abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2016 @ 13:13:25 #103
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_163508870
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:12 schreef Dizer het volgende:

[..]

Een groot gedeelte van die groepen, die bombarderen momenteel Europa.. En dan mag je het racistisch of niet vinden..
Het westen is daar ook bezig. Niemand is onschuldig geloof ik :p
pi_163508873
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wow wat een Sylvana Simons opmerking :')
In geen enkel opzicht was dit racistisch bedoeld...
Nee, dat kan dat het zo niet bedoeld is. Maar zeggen dat een volk een dictator nodig heeft is dat wel.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  maandag 4 juli 2016 @ 13:13:37 #105
22273 Dizer
Save the beard!
pi_163508877
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:12 schreef SupportIceland het volgende:
Men gaat hier gewoon even een vent beschermen die aan volkerenmoorden deed?
Ok ik weet weer waarom ik niet meer op NWS zit. Niet lezen en blaten.

Ik ga weer aan het werk :W
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 4 juli 2016 @ 13:14:10 #106
22273 Dizer
Save the beard!
pi_163508900
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het westen is daar ook bezig. Niemand is onschuldig geloof ik :p
En daar heb je een hele dikke vette punt.
pi_163508928
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:13 schreef Dizer het volgende:

[..]

Doei
  maandag 4 juli 2016 @ 13:16:08 #108
22273 Dizer
Save the beard!
pi_163508953
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:13 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nee, dat kan dat het zo niet bedoeld is. Maar zeggen dat een volk een dictator nodig heeft is dat wel.
Wat is racistisch daaraan? Wat heeft dat met racisme te maken?
Nee laten we lekker de IS gewoon met rust want oh zo zielig volk...
  maandag 4 juli 2016 @ 13:16:09 #109
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_163508955
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:14 schreef Dizer het volgende:

[..]

En daar heb je een hele dikke vette punt.
Ik was een tijd terug op vakantie en heb daar een jongen uit Libië leren kennen. Hij zei ook dat het leven onder Khadaffi veel beter was dan nu. En niet dat ik er zoveel van weet maar wat we hier hoorden waren toch vrijwel alleen maar slechte dingen.

Sowieso als je het niet mee hebt gemaakt is het allemaal lastig voor te stellen. Voor de meeste van ons in Nederland is het allemaal een ver van ons bed show.
pi_163508969
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:13 schreef Dizer het volgende:

[..]

Runnnnnnnnnn... dan hoef je ook niet meer te zien hoe ik je inconsistentie aantoon (wel voor Saddam, maar tegen Abu Bakr) of je gebrek aan kennis van de islamitische religie.

:W
SIMON
  maandag 4 juli 2016 @ 13:22:10 #111
22273 Dizer
Save the beard!
pi_163509111
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:16 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Runnnnnnnnnn... dan hoef je ook niet meer te zien hoe ik je inconsistentie aantoon (wel voor Saddam, maar tegen Abu Bakr) of je gebrek aan kennis van de islamitische religie.

:W
Weer zo een. Sommigen moeten ook werken..

Niks aan inconsistentie van wat ik zeg:

1. Als je goed leest wat ik zeg, het land was helaas beter aan toe tijdens Saddam ondanks wat hij heeft geflikt allemaal. En dat terwijl ik er zelf in die periode daar ben opgegroeid.. = mijn mening
2. Ik heb NIKS gezegd over Abu Bakr dus kan ik niet inconsistent zijn..
3. Nu ga ik weer verder :W
pi_163509175
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:16 schreef Dizer het volgende:
Wat is racistisch daaraan? Wat heeft dat met racisme te maken?
Nee laten we lekker de IS gewoon met rust want oh zo zielig volk...
Het idee dat het ene volk zonder dictator kan en het andere volk een dictator nodig heeft is een onderscheid wat racistisch is.
pi_163509188
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:22 schreef Dizer het volgende:

[..]

2. Ik heb NIKS gezegd over Abu Bakr dus kan ik niet inconsistent zijn..
Dat is dan heel wijs van je, je weet in ieder geval wat het concept van schaakmat betekent.
SIMON
  maandag 4 juli 2016 @ 13:27:00 #114
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_163509220
We kunnen IS toch nog niet omschrijven als volk?
  maandag 4 juli 2016 @ 13:29:31 #115
22273 Dizer
Save the beard!
pi_163509288
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:25 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Dat is dan heel wijs van je, je weet in ieder geval wat het concept van schaakmat betekent.
Als je daardoor blij van wordt, veel plezier er mee. Je hebt gewonnen jongen.
pi_163509311
quote:
14s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:29 schreef Dizer het volgende:

[..]

Als je daardoor blij van wordt, veel plezier er mee. Je hebt gewonnen jongen.
*fap fap fap*
SIMON
pi_163513820
Jeetje zeg, drk bezocht topic hoor :)

200 mensen die zijn overleden, maar het is nogal ver weg, dus ja dan komt het niet dichtbij.
pi_163516681
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 16:16 schreef Stimorol- het volgende:
Jeetje zeg, drk bezocht topic hoor :)

200 mensen die zijn overleden, maar het is nogal ver weg, dus ja dan komt het niet dichtbij.
Dat is het ook. Ik zag in het Istanbul topic Turken klagen over te weinig reacties en hier ze je ze helemaal niet.
  maandag 4 juli 2016 @ 19:05:27 #119
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_163517726
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_163517779
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 13:13 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Probleem is juist dat Irakezen geen volk zijn maar een gedwongen samenvoeging van verschillende etnische, religieuze en culturele groepen welke elkaar naar het leven staan en nooit om deze cohesie gevraagd hebben.
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_163517920
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 18:23 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat is het ook. Ik zag in het Istanbul topic Turken klagen over te weinig reacties en hier ze je ze helemaal niet.
Die zijn dan ook schijnheilig.
pi_163518448
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:07 schreef Eufonie het volgende:
Probleem is juist dat Irakezen geen volk zijn maar een gedwongen samenvoeging van verschillende etnische, religieuze en culturele groepen welke elkaar naar het leven staan en nooit om deze cohesie gevraagd hebben.
Dat zal, maar 200 doden is verschrikkelijk, wie het dan ook zijn.
pi_163518551
Er gebeurt iets nu

Conflicts twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:42:47 BREAKING: Sounds of missiles heard in #Baghdad tonight. People on the ground reporting at least 10 #Iraq https://t.co/IGYgY4XTR9 reageer retweet
SIMON
  maandag 4 juli 2016 @ 19:46:27 #124
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_163518600
Aanslagen de afgelopen 10 jaar.... verbaasd je nog dat er nog iets overeind staat daar....

pi_163518635
Luchthaven Bagdad under attack

Conflicts twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:46:49 MORE: Reports suggest that a few dozen rockets impacted near #Baghdad international airport #Iraq reageer retweet
SIMON
  maandag 4 juli 2016 @ 19:50:08 #126
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_163518677
Saudi Arabie krijgt er ook nog even van langs

http://www.nu.nl/buitenla(...)medina-en-qatif.html
pi_163519815
Wat weinig aandacht hier over... Gewoon 230 doden! Waar zijn de Turken dan? Waar zijn de Palestijnen dan? Waar zijn de Marokkanen nu dan? Andersom is de wereld te klein voor hun maar nu...
pi_163519980
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:31 schreef vigen98 het volgende:
Wat weinig aandacht hier over... Gewoon 230 doden! Waar zijn de Turken dan? Waar zijn de Palestijnen dan? Waar zijn de Marokkanen nu dan? Andersom is de wereld te klein voor hun maar nu...
Is dut hetzelfde dan :?
pi_163519999
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Is dut hetzelfde dan :?
Hoezo niet dan?
pi_163520000
quote:
Omdat die mensen sjiieten haten, de slachtoffers waren sjiitische varkens volgens hen, daarom zie je ze nergens. Maar ze claimen dat IS door Mossad is opgericht want de sjiietenhaat van IS moet wel een Israëlische conpiracy zijn!

Het laatste nieuws: 5 mensen geexecuteerd door IS. Nee niet de Islamitische Staat, maar de Iraakse Staat. Vandaag. Als reactie op de aanslagen. Veroordeelde "terroristen".
SIMON
pi_163520020
Ga op Marokko.nl kijken, daar juichen ze om de aanslagen in Bagdad tegen de rafida. Krijgen die lui nog steeds subsidie van NS? De Nederlandse Staat?
SIMON
pi_163520389
quote:
10s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:41 schreef PXY225 het volgende:
Ga op Marokko.nl kijken, daar juichen ze om de aanslagen in Bagdad tegen de rafida. Krijgen die lui nog steeds subsidie van NS? De Nederlandse Staat?
Maar islam is alleen maar vrede toch?
Of was het weer een incidentje :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 02:27:20 #133
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_163527866
quote:
Ik vind juist dat er onverwachts wel heel veel aandacht is :@

Ik bedoel, bomaanslagen in Irak halen nooit meer de top op nu.nl bijvoorbeeld, maar deze stond lange tijd bovenaan. En ik zie ook mensen op FB erover posten.
pi_163528072
After night of burning and bombing, mourning in Baghdad

Baghdad, Iraq (CNN)They came in groups, or individually, to the still-smoldering wreckage that was, just a few days ago, a busy stretch of road in the Baghdad neighborhood of Karrada. As they approached the charred skeletons that line the street, their faces go slack with shock. Jaws drop. Among them was Sami Hadi, a government employee, looking for two of his cousins and their three children who had come here Saturday evening to buy clothing for Eid al-Fitr, the holiday that follows the holy month of Ramadan.

Sami had scoured floor after floor for a trace of them. "There are only charred pieces of flesh," he told me, his voice flat with exhaustion. "We can't recognize anyone." It's an overused cliché that Baghdad is accustomed to violence and bloodshed. It's not. Death is death, and when it visits your home and rips away the lives of loved ones, that pain is as intense here as it is anywhere else.

Sami actually did find a trace of his relatives. He found a phone that looked familiar, checked the SIM card and discovered it belonged to one of his cousins. With that discovery, he left, refusing to say another word. Um Fadhil, a women in her 60s, continues to search, so far in vain. She had spent more than 24 hours making her way around the city in search of her 29-year old son, Issam. He was last seen here with friends, shopping for clothing. "I went to the hospitals: nothing," she said. "I went to all the morgues: nothing. All I saw was burned bodies."

Police say that of the bodies they've recovered, 81 are so badly burned they're simply beyond recognition. The only way to make a positive identification will be through DNA testing. And they're not just finding bodies. The stores hit in the blast are littered with body parts, slowly being collected in plastic bags and bed sheets by volunteers. So you have the authorities in possession of dozens of unrecognizable bodies, and hundreds, perhaps thousands of Baghdad residents searching for loved ones who, for all intents and purposes, disappeared off the face of the earth without a trace Saturday night.

A blast and a wall of fire
As of Monday evening, the death toll stood at 215, making it the single deadliest attack since 2003.
Officials suspect the blast was caused by a truck bomb. The blast was deadly enough in this crowded shopping district, but the wall of fire it created killed even more. Some were trapped inside shops, shops crammed with highly flammable clothing, perfumes and plastics. One volunteer who was carrying away the dead said the floor in some of the shops was thick with what he called "melted bodies."

One man, in his late 20s, found his missing brother's prayer beads and a scrap of cloth he said was the remains of the shirt he last wore. He had run from the rubble sobbing, but was stopped by a pair of policemen, who tried to console him. They sat him in a plastic chair, urged him to drink some water, wet his face to calm him down, all to no avail. The young man rocked back and forth, weeping as he held the prayer beads before his face. One of his companions handed him a cell phone. "Call you mother," he said. "She needs to know." He stopped weeping, momentarily, drawing in a deep breath and shuddering, and dialed his mother's number. "He's dead," was all he could say before he broke down sobbing.

'We have no government'
This carnage was the latest blow to Baghdad by the so-called Islamic State. In the statement the group issued claiming responsibility for the attack, it vowed the attacks would continue. It wasn't supposed to be like that. For weeks, officials in Baghdad have insisted that once the ISIS-stronghold of Falluja fell to the government, such bombings would become a thing of the past. Intelligence officials have long believed that many of the car bombs and suicide bombers plaguing the capital came from that city, just an hour's drive away. The successful battle of Falluja after IS defeats in other cities, including Ramadi, Tikrit and Baiji, seemed to signal that IS was on the run, collapsing under the sustained assault of pro-government forces, backed up by the U.S.-led coalition.

If the government had gained credit from its campaign against ISIS, it lost much of it in Saturday's attack. When Prime Minister Haidar al-Abadi came to the scene of the blast Sunday morning, he soon had to flee, his entourage pelted with stones, bottles, shoes and insults. "Where is the interior minister"? demanded an elderly woman. "Where is the defense minister? Are they asleep?" "We have no government," shouted a man nearby. "It's useless!" Since al- Abadi made his brief appearance, senior officials have avoided the bomb scene, issuing their condolences through the less lethal channel of the media. Apart from policemen, firemen and medics, the government is absent from the scene of the crime. Not for the first time, the people of Baghdad suffer alone, and mourn alone.

CNN
  dinsdag 5 juli 2016 @ 05:47:27 #135
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_163528104
Het hele land gaat gewoon kapot zo. Een deel van de nabestaanden zal ook radicaliseren (want de woede moet ergens heen, en als je je 3 kinderen verliest, dan ben je echt woest) en zo zal het cirkeltje doorgaan. Sommige zullen hun woedde uitten op IS, maar ongetwijfeld een deel ook op de amerikanen en het westen.

Ik kan me niet indenken dat Irak de komende 100 jaar nog een rustig en redelijk ontwikkeld land gaat worden. Voor IS was dit ook al gaande, dus het verslaan van IS zal op dit plan weinig verandering brengen. Er is zoveel haat, zoveel trauma. Alle mensen met een beetje geld en skills zijn het land jaren geleden al ontvlucht.

Onder Saddam was het ook niet best, maar het land kon tenminste nog wel ergens heen. Nu is het gewoon een stuurloze samenleving die compleet in verval aan het raken is. Al het gematigde verdwijnt langzaam en wat je overhoud is een samenleving die zichzelf letterlijk opblaast.

[ Bericht 18% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 05-07-2016 05:54:16 ]
pi_163528840
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:58 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je moet niet zomaar dingen overnemen, ik zie niemand daar juigen.

http://m.marokko.nl/forum(...)agdad-boven-200/p/7/
pi_163529208
Het westen heeft dit gestart. Door daar in te vallen, en de balans te verschuiven. (Sadam wou de euro gaan accepteren voor olie ipv. De dollar, khadafi wou de dinar gaan introduceren) ze zijn daar ingevallen hebben vrouwen verkracht, gezinnen uitgemoord ga op YouTube kijken je ziet zelfs militairen over de lijken heen pissen. Isis doet hier wat het westen daar deed, en niet eens half zo erg. We kennen allemaal dat gevangenisverhaal, ga voor de grap eens die foto's bekijken. Is dat echt mensen "beschermen"? Het collaterale damage filmpje bijv. Edward snowden werd vastgezet ipv. Geprezen.
En nu komt Isis hier bombarderen. Ja ik vind het zielig voor de slachtoffers maar dat is niks vergeleken bij het aantal slachtoffers dat in al die landen is gevallen. Misschien doen mensen hun ogen open als ze zelf wat tereur meemaken en hun dochters en zoons vaders moeders broers zussen opas omas en geliefden verliezen. Als hun dochters/moeders of echtgenotes voor hun ogen worden verkracht.
Waarschijnlijk ook niet.
Fuck the poor finance the war right?
pi_163529576
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 09:32 schreef LionPopChoc het volgende:
Het westen heeft dit gestart. Door daar in te vallen, en de balans te verschuiven. (Sadam wou de euro gaan accepteren voor olie ipv. De dollar, khadafi wou de dinar gaan introduceren) ze zijn daar ingevallen hebben vrouwen verkracht, gezinnen uitgemoord ga op YouTube kijken je ziet zelfs militairen over de lijken heen pissen. Isis doet hier wat het westen daar deed, en niet eens half zo erg. We kennen allemaal dat gevangenisverhaal, ga voor de grap eens die foto's bekijken. Is dat echt mensen "beschermen"? Het collaterale damage filmpje bijv. Edward snowden werd vastgezet ipv. Geprezen.
En nu komt Isis hier bombarderen. Ja ik vind het zielig voor de slachtoffers maar dat is niks vergeleken bij het aantal slachtoffers dat in al die landen is gevallen. Misschien doen mensen hun ogen open als ze zelf wat tereur meemaken en hun dochters en zoons vaders moeders broers zussen opas omas en geliefden verliezen. Als hun dochters/moeders of echtgenotes voor hun ogen worden verkracht.
Waarschijnlijk ook niet.
Fuck the poor finance the war right?
Wie zijn het die daar de aanslagen plegen? Die al die onschuldigen mensen vermoorden?
pi_163529809
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 09:59 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wie zijn het die daar de aanslagen plegen? Die al die onschuldigen mensen vermoorden?
Isis maar ook het westen maar ook andere groeperingen. Isis is gewoon de zondebok. (En nee ik keur niet goed wat ze doen, maar dit is gewoon actie reactie).
pi_163530649
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 10:15 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Isis maar ook het westen maar ook andere groeperingen. Isis is gewoon de zondebok. (En nee ik keur niet goed wat ze doen, maar dit is gewoon actie reactie).
Ok,dus Isis vermoord als reactie op het westen onschuldige moslims en is daarmee de zondebok....ok.
pi_163534493
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 11:05 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ok,dus Isis vermoord als reactie op het westen onschuldige moslims en is daarmee de zondebok....ok.
Tja Isis is nu de grote boeman, en de rest word van tafel geveegd. Ik keur het niet goed wat Isis doet maar actie reactie.
pi_163541686
Vreselijk gewoon. Echt vreselijk voor de mensen
.daar
pi_163544126
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:07 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Het punt is, het samenleven gaat perfect. Alleen verpesten een paar extremistische salafisten het.
pi_163548588
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 14:02 schreef LionPopChoc het volgende:

[..]

Tja Isis is nu de grote boeman, en de rest word van tafel geveegd. Ik keur het niet goed wat Isis doet maar actie reactie.
Ik snap werkelijk niet waarom je dat aangeeft, aangezien 200 burgers doden sowieso niet goed valt te praten. Wie ook de dader is.
ROBODEMONS..................|:(
pi_163548926
Dodental aanslag Bagdad loopt op naar 250

BAGDAD - Het aantal doden als gevolg van de bomaanslag in een drukke winkelwijk in Bagdad is opgelopen tot minstens 250, maakte het Iraakse ministerie van Volksgezondheid dinsdagavond bekend. Meer dan driehonderd mensen raakten gewond.

Een zelfmoordterrorist liet in de nacht van zaterdag op zondag een met explosieven geladen vrachtauto ontploffen in de overwegend sjiitische wijk Karrada. Daar waren veel gezinnen met kinderen op de been om te winkelen voor het einde van de ramadan. De extremistische soennitische groep Islamitische Staat eiste de verantwoordelijkheid op. De groep onderstreepte daarmee zijn vermogen om aanslagen te blijven plegen, ondanks het verlies van zijn bolwerk Falluja, dat vorige maand door Iraakse regeringstroepen werd ingenomen.

De aanslag was een van de bloedigste in de Iraakse hoofdstad in meer dan tien jaar oorlog en opstand in Irak. Premier Haider al-Abadi kondigde drie dagen van nationale rouw af en beval nieuwe veiligheidsmaatregelen. Zo droeg hij het ministerie van Binnenlandse Zaken op voertuigen strenger te controleren.

Bron

De enige toekomst die Irak heeft is in drie stukken snijden: een lap grond voor Sjieten, Soennieten en Koerden. Het probleem is die olievoorraad. Volgens mij liggen die vooral in gebieden waar Sjieten wonen. Hoe gaat men dat verdelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Peter_Rasmussen op 06-07-2016 01:09:46 ]
  roze woensdag 6 juli 2016 @ 02:10:07 #146
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_163549647
Geen woorden voor..
Your beauty never ever scared me.
pi_163549695
quote:
9s.gif Op woensdag 6 juli 2016 02:10 schreef Amarantha het volgende:
Geen woorden voor..
Ja, echt afschuwelijk :{ Ik schrik ook van dat kaartje van Bagdad dat Eyjafjallajoekull plaatste.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  roze woensdag 6 juli 2016 @ 02:36:18 #148
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_163549700
quote:
2s.gif Op maandag 4 juli 2016 19:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Aanslagen de afgelopen 10 jaar.... verbaasd je nog dat er nog iets overeind staat daar....

[ afbeelding ]
:{ :{
Your beauty never ever scared me.
pi_163550152
250 doden, meer dan 300 gewonden en dan het idee dat er mensen zijn die hier blij om zijn.....
pi_163550264
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 20:58 schreef Geerd het volgende:

[..]

Moet je per se overal je agenda gaan tentoonstellen? Dit zijn moslims die het elkaar aan doen waar heb je het ffs over?! Hypocriet dat je deze reacties niet hoort al een blanke een kerk overhoop schiet. Een mens die kwaad wil vindt overal wel rechtvaardiging in.

[ Bericht 1% gewijzigd door damian5700 op 11-07-2016 20:17:10 ]
pi_163550317
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 07:41 schreef truthortruth het volgende:
250 doden, meer dan 300 gewonden en dan het idee dat er mensen zijn die hier blij om zijn.....
Mensen zonder hersenen, gevoel en menselijkheid. -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_163562814
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 07:58 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Moet je per se overal je agenda gaan tentoonstellen? Dit zijn moslims die het elkaar aan doen waar heb je het ffs over?! Hypocriet dat je deze reacties niet hoort al een blanke een kerk overhoop schiet. Een mens die kwaad wil vindt overal wel rechtvaardiging in.
Daarom gekker kan het bijna niet worden met dat volk :') :')

[ Bericht 1% gewijzigd door damian5700 op 11-07-2016 20:17:22 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_163565782
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 07:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het zal, maar die rechtvaardiging wordt wel heel erg vaak gezocht in religieuze ideeen. En ja, de cijfers beamen dat. En aangezien moslims zelf nog het meest slachtoffer zijn snap ik die weerzin om te veranderen helemaal niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door damian5700 op 11-07-2016 20:17:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')