Het westen is daar ook bezig. Niemand is onschuldig geloof ik :pquote:Op maandag 4 juli 2016 13:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een groot gedeelte van die groepen, die bombarderen momenteel Europa.. En dan mag je het racistisch of niet vinden..
Nee, dat kan dat het zo niet bedoeld is. Maar zeggen dat een volk een dictator nodig heeft is dat wel.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wow wat een Sylvana Simons opmerking
In geen enkel opzicht was dit racistisch bedoeld...
Ok ik weet weer waarom ik niet meer op NWS zit. Niet lezen en blaten.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:12 schreef SupportIceland het volgende:
Men gaat hier gewoon even een vent beschermen die aan volkerenmoorden deed?
En daar heb je een hele dikke vette punt.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het westen is daar ook bezig. Niemand is onschuldig geloof ik :p
Doeiquote:Op maandag 4 juli 2016 13:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok ik weet weer waarom ik niet meer op NWS zit. Niet lezen en blaten.
Ik ga weer aan het werk
Wat is racistisch daaraan? Wat heeft dat met racisme te maken?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:13 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nee, dat kan dat het zo niet bedoeld is. Maar zeggen dat een volk een dictator nodig heeft is dat wel.
Ik was een tijd terug op vakantie en heb daar een jongen uit Libië leren kennen. Hij zei ook dat het leven onder Khadaffi veel beter was dan nu. En niet dat ik er zoveel van weet maar wat we hier hoorden waren toch vrijwel alleen maar slechte dingen.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
En daar heb je een hele dikke vette punt.
Runnnnnnnnnn... dan hoef je ook niet meer te zien hoe ik je inconsistentie aantoon (wel voor Saddam, maar tegen Abu Bakr) of je gebrek aan kennis van de islamitische religie.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok ik weet weer waarom ik niet meer op NWS zit. Niet lezen en blaten.
Ik ga weer aan het werk
Weer zo een. Sommigen moeten ook werken..quote:Op maandag 4 juli 2016 13:16 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Runnnnnnnnnn... dan hoef je ook niet meer te zien hoe ik je inconsistentie aantoon (wel voor Saddam, maar tegen Abu Bakr) of je gebrek aan kennis van de islamitische religie.
Het idee dat het ene volk zonder dictator kan en het andere volk een dictator nodig heeft is een onderscheid wat racistisch is.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:16 schreef Dizer het volgende:
Wat is racistisch daaraan? Wat heeft dat met racisme te maken?
Nee laten we lekker de IS gewoon met rust want oh zo zielig volk...
Dat is dan heel wijs van je, je weet in ieder geval wat het concept van schaakmat betekent.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
2. Ik heb NIKS gezegd over Abu Bakr dus kan ik niet inconsistent zijn..
Als je daardoor blij van wordt, veel plezier er mee. Je hebt gewonnen jongen.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:25 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Dat is dan heel wijs van je, je weet in ieder geval wat het concept van schaakmat betekent.
*fap fap fap*quote:Op maandag 4 juli 2016 13:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je daardoor blij van wordt, veel plezier er mee. Je hebt gewonnen jongen.
Dat is het ook. Ik zag in het Istanbul topic Turken klagen over te weinig reacties en hier ze je ze helemaal niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 16:16 schreef Stimorol- het volgende:
Jeetje zeg, drk bezocht topic hoor![]()
200 mensen die zijn overleden, maar het is nogal ver weg, dus ja dan komt het niet dichtbij.
Probleem is juist dat Irakezen geen volk zijn maar een gedwongen samenvoeging van verschillende etnische, religieuze en culturele groepen welke elkaar naar het leven staan en nooit om deze cohesie gevraagd hebben.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:13 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nee, dat kan dat het zo niet bedoeld is. Maar zeggen dat een volk een dictator nodig heeft is dat wel.
Die zijn dan ook schijnheilig.quote:Op maandag 4 juli 2016 18:23 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik zag in het Istanbul topic Turken klagen over te weinig reacties en hier ze je ze helemaal niet.
Dat zal, maar 200 doden is verschrikkelijk, wie het dan ook zijn.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:07 schreef Eufonie het volgende:
Probleem is juist dat Irakezen geen volk zijn maar een gedwongen samenvoeging van verschillende etnische, religieuze en culturele groepen welke elkaar naar het leven staan en nooit om deze cohesie gevraagd hebben.
twitter:Conflicts twitterde op maandag 04-07-2016 om 19:42:47BREAKING: Sounds of missiles heard in #Baghdad tonight. People on the ground reporting at least 10 #Iraq https://t.co/IGYgY4XTR9 reageer retweet
Is dut hetzelfde danquote:Op maandag 4 juli 2016 20:31 schreef vigen98 het volgende:
Wat weinig aandacht hier over... Gewoon 230 doden! Waar zijn de Turken dan? Waar zijn de Palestijnen dan? Waar zijn de Marokkanen nu dan? Andersom is de wereld te klein voor hun maar nu...
Omdat die mensen sjiieten haten, de slachtoffers waren sjiitische varkens volgens hen, daarom zie je ze nergens. Maar ze claimen dat IS door Mossad is opgericht want de sjiietenhaat van IS moet wel een Israëlische conpiracy zijn!quote:Op maandag 4 juli 2016 20:31 schreef vigen98 het volgende:
Wat weinig aandacht hier over... Gewoon 230 doden! Waar zijn de Turken dan? Waar zijn de Palestijnen dan? Waar zijn de Marokkanen nu dan? Andersom is de wereld te klein voor hun maar nu...
Maar islam is alleen maar vrede toch?quote:Op maandag 4 juli 2016 20:41 schreef PXY225 het volgende:
Ga op Marokko.nl kijken, daar juichen ze om de aanslagen in Bagdad tegen de rafida. Krijgen die lui nog steeds subsidie van NS? De Nederlandse Staat?
Ik vind juist dat er onverwachts wel heel veel aandacht isquote:Op maandag 4 juli 2016 20:31 schreef vigen98 het volgende:
Je moet niet zomaar dingen overnemen, ik zie niemand daar juigen.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar islam is alleen maar vrede toch?
Of was het weer een incidentje![]()
![]()
Wie zijn het die daar de aanslagen plegen? Die al die onschuldigen mensen vermoorden?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:32 schreef LionPopChoc het volgende:
Het westen heeft dit gestart. Door daar in te vallen, en de balans te verschuiven. (Sadam wou de euro gaan accepteren voor olie ipv. De dollar, khadafi wou de dinar gaan introduceren) ze zijn daar ingevallen hebben vrouwen verkracht, gezinnen uitgemoord ga op YouTube kijken je ziet zelfs militairen over de lijken heen pissen. Isis doet hier wat het westen daar deed, en niet eens half zo erg. We kennen allemaal dat gevangenisverhaal, ga voor de grap eens die foto's bekijken. Is dat echt mensen "beschermen"? Het collaterale damage filmpje bijv. Edward snowden werd vastgezet ipv. Geprezen.
En nu komt Isis hier bombarderen. Ja ik vind het zielig voor de slachtoffers maar dat is niks vergeleken bij het aantal slachtoffers dat in al die landen is gevallen. Misschien doen mensen hun ogen open als ze zelf wat tereur meemaken en hun dochters en zoons vaders moeders broers zussen opas omas en geliefden verliezen. Als hun dochters/moeders of echtgenotes voor hun ogen worden verkracht.
Waarschijnlijk ook niet.
Fuck the poor finance the war right?
Isis maar ook het westen maar ook andere groeperingen. Isis is gewoon de zondebok. (En nee ik keur niet goed wat ze doen, maar dit is gewoon actie reactie).quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:59 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wie zijn het die daar de aanslagen plegen? Die al die onschuldigen mensen vermoorden?
Ok,dus Isis vermoord als reactie op het westen onschuldige moslims en is daarmee de zondebok....ok.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 10:15 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Isis maar ook het westen maar ook andere groeperingen. Isis is gewoon de zondebok. (En nee ik keur niet goed wat ze doen, maar dit is gewoon actie reactie).
Tja Isis is nu de grote boeman, en de rest word van tafel geveegd. Ik keur het niet goed wat Isis doet maar actie reactie.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 11:05 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ok,dus Isis vermoord als reactie op het westen onschuldige moslims en is daarmee de zondebok....ok.
Het punt is, het samenleven gaat perfect. Alleen verpesten een paar extremistische salafisten het.quote:Op maandag 4 juli 2016 19:07 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Probleem is juist dat Irakezen geen volk zijn maar een gedwongen samenvoeging van verschillende etnische, religieuze en culturele groepen welke elkaar naar het leven staan en nooit om deze cohesie gevraagd hebben.
Ik snap werkelijk niet waarom je dat aangeeft, aangezien 200 burgers doden sowieso niet goed valt te praten. Wie ook de dader is.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:02 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Tja Isis is nu de grote boeman, en de rest word van tafel geveegd. Ik keur het niet goed wat Isis doet maar actie reactie.
Ja, echt afschuwelijkquote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 19:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Aanslagen de afgelopen 10 jaar.... verbaasd je nog dat er nog iets overeind staat daar....
[ afbeelding ]
Moet je per se overal je agenda gaan tentoonstellen? Dit zijn moslims die het elkaar aan doen waar heb je het ffs over?! Hypocriet dat je deze reacties niet hoort al een blanke een kerk overhoop schiet. Een mens die kwaad wil vindt overal wel rechtvaardiging in.quote:Op maandag 4 juli 2016 20:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar islam is alleen maar vrede toch?
Of was het weer een incidentje![]()
![]()
Mensen zonder hersenen, gevoel en menselijkheid.quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:41 schreef truthortruth het volgende:
250 doden, meer dan 300 gewonden en dan het idee dat er mensen zijn die hier blij om zijn.....
Daarom gekker kan het bijna niet worden met dat volkquote:Op woensdag 6 juli 2016 07:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet je per se overal je agenda gaan tentoonstellen? Dit zijn moslims die het elkaar aan doen waar heb je het ffs over?! Hypocriet dat je deze reacties niet hoort al een blanke een kerk overhoop schiet. Een mens die kwaad wil vindt overal wel rechtvaardiging in.
Het zal, maar die rechtvaardiging wordt wel heel erg vaak gezocht in religieuze ideeen. En ja, de cijfers beamen dat. En aangezien moslims zelf nog het meest slachtoffer zijn snap ik die weerzin om te veranderen helemaal niet.quote:Op woensdag 6 juli 2016 07:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet je per se overal je agenda gaan tentoonstellen? Dit zijn moslims die het elkaar aan doen waar heb je het ffs over?! Hypocriet dat je deze reacties niet hoort al een blanke een kerk overhoop schiet. Een mens die kwaad wil vindt overal wel rechtvaardiging in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |