gevolg??
Wie schuift wat af op domme moslims?quote:Men bracht Khaddafi om omdat hij iets te ver ging, wat is het gevolg? Wie of wat heeft het midden oosten zo verkankerd? Wie heeft de Taliban gecreëerd? Waarom sponsorde de CIA ze? Schuif maar af op die domme moslims. Maar het Westen doet er aan mee.
Geld speelt geen enkele rol in deze en andere aanslagen. Dat jij niet de echte factor wil zien voor de polarisatie en daaruit komend geweld is erg. Ik kan jou en andere moslims alleen niet helpen en dat vind ik best jammer.quote:Money makes the world go round. En daar mogen onschuldigen die gaan winkelen onder lijden. En de families die hun kinderen niet kunnen begraven omdat ze geen lichaam meer hebben.
Bah. Mensen die niet verder kunnen kijken maken me misselijk.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:48 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je vergelijkt oorlog met individueel geweld. Diegene die de oorlog starten, staan op afstand, plegen geen zelfmoordaanslag. Vaak net zo erg, maar onvergelijkbaar.
[..]
Wie schuift wat af op domme moslims?
[..]
Geld speelt geen enkele rol in deze en andere aanslagen. Dat jij niet de echte factor wil zien voor de polarisatie en daaruit komend geweld is erg. Ik kan jou en andere moslims alleen niet helpen en dat vind ik best jammer.
Het was maar 1 busje toch?quote:Op donderdag 7 juli 2016 17:15 schreef Vluchteling het volgende:
292 doden inmiddels...
http://www.nu.nl/buitenla(...)agdad-loopt-292.html
Dit was ook maar 1 busje... :/ (Oklahoma)quote:
Dat land heeft hulp nodig, maar als je in gaat mengen dan is het weer westen dit en westen dat. Laat ze het maar uitvechten. Hoewel ik mij afvraag waar het einde is. Ik bedoel het sektarisch geweld tussen sjieten en soennieten is eeuwenoud. Al sinds de dood van Mohammed in 632 aan de gang. En het helpt ook niet dat Saoedi-Arabië haar jeugd haat voor sjieten, ongelovigen en alles wat anders is met de paplepel in giet. Ook het verspreiden van salafistische literatuur helpt niet. Die liggen tegenwoordig overal in de boekhandel en geen enkele tegenbeweging die in actie komt. Dus je zult de Golfstaten ook moeten aanpakken om dit te beëindigen. Het sektarisch geweld begon in die woestijn en moet in die woestijn beëindigd worden. Laten we verder eerlijk zijn SA is het gidsland bij uitstek voor de moslim. Het is niet de facto moslimleider maar wel een met de meeste aanzien in de Oemma. Het is verontrustend dat het land een steeds meer orthodoxe wind vaart want dat zal wereldwijd gevolgen gaan hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 01:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wie opent het volgende topic?
Tientallen doden bij nieuwe aanslag op sjiieten in Irak
http://www.nu.nl/algemeen(...)jiieten-in-irak.html
Het is juist begonnen door inmenging van het westen. In Irak dan.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 02:25 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Dat land heeft hulp nodig, maar als je in gaat mengen dan is het weer westen dit en westen dat. Laat ze het maar uitvechten. Hoewel ik mij afvraag waar het einde is. Ik bedoel het sektarisch geweld tussen sjieten en soennieten is eeuwenoud. Al sinds de dood van Mohammed in 632 aan de gang. En het helpt ook niet dat Saoedi-Arabië haar jeugd haat voor sjieten, ongelovigen en alles wat anders is met de paplepel in giet. Ook het verspreiden van salafistische literatuur helpt niet. Die liggen tegenwoordig overal in de boekhandel en geen enkele tegenbeweging die in actie komt. Dus je zult de Golfstaten ook moeten aanpakken om dit te beëindigen. Het sektarisch geweld begon in die woestijn en moet in die woestijn beëindigd worden. Laten we verder eerlijk zijn SA is het gidsland bij uitstek voor de moslim. Het is niet de facto moslimleider maar wel een met de meeste aanzien in de Oemma. Het is verontrustend dat het land een steeds meer orthodoxe wind vaart want dat zal wereldwijd gevolgen gaan hebben.
De zooi in het huidige Irak wel, maar de haat tussen sjieten en soennieten moet je bij de Arabische golfstaten zijn. Zolang die niet gaan transformeren in hun gedachtegoed inclusief Iran komt het nooit goed in die woestijn. Het westen heeft geen schuld in dat moslims elkaar uitmoorden. Dat doen ze geheel zelf. Alleen progressie is een vies woord onder moslims. Ze willen vasthouden aan het oude terwijl de hele wereld transformeert. Een van de redenen dat ze vaak mijlen achterlopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 06:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is juist begonnen door inmenging van het westen.
Mijn excuus ik was er niet van op de hoogte dat alleen marokanen bashen gepast was in dit soort topics.quote:Op woensdag 6 juli 2016 00:37 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom je dat aangeeft, aangezien 200 burgers doden sowieso niet goed valt te praten. Wie ook de dader is.
Misschien moet je eerst nadenken voordat je wat roept.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:11 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Mijn excuus ik was er niet van op de hoogte dat alleen marokanen bashen gepast was in dit soort topics.
oke nagedacht, geen spijt van... Doei!quote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst nadenken voordat je wat roept.
Zoveel waarheid in deze post. En het geeft zo'n machteloos gevoel.quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe hou je het volk dom en creëer je de beste mogelijkheid om legitiem de macht te grijpen? Je geeft ze een reden. Die kan overal in te vinden zijn. Er zal NOOIT vrede komen daar, mensen maken geen ontwikkeling door en er wordt grof geld verdiend aan oorlogen en hun domheid. Zie jij de USA ook maar een enkel vorm van kritiek leveren op Saudi-arabie bijv? Waarom vallen ze die niet aan?
Als jij dat niet kan zien dan weet ik het ook niet. Je hebt t nieuws ook gelezen he? Er waren geweldloze opties om het gedoe in Irak te stoppen (zgn nuclaire wapens, het blanke volk pikt dat wel), maar men greep toch naar wapens. En wat is het gevolg?? Men bracht Khaddafi om omdat hij iets te ver ging, wat is het gevolg? Wie of wat heeft het midden oosten zo verkankerd? Wie heeft de Taliban gecreëerd? Waarom sponsorde de CIA ze? Schuif maar af op die domme moslims. Maar het Westen doet er aan mee.
Money makes the world go round. En daar mogen onschuldigen die gaan winkelen onder lijden. En de families die hun kinderen niet kunnen begraven omdat ze geen lichaam meer hebben.
Bah. Mensen die niet verder kunnen kijken maken me misselijk.
Ik snap werkelijk niet waarom hij dat aangeeft, aangezien 200 burgers doden sowieso niet goed valt te praten. Wie ook de dader is.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:20 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zoveel waarheid in deze post. En het geeft zo'n machteloos gevoel.
Sorry hoor, maar wat een BS. Het is het begonnen met toen Mo doodging en er splitsingen ontstonden binnen de islam.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 06:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is juist begonnen door inmenging van het westen. In Irak dan.
Wat is je punt?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 17:47 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom hij dat aangeeft, aangezien 200 burgers doden sowieso niet goed valt te praten. Wie ook de dader is.
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |