abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163550317
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 07:41 schreef truthortruth het volgende:
250 doden, meer dan 300 gewonden en dan het idee dat er mensen zijn die hier blij om zijn.....
Mensen zonder hersenen, gevoel en menselijkheid. -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163562814
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 07:58 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Moet je per se overal je agenda gaan tentoonstellen? Dit zijn moslims die het elkaar aan doen waar heb je het ffs over?! Hypocriet dat je deze reacties niet hoort al een blanke een kerk overhoop schiet. Een mens die kwaad wil vindt overal wel rechtvaardiging in.
Daarom gekker kan het bijna niet worden met dat volk :') :')

[ Bericht 1% gewijzigd door damian5700 op 11-07-2016 20:17:22 ]
pi_163565782
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 07:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet je per se overal je agenda gaan tentoonstellen? Dit zijn moslims die het elkaar aan doen waar heb je het ffs over?! Hypocriet dat je deze reacties niet hoort al een blanke een kerk overhoop schiet. Een mens die kwaad wil vindt overal wel rechtvaardiging in.
Het zal, maar die rechtvaardiging wordt wel heel erg vaak gezocht in religieuze ideeen. En ja, de cijfers beamen dat. En aangezien moslims zelf nog het meest slachtoffer zijn snap ik die weerzin om te veranderen helemaal niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door damian5700 op 11-07-2016 20:17:34 ]
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163568318
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 20:18 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het zal, maar die rechtvaardiging wordt wel heel erg vaak gezocht in religieuze ideeen. En ja, de cijfers beamen dat. En aangezien moslims zelf nog het meest slachtoffer zijn snap ik die weerzin om te veranderen helemaal niet.
Hoe hou je het volk dom en creëer je de beste mogelijkheid om legitiem de macht te grijpen? Je geeft ze een reden. Die kan overal in te vinden zijn. Er zal NOOIT vrede komen daar, mensen maken geen ontwikkeling door en er wordt grof geld verdiend aan oorlogen en hun domheid. Zie jij de USA ook maar een enkel vorm van kritiek leveren op Saudi-arabie bijv? Waarom vallen ze die niet aan?

Als jij dat niet kan zien dan weet ik het ook niet. Je hebt t nieuws ook gelezen he? Er waren geweldloze opties om het gedoe in Irak te stoppen (zgn nuclaire wapens :'), het blanke volk pikt dat wel), maar men greep toch naar wapens. En wat is het gevolg?? Men bracht Khaddafi om omdat hij iets te ver ging, wat is het gevolg? Wie of wat heeft het midden oosten zo verkankerd? Wie heeft de Taliban gecreëerd? Waarom sponsorde de CIA ze? Schuif maar af op die domme moslims. Maar het Westen doet er aan mee.

Money makes the world go round. En daar mogen onschuldigen die gaan winkelen onder lijden. En de families die hun kinderen niet kunnen begraven omdat ze geen lichaam meer hebben.

Bah. Mensen die niet verder kunnen kijken maken me misselijk. :r
pi_163568350
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:22 schreef Geerd het volgende:

[..]

Daarom gekker kan het bijna niet worden met dat volk :') :')
Insallah maak je het eens mee.
pi_163568966
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe hou je het volk dom en creëer je de beste mogelijkheid om legitiem de macht te grijpen? Je geeft ze een reden. Die kan overal in te vinden zijn. Er zal NOOIT vrede komen daar, mensen maken geen ontwikkeling door en er wordt grof geld verdiend aan oorlogen en hun domheid. Zie jij de USA ook maar een enkel vorm van kritiek leveren op Saudi-arabie bijv? Waarom vallen ze die niet aan?

Als jij dat niet kan zien dan weet ik het ook niet. Je hebt t nieuws ook gelezen he? Er waren geweldloze opties om het gedoe in Irak te stoppen (zgn nuclaire wapens :'), het blanke volk pikt dat wel), maar men greep toch naar wapens. En wat is het gevolg??
Je vergelijkt oorlog met individueel geweld. Diegene die de oorlog starten, staan op afstand, plegen geen zelfmoordaanslag. Vaak net zo erg, maar onvergelijkbaar.
quote:
Men bracht Khaddafi om omdat hij iets te ver ging, wat is het gevolg? Wie of wat heeft het midden oosten zo verkankerd? Wie heeft de Taliban gecreëerd? Waarom sponsorde de CIA ze? Schuif maar af op die domme moslims. Maar het Westen doet er aan mee.
Wie schuift wat af op domme moslims?
quote:
Money makes the world go round. En daar mogen onschuldigen die gaan winkelen onder lijden. En de families die hun kinderen niet kunnen begraven omdat ze geen lichaam meer hebben.

Geld speelt geen enkele rol in deze en andere aanslagen. Dat jij niet de echte factor wil zien voor de polarisatie en daaruit komend geweld is erg. Ik kan jou en andere moslims alleen niet helpen en dat vind ik best jammer.
pi_163569448
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 21:48 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Je vergelijkt oorlog met individueel geweld. Diegene die de oorlog starten, staan op afstand, plegen geen zelfmoordaanslag. Vaak net zo erg, maar onvergelijkbaar.

[..]

Wie schuift wat af op domme moslims?

[..]

Geld speelt geen enkele rol in deze en andere aanslagen. Dat jij niet de echte factor wil zien voor de polarisatie en daaruit komend geweld is erg. Ik kan jou en andere moslims alleen niet helpen en dat vind ik best jammer.
:z Slaap maar door.
pi_163583576
Iedereen die mij quote, krijgt een DM van mij :)
pi_163583637
quote:
Het was maar 1 busje toch?
pi_163583655
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geen idee.
Iedereen die mij quote, krijgt een DM van mij :)
pi_163583687
De NOS heeft het trouwens over 281 doden.
pi_163593812
Dodental aanslagen Bagdad loopt op tot 292

Het aantal doden als gevolg van de bomaanslag in een drukke winkelwijk in Bagdad is opgelopen tot minstens 292, maakte het Iraakse ministerie van Volksgezondheid volgens persbureau AFP donderdag bekend. Meer dan tweehonderd mensen raakten gewond.

Er zijn ondertussen 115 lichamen geïdentificeerd en overgedragen aan hun families, aldus de minister van Volksgezondheid Adila Hammoud. Eerder was sprake van 250 doden door twee aanslagen, waarvan er een is opgeëist door Islamitische Staat. Het is onbekend wie er achter de andere aanslag zit. Een zelfmoordterrorist liet in de nacht van zaterdag op zondag een met explosieven geladen vrachtauto ontploffen in de overwegend sjiitische wijk Karrada. Daar waren veel gezinnen met kinderen op de been om te winkelen voor het einde van de ramadan.

Geweld tegen burgers
De extremistische soennitische groep Islamitische Staat eiste de verantwoordelijkheid op. De groep onderstreepte daarmee zijn vermogen om aanslagen te blijven plegen, ondanks het verlies van zijn bolwerk Falluja, dat vorige maand door Iraakse regeringstroepen werd ingenomen. Het wordt gezien als een signaal van IS dat het terugdringen op het slagveld gepaard zal gaan met extra veel geweld tegen burgers. Een tweede bom ging af in de wijk al-Shaab in het noorden van de stad. Daar kwamen vijf mensen om het leven en vielen zestien gewonden.

Bron
  vrijdag 8 juli 2016 @ 01:42:33 #163
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_163594305
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit was ook maar 1 busje... :/ (Oklahoma)

Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 8 juli 2016 @ 01:48:24 #164
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_163594339
Wie opent het volgende topic?

Tientallen doden bij nieuwe aanslag op sjiieten in Irak

http://www.nu.nl/algemeen(...)jiieten-in-irak.html
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_163594500

Sjiitische moslims in Irak zijn donderdagavond opnieuw getroffen door dodelijk geweld. Een autobom ontplofte voor een mausoleum in Balad, 93 kilometer ten noorden van Bagdad, waarna meerdere schutters het vuur openden op sjiitische pelgrims die er op bezoek waren vanwege het Suikerfeest.

Volgens officiële bronnen zouden zeker 26 mensen om het leven zijn gekomen en 52 mensen gewond zijn geraakt, zo meldt persbureau AP. Afgelopen weekeinde werd een sjiitische wijk in Bagdad getroffen door veruit de dodelijkste aanslag die zich na de Amerikaans-Britse invasie van 2003 heeft voorgedaan. Het dodental van die zelfmoordaanslag met een truck vol explosieven is inmiddels opgelopen tot 292, meldde het Iraakse ministerie van Volksgezondheid donderdag. Islamitische Staat eiste de verantwoordelijkheid op.

Bron
pi_163594502
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 01:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wie opent het volgende topic?

http://www.nu.nl/algemeen(...)jiieten-in-irak.html
Dat land heeft hulp nodig, maar als je in gaat mengen dan is het weer westen dit en westen dat. Laat ze het maar uitvechten. Hoewel ik mij afvraag waar het einde is. Ik bedoel het sektarisch geweld tussen sjieten en soennieten is eeuwenoud. Al sinds de dood van Mohammed in 632 aan de gang. En het helpt ook niet dat Saoedi-Arabië haar jeugd haat voor sjieten, ongelovigen en alles wat anders is met de paplepel in giet. Ook het verspreiden van salafistische literatuur helpt niet. Die liggen tegenwoordig overal in de boekhandel en geen enkele tegenbeweging die in actie komt. Dus je zult de Golfstaten ook moeten aanpakken om dit te beëindigen. Het sektarisch geweld begon in die woestijn en moet in die woestijn beëindigd worden. Laten we verder eerlijk zijn SA is het gidsland bij uitstek voor de moslim. Het is niet de facto moslimleider maar wel een met de meeste aanzien in de Oemma. Het is verontrustend dat het land een steeds meer orthodoxe wind vaart want dat zal wereldwijd gevolgen gaan hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door Peter_Rasmussen op 08-07-2016 02:33:20 ]
pi_163594770
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 02:25 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Dat land heeft hulp nodig, maar als je in gaat mengen dan is het weer westen dit en westen dat. Laat ze het maar uitvechten. Hoewel ik mij afvraag waar het einde is. Ik bedoel het sektarisch geweld tussen sjieten en soennieten is eeuwenoud. Al sinds de dood van Mohammed in 632 aan de gang. En het helpt ook niet dat Saoedi-Arabië haar jeugd haat voor sjieten, ongelovigen en alles wat anders is met de paplepel in giet. Ook het verspreiden van salafistische literatuur helpt niet. Die liggen tegenwoordig overal in de boekhandel en geen enkele tegenbeweging die in actie komt. Dus je zult de Golfstaten ook moeten aanpakken om dit te beëindigen. Het sektarisch geweld begon in die woestijn en moet in die woestijn beëindigd worden. Laten we verder eerlijk zijn SA is het gidsland bij uitstek voor de moslim. Het is niet de facto moslimleider maar wel een met de meeste aanzien in de Oemma. Het is verontrustend dat het land een steeds meer orthodoxe wind vaart want dat zal wereldwijd gevolgen gaan hebben.
Het is juist begonnen door inmenging van het westen. In Irak dan.
pi_163594775
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 06:35 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Het is juist begonnen door inmenging van het westen.
De zooi in het huidige Irak wel, maar de haat tussen sjieten en soennieten moet je bij de Arabische golfstaten zijn. Zolang die niet gaan transformeren in hun gedachtegoed inclusief Iran komt het nooit goed in die woestijn. Het westen heeft geen schuld in dat moslims elkaar uitmoorden. Dat doen ze geheel zelf. Alleen progressie is een vies woord onder moslims. Ze willen vasthouden aan het oude terwijl de hele wereld transformeert. Een van de redenen dat ze vaak mijlen achterlopen.
pi_163601027
quote:
15s.gif Op woensdag 6 juli 2016 00:37 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk niet waarom je dat aangeeft, aangezien 200 burgers doden sowieso niet goed valt te praten. Wie ook de dader is.
Mijn excuus ik was er niet van op de hoogte dat alleen marokanen bashen gepast was in dit soort topics.
pi_163601097
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:11 schreef LionPopChoc het volgende:

[..]

Mijn excuus ik was er niet van op de hoogte dat alleen marokanen bashen gepast was in dit soort topics.
Misschien moet je eerst nadenken voordat je wat roept.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163601139
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 14:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Misschien moet je eerst nadenken voordat je wat roept.
oke nagedacht, geen spijt van... Doei!
pi_163605452
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 21:31 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Als jij dat niet kan zien dan weet ik het ook niet. Je hebt t nieuws ook gelezen he? Er waren geweldloze opties om het gedoe in Irak te stoppen (zgn nuclaire wapens :'), het blanke volk pikt dat wel), maar men greep toch naar wapens. En wat is het gevolg?? Men bracht Khaddafi om omdat hij iets te ver ging, wat is het gevolg? Wie of wat heeft het midden oosten zo verkankerd? Wie heeft de Taliban gecreëerd? Waarom sponsorde de CIA ze? Schuif maar af op die domme moslims. Maar het Westen doet er aan mee.

Zoveel waarheid in deze post. En het geeft zo'n machteloos gevoel. ;(
ROBODEMONS..................|:(
pi_163605887
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:20 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Zoveel waarheid in deze post. En het geeft zo'n machteloos gevoel. ;(
Ik snap werkelijk niet waarom hij dat aangeeft, aangezien 200 burgers doden sowieso niet goed valt te praten. Wie ook de dader is.

o|O o|O o|O
pi_163605969
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 06:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is juist begonnen door inmenging van het westen. In Irak dan.
Sorry hoor, maar wat een BS. Het is het begonnen met toen Mo doodging en er splitsingen ontstonden binnen de islam.
pi_163606108
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 17:47 schreef LionPopChoc het volgende:

[..]

Ik snap werkelijk niet waarom hij dat aangeeft, aangezien 200 burgers doden sowieso niet goed valt te praten. Wie ook de dader is.

o|O o|O o|O
Wat is je punt?
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')